coinex
راهنمای خرید تکراتو

شایعات مربوط به گوشی میزو پرو 5 مینی چه خواهد بود؟

در این چند هفته اخیر شایعات زیادی درباره پرو 5 مینی (PRO 5 Mini) شنیده شد. اما شرکت میزو هنوز به طور رسمی هیچ کدام از آنها را تایید نکرده است. کاملا مشخص است که این گوشی هوشمند قبل از پایان امسال معرفی نخواهد شد اما بر اساس شایعات درز شده ممکن است که در آوریل 2016 وارد بازار گردد.

میزو قطعا یکی از جالبه توجه ترین شرکت هایی است که توانست امسال نگاه های زیادی را به خود جلب کند. این شرکت چینی امسال 20 میلیون دستگاه فروخت که نشان از رشد 350 درصدی فروش آن نسبت به سال 2014 دارد. شرکت میزو در سال 2014 تنها 4.4 میلیون دستگاه به فروش رساند و امسال دستگاه های جالب توجه ای روانه بازار کرد. به عنوان نمونه گوشی پرچمدار پرو 5، به جز گوشی سامسونگ تنها دستگاهی بود که پردازنده هشت هسته ای 64 بیت اکسینوس 7420 را در اختیار داشت.

در این چند هفته اخیر شایعات زیادی درباره پرو 5 مینی (PRO 5 Mini) شنیده شد. اما شرکت میزو هنوز به طور رسمی هیچ کدام از آنها را تایید نکرده است. کاملا مشخص است که این گوشی هوشمند قبل از پایان امسال معرفی نخواهد شد اما بر اساس شایعات درز شده ممکن است که در آوریل 2016 وارد بازار گردد. در طول کنفرانس مطبوعاتی چاینا موبایل ( اپراتور چین )، چیز های مختلفی نشان داده شد. اولین ومهمترین موضوع این بود که چاینا موبایل هنگامی که بخواهد گوشی های گلکسی S7 و هوآوی P9 را راه اندازی کند، احتمالا این گوشی را نیز به نمایش بگذارد. اطلاعات این شرکت می گوید که این دستگاه بین 1500 تا 3000 یوان (231 الی 463 دلار) قیمت خواهد داشت.

بر اساس این شایعات، گوشی میزو پرو 5 مینی با یک نمایشگر 4.7 اینچی با رزو لوشن 1080 در 1920 پیکسل عرضه خواهد شد. گفته شده است که یک دوربین 16 مگا پیکسلی در پشت آن جا سازی شده و احتمالا با 3 گیگا بایت رم و اسکنر اثر انگشت همراه خواهد بود. بدنه غیر فلزی آن تقریبا قطعی شده است و گفته می شود که پردازنده 10 هسته ای 64 بیت هلیو X20 مدیا تک به آن قدرت می دهد. در حال حاضر این مشخصات درز شده ممکن است دقیق باشد، اما همچنان این امکان وجود دارد که این دستگاه در زمان عرضه با مشخصات مشابه گوشی پرو 5 اصلی ظاهر گردد و این به معنای آن است که احتمالا پردازنده اکسینوس 7420 به آن قدرت می دهد و یک دوربین 21 مگا پیکسلی در عقب، آن را همراهی خواهد کرد. در هر صورت برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر سایت  تکرا را از دست ندهید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines 


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر