coinex
راهنمای خرید تکراتو

تبلت سامسونگ گلکسی تب S2، اعلام تاریخ عرضه به بازار، اخبار و شایعات

باریک، با استیل و بسیار قدرتمند: تبلت تب S2

 آخرین اخبار: تب S2 برای آزمایش به هند ارسال شده است، و این یعنی که به زودی در این خصوص اخبار جدیدی دریافت خواهیم کرد. آیپد Air2 کماکان در صدر جدول تبلت ها قرار دارد، اما چیزی نمانده بود که سامسونگ آین آیپد را با مدل سامسونگ گلکسی تب S از جایگاهش دور کند- تب S تبلتی باریک و قدرتمند همراه با یک صفحه نمایشگر خیره کننده و عمر باتری خوب است.

آخرین اخبار: سامسونگ گلکسی تب S2 برای آزمایش به هند ارسال شده است، و این یعنی که به زودی در این خصوص اخبار جدیدی دریافت خواهیم کرد. آیپد Air2 کماکان در صدر جدول تبلت ها قرار دارد، اما چیزی نمانده بود که سامسونگ این آیپد را با مدل سامسونگ گلکسی تب S از جایگاهش دور کند- تب S تبلتی باریک و قدرتمند همراه با یک صفحه نمایشگر خیره کننده و عمر باتری خوب است.

اکنون غرش های سامسونگ گلکسی تب S2 را می شنویم و چنانچه شایعات قابل باور باشد، این تبلت می تواند رقابت نزدیک تری با آیپد Air2 داشته یاشد، با ساختاری باریک، روکش فلزی، تناسب ابعاد 4:3 و 2 گزینه 8 اینچی و 9.7 اینچی، این تبلت به یک جایگزین برجسته برای آیپد های Air2 و mini 3 تبدیل می شود.

نکات اصلی در مورد سامسونگ گلکسی تب S2

سامسونگ گلکسی تب S2 چیست؟ ابر تبلت جدید سامسونگ

تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی تب S2؟ احتمالا در تابستان 2015

قیمت سامسونگ گلکسی تب S2؟ تقریبا 319 پوند، 399 دلار آمریکا و 499 دلار استرالیا

تاریخ ورود سامسونگ گلکسی تب S2

در این خصوص که چه زمانی می توانیم برترین کاندیدای جدید سامسونگ را ببینیم، هیچ مدرکی وجود ندارد. اما این تبلت روی سایت یک شرکت حمل و نقل به هند، دیده شده است. بر اساس لیست موجود، این تبلت جهت آزمایش و رتبه بندی به هند فرستاده شده است و هنگامی که سامسونگ محصولی را به جایی ارسال می کند، پس این می تواند به این معنی باشد که آنها یک محصول آماده برای عرضه به بازار دارند.

گلکسی تب S اوخر ماه ژوئن 2014 به بازار عرضه شده است، پس این احتمال وجود دارد که تب S را هم می توانیم در محدوده زمانی مشابهی ببینیم، به خصوص هنگامی که شایعات بروز می کنند.

طراحی سامسونگ گلکسی تب S2

طبق شایعات سامسونگ گلکسی تب S2 باریکتر از ipad Air2 خواهد بود. این یک نو آرایی چشمگیر است، از آنجاییکه قطر تبلت اپل تنها 6.1 میلی متر است.

طبق شایعات سامسونگ گلکسی تب S2 باریکتر از ipad Air2 خواهد بود. این یک نوآرایی چشمگیر است، از آنجاییکه قطر تبلت اپل تنها 6.1 میلی متر است.

اما اینگونه به نظر می رسد که سامسونگ گلکسی تب S2 خیلی باریکتر خواهد بود، طبق گزار ش Sam Mobile، مدل 9.7 اینچی سامسونگ گلکسی تب S2  ابعاد 5.4 * 168.8 * 237.1 میلی متر و وزنی بالغ بر 407 گرم خواهد داشت، د ر حالیکه مدل 8 اینچی آن ابعاد 5.4 * 134.5 * 198.2 میلی متر و 260 گرم وزن خواهد داشت. بنابراین آنها سبک تر از آخرین تبلت های اپل خواهند بود. همچنین این تفکر در این تبلت نهفته است که بدنه آن فلزی باشد و از آنجاییکه گلکسی S6 بدنه پشتی شیشه ای دارد، بی جهت نیست که تصور کنیم سامسونگ بر روی تبلت تب S2 هم چنین چیزی نصب کند.

صفحه نمایشگر سامسونگ گلکسی تب S2

گفته می شود سامسونگ گلکسی تب S2 مانند تب S اولی، در دو سایز مختلف عرضه شود، اما این بار آنها با 9.7 و 8 اینچ به سایز اپل نزدیکتر شده اند.

نسبت ابعاد هم ظاهرا به 4:3 تغییر یافته است، که خیلی شبیه به چیزی است که ipad ارائه می دهد.

گفته می شود سامسونگ گلکسی تب S2 مانند تب  S اولی، در دو سایز مختلف عرضه شود، اما اینبار آنها با 9.7 و 8 اینچ به سایز اپل نزدیکتر شده اند.  نسبت ابعاد هم ظاهرا به 4:3 تغییر یافته است، که خیلی شبیه به چیزی است که ipad اراه می دهد.

انتظار می رود که در سامسونگ گلکسی تب S2 از یک Super AMOLED استفاده شود، بنابر این منتظر تصاویر روشن و زنده باشید. به گزارش Sam Mobile تفکیک تصاویر در کمال تعجب کاهش ملایمی داشته است و 1536 * 2048 خواهد بود. این خبر بازتاب یک سنجش معیار است (آزمایش پس از برداشتن یا جایگزین کردن قطعه ای از یک دستگاه- since removed benchmark – که روی این تبلت انجام شده است.

البته اینبار این تبلت ها کمی کوچکتر هم هستند، پس احتمالا کاهش رزولوشن محسوس نخواهد بود. در عمل این به این معنی است که مدل بزرگتر یک صفحه نمایشگر ppi 264 خواهد داشت (مانند ipad Air2) و مدل کوچکتر صفحه نمایشگر ppi 320 دارد، چنانچه این اخبار واقعیت داشته باشد.

رقبای سامسونگ گلکسی تب S2

سامسونگ گلکسی تب S2 طراحی می شود تا یک رقیب آشکار برای ipad Air2 و mini 3 باشد، و مسلما برای Air3 و mini 4 زمانی که آنها وارد بازار شوند.

سامسونگ گلکسی تب S2 طراحی می شود تا یک رقیب آشکار برای ipad Air2 و mini 3 باشد، و مسلما برای Air3 و mini 4 زمانی که آنها وارد بازار شوند.

به نظر نمیرسد که در سرزمین اندروید رقابت سختی سربگیرد، اما سونی اکسپریا Z4 می تواند خود را به عنوان یک جایگزین اثبات کند، با طراحی باریک و ویژگی های برترش و همچنین Nexus 9 هم می تواند گزینه جدی باشد، البته با کمک بروز رسانی های سریع اندروید.

دوربین و باتری سامسونگ گلکسی تب S2

طبق گفته منبعی که با Sam Mobile گفتگو می کند، سامسونگ گلکسی تب S2 یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 2.1 مگاپسکسلی در جلو خواهد داشت.

samsung-galaxy-tab-s2-release-date-news-and-rumors-5

این منبع ادعا می کند که مدل 9.7 اینچی همانند تب S یک باتری 5870 میلی آمپری خواهد داشت، در حالیکه مدل 8 اینچی باتری 3580 میلی آمپری  دارد، اگر چه به این نکته اشاره می کنند که این ارقام می توانند تغییر کنند.

این ارقام کوچکتر از چیزی هستند که در نسل اول این مدل ها ارائه می شدند، بنابراین ما امیدواریم که این اعداد قبل از عرضه به بازار بزرگتر شوند، البته با چنین جثه کوچکی آنها چیزی برای ارائه دارند.

سیستم عامل و توان سامسونگ گلکسی تب S2

به گزارش Sam Mobile هر دو مدل تب S2 با اندروید 5.0.2 از بسته بندی بیرون می آید، دقیقا چیزی که انتظارش می رفت. و اگر چنین نباشد با جدید ترین اندروید 5.1 می آیند.

همین منبع ادعا می کند که این تبلت یک پردازنده هشت هسته ای Exynos 5433 خواهد داشت، اما می تواند به مدل Exynos 7420 نیز ارتقاع پیدا کند که در سامسونگ گلکسی S6 دیده ایم. انتظار می رود که این اتفاق بیافتد، از آنجایی که مدل 5433 حتی 64 بیت هم نیست.

همچنین یک آزمون معیار سنجی که توسط GSMArena انجام شده است، نشان می دهد که این تبلت با یک چیپ Exynos 5 با تنظیم 1.9 گیگا هرتز کار می کند. احتمالا این تبلت با یک حافظه کارس 3 گیگابایتی می آیند همانگونه که Sam Mobile و آزمون معیار گزارش داده اند.

حافظه داخلی سامسونگ گلکسی تب S2 طبق شایعات 32 گیگا بایت خواهد بود، البته با کمک یک میکرو SD می توان آنرا تا 128 گیگا بایت ارتقاع داد.

ویژگی های دیگر سامسونگ گلکسی تب S2

یکی از اطلاعات جذاب دیگر Sam Mobile این است که سامسونگ گلکسی تب S2 احتمالا از Cat. 6 LTE حمایت می کند، یعنی در عمل امکان سرعت دانلود تا 300 مگابایت در ثانیه با استفاده از G4 وجود دارد. گرچه مدل G4 این تبلت احتمالا یک آپشن دلخواهی است که هزینه بیشتری را در بر خواهد داشت.

قیمت سامسونگ گلکسی تب S2

برای اینکه قیمت احتمالی سامسونگ گلکسی تب S2 را حدس بزنیم باید به این موضوع کمی عمیق تر و متفاوت در مقایسه با قیمت تب S بنگریم.

این تبلت در آغاز برای رقابت با ipad Air و ipad mini 2 قیمت گذاری شده بود، مدل بزرگتر آن 399 پوند (تقریبا 499 دلار آمریکا و 619 دلار استرالیا) و مدل کوچکتر آن 349 پوند (399 دلار آمریکا و 499 دلار استرالیا) قیمت داشند، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که سامسونگ در خصوص تب S2 هم این روش را در پی گیرد، از آنجاییکه سامسونگ گلکسی تب S2 به تبلت های اپل شباهت بیشتری دارد.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، Techera

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر