coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تماشا کنید: کانسپت گوگل پیکسل 3 حاشیه‌های باریک صفحه نمایش آن را نشان می‌دهد

طرحی مفهومی از گوشی گوگل پیکسل 3 (Google Pixel 3) منتشر شد. با اینکه نمی‌توان این کانسپت را به عنوان طراحی کلی این دستگاه تایید کرد، اما گوشی به نمایش درآمده طراحی بدون حاشیه مدل‌های جدید گوگل را نشان می‌دهد.

سال گذشته میلادی، گوگل دو مدل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال را معرفی کرد. گوگل پیکسل 2 با نسبت تصویرز سنتی 16 به 9 دیده شد و گوگل پیکسل 2 با نمایشگری با نسبت تصویر 18 به 9 خودنمایی کرد، اما این دو گوشی حاشیه‌های نسبتا ضخیمی در اطراف صفحه نمایش دارند.

به نظر می‌رسد که گوگلی‌ها به دنبال بهبود طراحی خود در گوشی‌های گوگل پیکسل 3 هستند. با اینکه هنوز برای پیش بینی مشخصات این دستگاه‌ها کمی زود است، اما می‌توان حدس زد که هر دو گوشی گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 ایکس ال با صفحه نمایش با نسبت تصویر 18 به 9 عرضه شوند.

Concept Creators که طراح این رندرهاست، درست به مانند مدل‌های فعلی از طراحی دو تم رنگی مختلف در پنل پشتی استفاده کرده است. این گوشی‌های هوشمند را می‌توان در رنگ‌های مشکی، آبی، سفید و قرمز مشاهده کرد. بخش عمده پنل پشتی به نظر می‌رسد که از فلز ساخته شده و قسمتی که دوربین را در خود جای داده، به نظر شیشه‌ای می‌رسد. در پنل جلو نیز نمایشگری کشیده با حاشیه‌های بسیار باریک قرار گرفته و یک جفت اسپیکر نیز در همین قسمت دیده می‌شود.

مشخصات گوگل پیکسل 3

مشخصات گوگل پیکسل 3

در ویدیویی که از کانسپت گوگل پیکسل 3 ارائه شده است، برخی از مشخصات این دستگاه را نشان می‌دهد. 6 گیگابایت حافظه رم در کنار 64 گیگابایت حافظه داخلی و البته پردازنده اسنپدراگون که احتمالا اسنپدراگون 845 باشد، برخی از مشخصات پرچمدار 2018 گوگل را تشکیل می‌دهد.

گوگل در پیکسل 3 از سیستم دوربین دوگانه استفاده نخواهد کرد، اما این احتمال وجود دارد که ماژول دوربین دوگانه، به صورت اختصاصی در گوگل پیکسل 3 XL خودنمایی کند، اما از یک موضوع می‌توان مطمئن بود. پرچمداران بعدی گوگل بدون شک در بین بهترین گوشی های 2018 قرار خواهند گرفت.

ویدیوی زیر را ببینید و نظر خود را درباره این طراحی با ما به اشتراک بگذارید. آیا این نوع از طراحی می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند؟

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر