coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

بهترین پاوربانک های بازار ؛ راهنمای خرید پاوربانک در بازار ایران

این روزها دستگاه‌های دیجیتال مثل گوشی‌ هوشمند، تبلت‌، لپ تاپ و… به‌عنوان ابزار ضروری شناخته می‌شوند که هر فردی در زندگی خود به آن‌ها نیاز دارد. یکی از بهترین و پرکاربردترین لوازم جانبی که برای این دستگاه‌های دیجیتال عرضه شده، پاوربانک است. در این راهنمای خرید تکراتو، تعدادی از بهترین پاوربانک های بازار را به شما معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید انرژی دستگاه‌های دیجیتال خود را در هر زمانی تامین کنید.

طی سال‌های گذشته سخت‌افزار و نرم‌افزار گوشی‌ها و اکثر دستگاه‌های الکترونیک پیشرفت چشمگیری داشته، اما شارژدهی این دستگاه‌ها هنوز آن‌قدر بهبود نیافته که در تفریحات خارج از شهر یا مسافرت با خیال راحت از گوشی یا تبلت خود استفاده کنیم و نگران تمام شدن شارژ باتری نباشیم.

باتری‌های دستگاه‌های الکترونیک نیز مانند سایر سخت‌افزار ها نسبت به گذشته ارتقا یافته‌اند، اما سخت‌افزار جدید و باکیفیت‌تری که در محصولات جدید استفاده می‌شوند، به برق بیشتری احتیاج دارند؛ به همین جهت انتظار نمی‌رود که در آینده نزدیک، کمپانی‌ها بتوانند راه‌حلی برای افزایش شارژدهی اسمارت‌فون‌ها و سایر دستگاه‌های دیجیتال پیدا کنند. در نتیجه، بهترین راه‌حل برای افزایش شارژدهی دستگاه‌های دیجیتال استفاده از یک پاوربانک با ظرفیت بالا است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین پاوربانک های بازار

باتوجه به این‌که تعداد دستگاه‌های الکترونیک روزبه‌روز درحال افزایش است، تامین برق موردنیاز این دستگاه‌ها در مکان‌هایی که پریزبرق ندارد به یک دقدقه بزرگ برای کاربران تبدیل شده است. خوش‌بختانه این مشکل را می‌توانید با خرید بهترین پاوربانک حل کنید. با این‌حال، به‌خاطر تنوع مدل‌ها و برندهای عرضه‌کننده پاوربانک، انتخاب بهترین پاوربانک بازار که انتظارات کاربران را براورده کند کمی چالش برانگیز باشد. به همین دلیل، پیش از معرفی بهترین پاور بانک ها به چند نکته مهم اشاره می‌کنیم که پیش از خرید باید درنظر داشته باشید.

بهترین پاوربانک های بازار
بهترین پاوربانک های بازار

مهم‌ترین ویژگی یک پاوربانک ظرفیت باتری آن است و طبیعتا هرکاربری باید گنجایش باتری پاوربانک را باتوجه به ظرفیت دستگاه‌های خود انتخاب کند. البته، ظرفیت باتری پاوربانک با عددی که روی آن نوشته شده کمی تفاوت دارد. یکی از دلایل تفاوت ظرفیت حقیقی و ظرفیت اسمی پاوربانک، پایین بودن کیفیت باتری پاوربانک و سلول‌های باتری است. البته، عواملی مانند مقاومت کابل و هدر رفتن انرژی و هم‌گام‌سازی ولتاژ پاوربانک با ولتاژ ورودی دستگاه‌ها نیز بی‌تاثیر نیست.

نکته دیگری که باید هنگام بررسی بهترین پاوربانک های بازار در نظر داشته باشید، تعداد پورت‌ها است. اگر تعداد دستگاه‌های شما زیاد است و برای صرفه‌جویی در زمان باید چند دستگاه‌ را به صورت هم‌زمان شارژ کنید، طبیعتا یک پاوربانک با یک درگاه نمی‌تواند برای شما کفایت کند. البته، استفاده از پاوربانک برای شارژ کردن چند دستگاه به صورت هم‌زمان، سرعت شارژ را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد.

طراحی و ساختار پاوربانک نیز اهمیت بالایی دارد. معمولا پاوربانک‌ها در خانه و مکان‌های عمومی که به پریزبرق دسترسی نداریم استفاده‌ ندارد و صرفا در گردش‌ها و مسافرت‌های طولانی مفید هستند. بنابر این، باید پاوربانکی داشته باشیم که حمل‌کردن آن سخت نباشد و طول‌عمر زیادی داشته باشد. البته، افزایش وزن در پاوربانک‌هایی که باتری‌ با ظرفیت بالایی دارند کاملا طبیعی است.

از سایر مواردی که در خرید بهترین پاور بانک باید در نظر داشته باشیم می‌توانیم به تنوع اتصالات، فناوری تنظیم هوشمند شدت جریان خروجی پاوربانک متناسب با دستگاه، پشتیبانی از تکنولوژی‌هایی مانند شارژ سریع یا شارژ بی‌سیم اشاره کنیم. اکنون که با این محصولات و امکانات و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شدیم، بدنیست محصولات موجود در راهنمای خرید پاوربانک در بازار ایران را بررسی کنیم.

 پاوربانک انکر مدل A1617 PowerCore III

بهترین پاوربانک بازار ایران

پاوربانک انکر مدل A1617 PowerCore III با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت را برای کاربرانی که به کیفیت، طول‌عمر و امکانات اهمیت می‌دهند می‌توانیم به‌عنوان بهترین پاوربانک بازار معرفی کنیم. این پاوربانک از دو پورت USB-C و USB-A برای شارژ کردن دستگاه‌های شما بهره می‌برد. هردو خروجی‌های ذکر شده از توان 18 وات پشتیبانی می‌کنند. 

همان‌طور که گفتیم، گنجایش باتری پاوربانک انکر مدل A1617 PowerCore III حدود 10000 میلی‌آمپر ساعت است که با پورت USB-C با توان 18 وات، می‌توانید این باتری عظیم را در 4 ساعت و 30 دقیقه به صورت کامل شارژ کنید. محصول مذکور برای شارژ بی‌سیم اسمارت‌فون شما از فناوری Qi بهره می‌برد. با استفاده از شارژ بی‌سیم می‌توانید گوشی‌های اندروید را با توان 10 وات و گوشی‌های آیفون را با حداکثر توان 7.5 وات شارژ کنید. 

اگر می‌خواهید از پاوربانک انکر مدل A1617 PowerCore III برای شارژ کردن گجت‌هایی با توان شارژ کم مثل هدفون‌های بلوتوثی استفاده کنید، هیچ مانعی وجود ندارد و می‌توانید اطمینان داشته باشید که به باتری گجت هیچ آسیبی وارد نمی‌شود. 

دلیل دیگری که باعث می‌شود  پاوربانک انکر مدل A1617 PowerCore III یکی از پرطرفدارترین و بهترین پاوربانک های بازار باشد، طراحی شیک و جمع‌وجور آن است. بدنه آلومینیومی این پاوربانک حدود 240 گرم وزن دارد و در ابعاد 15×6.86×2 سانتی‌متر طراحی شده است. پاوربانک انکر مدل A1617 PowerCore III نه‌تنها یک پاوربانک سبک و قابل‌حمل است، بلکه ظاهر مدرن آن برای هرکاربری جذاب خواهد بود. 

در حال‌حاضر انکر بهترین مارک پاوربانک در بازار ایران است و پاوربانک انکر مدل A1617 PowerCore III یکی از بهترین پاوربانک‌های با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعتی این برند است که می‌توانید تهیه کنید. 

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید بهترین شارژر گوشی آیفون

راهنمای خرید بهترین شارژر گوشی اندروید

پاوربانک انکر مدل A1289

بهترین پاور بانک فست شارژ

در ادامه فهرست بهترین پاور بانک بازار باید نگاهی یه یکی از محصولات پریمیوم انکر داشته باشیم که با توان شارژ بالا و سرعت چشمگیر، برای شارژ لپ تاپ نیز مناسب خواهد بود. پاوربانک انکر مدل A1289 با حداکثر توان 140 وات، یک ابزار مناسب برای شارژ کردن دستگاه‌ها الکترونیک و گجت‌های شما در مسافرت‌ها است. همچنین، این پاوربانک قابلیت شارژ گجت‌های با توان شارژ پایین مثل هندزفری‌های بلوتوثی را دارد.

پاوربانک انکر مدل A1289 با دو خروجی USB-C با توان 140 وات و یک خروجی USB-A با توان 18 وات را برای شارژ کردن دستگاه‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از پورت USB-C با توان 140 وات، باتری 24000 میلی‌آمپر ساعتی این پاوربانک را شارژ کنید. به‌لطف تکنولوژی فست شارژ، می‌توانید پاوربانک و دستگاه‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شارژ کنید و در زمان خود صرفه‌جویی کنید.

پاوربانک انکر مدل A1289 طراحی منحصربه‌فردی دارد و ظاهر آن برای هرکاربری جذاب خواهد بود. این پاوربانک در ابعاد 15.5×5.5×5 سانتی‌متر طراحی شده است و حدود 630 گرم وزن دارد. شاید فکر کنید که وزن پاوربانک کمی زیاد است، اما باتری عظیم 24000 میلی‌آمپر ساعتی این پاوربانک وزن نسبتا زیاد آن را توجیه می‌کند. این محصول دارای یک نمایشگر است که اطلاعاتی مانند توان ورودی و خروجی، میزان شارژ و زمان موردنیاز برای شارژ دستگاه را نشان می‌دهد.

در مجموع، اگر از قیمت زیاد پاوربانک انکر مدل A1289 چشم‌پوشی کنیم، این محصول را می‌توانیم به‌عنوان بهترین پاور بانک فست شارژ معرفی کنیم.

پاوربانک انکر مدل B1376L11

بهترین پاوربانک بازار ایران

پاوربانک انکر مدل B1376L11 یکی دیگر از بهترین پاوربانک های بازار است که برای شارژ کردن انواع دستگاه‌ها و گجت‌های الکترونیک با ظرفیت باتری‌های متفاوت مناسب خواهد بود. این پاوربانک برای تامین برق موردنیاز دستگاه‌های شما از یک باتری 26800 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. اگر برای شارژ کردن اسمارت‌فون یا تبلت خود در سفرهای طولانی به پاوربانک نیاز دارید، می‌توانید روی ظرفیت باتری این پاوربانک حساب کنید.

محصول مذکور با پشتیبانی از 3 خروجی، امکان شارژ 3 دستگاه را به صورت هم‌زمان فراهم می‌کند. خروجی‌های پاوربانک انکر مدل B1376L11 شامل دو پورت USB-A با توان 12 وات و یک پورت USB-C با توان 45 وات می‌شود. همچنین، با یک پورت USB-C با توان 60 وات می‌توانید باتری 26800 میلی‌آمپر ساعتی این پاوربانک را فقط در مدت 3 ساعت و 20 دقیقه به صورت کامل شارژ کنید.

اگر یکی از معیارهای شما برای انتخاب بهترین پاوربانک های بازار طراحی زیبا پاوربانک و قابل‌حمل بودن آن است، پاوربانک انکر مدل B1376L11 می‌تواند با انتظارات شما سازگار باشد. این محصول در ابعاد 18×8×2.5 سانتی‌متر طراحی شده و فقط 725 گرم وزن دارد و به‌خاطر ابعاد و وزن مناسب، حمل‌کردن آن دردسرساز نخواهد بود. ظاهر این محصول نیز ساده است، اما همین ظاهر معمولی و ساده پاوربانک می‌تواند برای تمام کاربران جذاب باشد.

به صورت خلاصه، پاوربانک انکر مدل B1376L11 به‌خاطر توان شارژ بالا، امکان شارژ هم‌زمان 3 دستگاه، پشتیبانی از فناور Power IQ و Power Delivery یکی از بهترین پاوربانک های بازار ایران از برند انکر است که می‌توانید تهیه کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین هندزفری های گردنی 2024

بهترین هدست بلوتوثی 2024

پاوربانک شیائومی مدل ZMI Aura QB822

بهترین پاوربانک 20000

یکی دیگر از بهترین پاوربانک های بازار که در این فهرست به شما معرفی می‌کنیم، پاوربانک شیائومی مدل ZMI Aura QB822 است. این محصول در رده‌ پاوربانک‌های 20000 میلی‌آمپر ساعتی قرار می‌گیرد، اما با درنظر گرفتن هدررفتن انرژی، انتظار می‌رود که ظرفیت حقیقی آن چیزی حدود 15000 میلی‌آمپر ساعت باشد.

پاوربانک شیائومی مدل ZMI Aura QB822 از دو خروجی USB-A و یک پورت USB-C مشترک برای شارژ کردن و پاوربانک و دستگاه‌ها پشتیبانی می‌کند. همچنین، این پاوربانک به یک ورودی Micro-USB نیز مجهز شده است. محصول مذکور از حداکثر سرعت شارژ با توان 22 وات بهره می‌برد.

سرعت و توان شارژ پاوربانک شیائومی مدل ZMI Aura QB822 به‌خوبی محصولات انکر که پیش از این در راهنمای خرید پاور بانک معرفی کردیم نیست؛ با این‌حال، به‌خاطر قیمت مناسب و فناوری‌های کاربردی، می‌توانیم پاوربانک شیائومی مدل ZMI Aura QB822 را درکنار بهترین پاوربانک های بازار قرار بدیم. این پاوربانک از فناوری Quick Charge 3.0، Power Delivery و قابلیت شارژ Low Power برای شارژ وسایل جانبی کوچک مثل هدفون یا ایرباد بهره می‌برد.

ابعاد این محصول حدود 15×2.5×5 سانتی‌متر و وزن آن 360 گرم است. به نسبت یک پاوربانک 20000 میلی‌آمپر ساعتی، ابعاد و وزن پاوربانک شیائومی مدل ZMI Aura QB822 مناسب است، پس حمل‌‌کرد آن نیز دشوار نخواهد بود و به‌راحتی در کیف‌ها و کوله‌های کوچک نیز قرار می‌گیرد. بدنه این پاوربانک از پلاستیک ABS و پلی‌کربنات ساخته شده و دربرابر فشار یا ضربه، به‌راحتی آسیب نمی‌بیند. اگر به‌دنبال بهترین پاوربانک تا 20000 میلی‌آمپر ساعت از برند شیائومی هستید، پاوربانک شیائومی مدل ZMI Aura QB822 می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

پاوربانک شیائومی مدل Mi Power Bank 3 Ultra

بهترین پاوربانک شیائومی

در ادامه راهنمای خرید پاور بانک باید یکی از محصولات جمع‌وجور و باکیفیت شیائومی را معرفی کنیم که با برای خرید آن نیاز به بودجه زیادی ندارید. پاوربانک شیائومی مدل Mi Power Bank 3 Ultra یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت را در اختیار شما قرار می‌دهد، به همین جهت، برای گردش‌های کوتاه یا رفت‌وآمدهای روزمره مناسب خواهد بود.

این پاوربانک دارای دو خروجی USB-A و یک درگاه ورودی Micro-USB است. همچنین، از یک پورت USB-C (مشترک) نیز پشتیبانی می‌کند. محصول مذکور دارای حداکثر سرعت شارژ 22.5 وات است و برای شارژ کردن باتری 10000 میلی‌آمپر ساعتی آن تقریبا 3 ساعت و 30 دقیقه زمان نیاز دارید. پاوربانک شیائومی مدل Mi Power Bank 3 Ultra از استانداردهای ایمنی برای محافظت دربرابر اتصال کوتاه، شارژ و دشارژ، افزایش ولتاژ و افزایش دما پشتیبانی می‌کند.

مهم‌ترین نقطه قوت‌هایی که باعث می‌شود پاوربانک شیائومی مدل Mi Power Bank 3 Ultra به یک گزینه وسوسه‌انگیز تبدیل شود، طراحی زیبا و جمع‌وجور و قیمت مناسب آن است. ابعاد این پاوربانک معادل 9×6.5×25 سانتی‌متر است و فقط 200 گرم وزن دارد. در مجموع، پاوربانک شیائومی مدل Mi Power Bank 3 Ultra، برای تامین شارژ اسمارت‌فون شما در رفت‌وآمدهای روزمره، می‌تواند بهترین پاوربانک شیائومی باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین کیبورد های گیمینگ 2024

بهترین کیبورد های بی سیم

 پاوربانک سامسونگ مدل EB-P5300

راهنمای خرید بهترین پاور بانک

بعد از پاوربانک‌های انکر و شیائومی، باید نگاهی به بهترین پاوربانک های بازار از برند سامسونگ داشته باشیم. پاور بانک سامسونگ مدل EB-P5300 با ظرفیت اسمی 20000 میلی‌آمپر ساعت، قابلیت چندمرتبه شارژ کردن اسمارت‌فون شما را دارد. همچنین، از این پاوربانک برای تامین شارژ لپ تاپ نیز می‌توانید استفاده کنید. 

محصول مذکور از یک خروجی USB-A با توان 25 وات و دو پورت USB-C با توان 25 وات پشتیبانی می‌کند. با پورت USB-C نیز می‌توانید این پاوربانک را شارژ کنید. در مجموع، با پاوربانک سامسونگ مدل EB-P5300 می‌توانید 3 دستگاه را به صورت هم‌زمان شارژ کنید، البته با شارژ هم‌زمان، سرعت شارژ کمی کاهش پیدا می‌کند.

این محصول با انواع دستگاه‌ها اندرویدی و iOS سازگار است. پاور بانک سامسونگ مدل EB-P5300 برای افزایش سرعت شارژ و صرفه‌جویی در زمان کاربر، از فناوری‌های Power Delivery و Quick Charge بهره می‌برد. مانند سایر پاوربانک‌هایی که تا این لحظه در  فهرست بهترین پاوربانک های بازار معرفی کردیم، پاوربانک سامسونگ مدل EB-P5300 نیز از استانداردهای ایمنی برای حفاظت از دستگاه دربرابر اتصال کوتاه، افزایش ولتاژ و دما پشتیبانی می‌کند. 

باتوجه به این‌که پاور بانک سامسونگ مدل EB-P5300 به یک باتری عظیم 20000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده، طبیعی است که وزن آن زیاد باشد، اما سامسونگ با طراحی مناسب و کاربردی، پاور بانک سامسونگ مدل EB-P5300 را در کوچک‌ترین ابعاد ممکن تولیدکرده تا حمل‌کردن آن برای تمام کاربران راحت کند. ابعاد محصول مذکور معادل 14.5×7×2.5 سانتی‌متر است و حدود 400 گرم وزن دارد. 

پاور بانک سامسونگ مدل EB-P5300 به‌لطف قابلیت‌هایی مثل امکان شارژ هم‌زمان سه دستگاه، پشتیبانی از شارژ سریع اندروید و آیفون، قیمت مناسب، طول‌عمر بالا و… می‌تواند بهترین پاور بانک فست شارژ سامسونگ باشد. البته، تنوع پاوربانک‌های سامسونگ در بازار زیاد است و در صورتی که امکانات پاوربانک سامسونگ مدل EB-P5300 با انتظارات شما سازگار نیست، می‌توانید سایر پاوربانک‌های این برند را با ظرفیت‌های مختلف بررسی کنید. 

 پاوربانک سامسونگ مدل EB-U1200

بهترین پاور بانک های فست شارژ

 پاوربانک سامسونگ مدل EB-U1200 ازجمله‌ بهترین پاوربانک های بازار از برند سامسونگ است که تقریبا تمام قابلیت‌های ایده‌آل را به کاربران اندروید ارائه می‌دهد. باتوجه به این‌که در پاوربانک سامسونگ مدل EB-U1200 خبری از تکنولوژی مگ سیف نیست و از قابلیت شارژ سریع آیفون نیز پشتیبانی نمی‌کند، این محصول برای کاربران iOS چندان جذاب نخواهد بود. 

برای شارژ کردن باتری 10000 میلی‌آمپر ساعتی پاوربانک سامسونگ مدل EB-U1200 می‌توانید از پورت USB-C با توان 15 وات بهره ببرید. این پاوربانک یک خروجی USB-C و یک خروجی USB-A را ارائه می‌دهد که دارای حداکثر توان 15 وات هستند. این پاوربانک از فناوری Quick Charge نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه‌بر موارد ذکر، پاوربانک سامسونگ مدل EB-U1200 قابلیت شارژ بی‌سیم را با توان 10 وات در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

پاوربانک سامسونگ مدل EB-U1200 از نظر طراحی، از همان الگوی همیشگی غول تکنولوژی کره‌ای پیروی می‌کند. ظاهر پاوربانک سامسونگ مدل EB-U1200 ساده و در عین‌حال شیک و مدرن است. این محصول در ابعاد 15×1.5×7 سانتی‌متر طراحی شده و حدود 235 گرم وزن دارد. 

در مجموع، پاوربانک سامسونگ مدل EB-U1200 یکی از بهترین پاور بانک های فست شارژ بازار است که با امکانات متنوع و قیمت مناسب، می‌تواند برای کاربران گوشی‌های اندرویدی ایده‌آل باشد. 

بیشتر بخوانید:

بهترین موس گیمینگ 2024

بهترین موس های بی سیم

پاوربانک انرجایزر مدل UE50000PQ

بهترین پاوربانک 50000

اگر درمیان بهترین پاوربانک های بازار به‌دنبال یک پاوربانک با ظرفیت بالا هستید که برای مسافرت‌های طولانی و استفاده چند کاربر مناسب باشد، پاوربانک انرجایزر مدل UE50000PQ می‌تواند همان چیزی باشد که نیاز دارید. البته، تنها نقطه قوت این محصول ظرفیت بالای باتری نیست و پشتیبانی از قابلیت‌هایی مانند شارژ سریع، پورت‌های متنوع، نمایشگر، طراحی منحصربه‌فرد و… باعث می‌شود پاوربانک انرجایزر مدل UE50000PQ به‌عنوان یک محصول با ارزش خرید بالا شناخته شود.

پاوربانک مذکور دارای یک پورت USB-C (مشترک)، پورت Micro-USB و درگاه Lightning است. برای شارژ کردن دستگاه‌های خود می‌توانید از یک درگاه USB-C و سه درگاه USB-A استفاده کنید. بنابر این، پاوربانک انرجایزر مدل UE50000PQ قابلیت شارژ 4 دستگاه به صورت هم‌زمان را دارد. این محصول از قابلیت شارژ سریع آیفون و اندروید پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند دستگاه‌های iOS خود را با حداکثر توان 20 وات و دستگاه‌های اندرویدی را با توان 22.5 وات شارژ کنند. 

باتوجه به ظرفیت زیاد باتری، طبیعی است که ابعاد و وزن این پاوربانک بسیار بیشتر از سایر محصولاتی باشد که تا این لحظه راهنمای خرید پاور بانک معرفی کردیم. پاوربانک انرجایزر مدل UE50000PQ در ابعاد 16×7.3×5.5 سانتی‌متر طراحی شده و وزن آن حدود 1060 گرم است. روی بدنه این پاوربانک شاهد یک نمایشگر کوچک هستیم که وظیفه مشخص کردن میزان شارژ باتری را برعهده دارد. 

پاوربانک انرجایزر مدل UE50000PQ علاوه‌بر این‌که شارژ دستگاه‌های شما را تامین می‌کند، دارای چراغ‌قوه با سه حالت نوری متفاوت و قطب‌نما است که باعث می‌شود این محصول برای طبیعت‌گردی نیز کاربردی باشد. به صورت خلاصه، اکر محدودیت بودجه ندارید و به‌دنبال بهترین پاوربانک 50000 میلی‌آمپر ساعت هستید، پاوربانک انرجایزر مدل UE50000PQ برای شما انتخاب مناسبی خواهد بود. 

پاوربانک انرجایزر مدل UE30057PQ

بهترین پاور بانک

در ادامه فهرست بهترین پاوربانک های بازار یکی دیگر از پاوربانک‌های با ظرفیت شارژ بالا برند انرجایزر را معرفی می‌کنیم که برای طبیعت‌گردی و گردش مناسب است و به‌راحتی شارژ موردنیاز چند اسمارت‌فون را تامین می‌کند؛ اما به‌خاطر وزن زیاد و ابعاد بزرگ، حمل‌‌ونقل آن در رفت‌وآمدهای روزمره می‌تواند برای برخی از کاربران خسته‎‌کننده باشد. پاوربانک انرجایزر مدل UE30057PQ دارای ظرفیت 30000 میلی‌آمپر ساعت است و از حداکثر توان شارژ 22.5 وات پشتیبانی می‌کند. 

این پاوربانک دارای یک ورودی USB-C و ورودی Micro-USB است و برای خروجی نیز یک پورت USB-C با توان 18 وات و دو پورت USB-A با توان 22.5 وات را ارائه می‌دهد. پاوربانک انرجایزر مدل UE30057PQ از تکنولوژی Power Delivery و Quick Charge نیز بهره می‌برد. بنابر این، کاربران می‌توانند حداکثر 3 دستگاه اندرویدی یا iOS را به صورت هم‌زمان و با سرعت بالا شارژ کنند. 

این پاوربانک در ابعاد 16.5×8.5×3.2 سانتی‌متر طراحی شده و وزن آن حدود 630 گرم است. روی بدنه نیز خبری از چراغ‌های LED یا نمایشگر نیست و ظاهر پاوربانک انرجایزر مدل UE30057PQ بسیار ساده است. به صورت خلاصه، پاوربانک انرجایزر مدل UE30057PQ تمام امکانات و قابلیت‌هایی را ارائه می‌دهد که از بهترین پاوربانک‌های 30000 میلی‌آمپر ساعتی بازار انتظار داریم. 

بیشتر بخوانید:

بهترین مانیتور ها برای ترید

بهترین هدفون های با سیم 2024

جمع‌بندی

در این مطلب تعدای از پاوربانک‌های بازار از برندهای معتبر که ارزش خرید بالایی دارند را در ظرفیت‌های مختلف معرفی کریم. همان‌طور که گفتیم، تنوع برند و مدل‌های این محصولات در بازار زیاد است و گزینه‌های مختلفی برای انتخاب‌های وجود دارد؛ به همین جهت، توصیه می‌شود پیش از خرید پاوربانک، تمام محصولاتی که با بودجه شما سازگار هستند را بررسی کنید تا یکی از بهترین پاوربانک های بازار که با نیازهای شما سازگار است را داشته باشید.

سوالات متداول

بهترین برند پاوربانک در بازار ایران کدام است؟

شاید منصفانه نباشد که به صورت قطعی به این صوال پاسخ دهیم، چراکه برندهای مختلف با عرضه پاوربانک‌های باکیفیت و با طول‌عمر بالا، ثابت کردند که در این زمینه حرف زیادی برای گفتن دارند و با محصولات خود می‌توانند نیاز اکثر کاربران را تامین کنند. با این‌حال، در بازار ایران، پاوربانک‌های برند انکر بازخوردهای بهتری نسبت به سایر برندها دریافت کرده‌اند و می‌توانیم با خیال راحت روی کیفیت و طول‌عمر پاوربانک‌های این برند حساب کنیم.

ظرفیت اسمی و حقیقی در پاوربانک چیست؟

همان‌طور که گفتیم، ظرفیت اسمی پاوربانک‌ها درواقع همان ظرفیت اصلی باتری پاوربانک است؛ اما به‌خاطر هدر رفتن انرژی، امکان استفاده از تمام ظرفیت پاوربانک وجود ندارد؛ برای مثال، امکان دارد ظرفیت حقیقی یک پاوربانک 20000 میلی‌آمپر ساعتی چیزی حدود 15000 میلی‌آمپر ساعت باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین پاوربانک های بازار چیست؟ به‌نظر شما کدام پاوربانک‌ها از کدام برندها ارزش خرید بالایی دارند؟ دیدگاه خود را با بخش راهنمای خرید و سایر کاربران به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر