coinex
راهنمای خرید تکراتو

یک تصویر از قاب محافظ آیفون 7 ، منتشر شد

یک تصویر از قاب محافظ آیفون 7 ، در توئیتر منتشر شده است.

یک تصویر از قاب محافظ آیفون 7 ، در توئیتر منتشر شده است. به لطف افشاکننده سریالی، با نام کاربری  OnLeaks، می توانیم قاب محافظ آی فون 7 ، جانشین آیفون 6S، که در سال جاری، معرفی خواهد شد، را ببینیم. اگر این قاب، تقلبی نباشد، مشخصات مهمی را در مورد این گوشی افشا می کند.

ابتدا، به این عکس ها از قاب محافظ آیفون 7 ، که OnLeaks صبح روز چهارشنبه در توییتر پست کرد، نگاهی بیندازید:

قاب محافظ آیفون 7 ، که OnLeaks صبح روز چهارشنبه در توییتر پست کرد

در حالی که هیچ راهی برای تایید اینکه آیا واقعا این قاب برای آیفون 7 ساخته شده است یا خیر، وجود ندارد، ولی فعلا به آن استناد می کنیم. زیرا قبلیت هایی دارد که نسبت به قاب های آیفون 6 اس متفاوت است و این نشان می دهد که ممکن است قاب محافظ آیفون 7 باشد.

با نگاهی به عکس چهارم، که قسمت پایین را نشان می دهد، متوجه می شویم یک شکاف برای پورت لایتینگ وجود دارد، که توسط دو اسپیکر متقارن احاطه شده است. اغلب قاب های محافظ آیفون 6S یک شکاف بزرگ برای پنجره مشبک اسپیکر در یک طرف و یک شکاف کوچک برای جک هدفون در طرف دیگر دارند. این قاب جدید، احتمالا، نشان می دهد که اپل قصد دارد اسپیکرهای استریو را به آی فون اضافه کند و همچنین نشان از جک هدفون 3.5 میلیمتری دارد که چند ماهی شایعه شده  است که آیفون 7 به همراه آن خواهد آمد.

تفاوت قابل توجه و بزرگ دیگر، اندازه شکاف دوربین در سمت عقب قاب است. سایت خبری 9to5Mac معتقد است که، با توجه به این شکاف ممکن است یک سیستم دوربین دوگانه در آیفون 7 تعبیه شده باشد، که می تواند اثرات بسیار خوب دوربین، مانند امکان گرفتن تصاویر سه بعدی را فراهم کند. سیستم دوربین دوگانه، شایعه دیگری بود که طی چند ماه گذشته به گوش می رسید. با این حال، هیچ راهی برای اثبات این اطلاعات وجود ندارد.

جنبه های دیگر آی فون 7، مانند ناهنجاری ها و اندازه صفحه نمایش آن را نمی توان از این تصویر دریافت. همچنین سایر مشخصات مهم گوشی، به خصوص قسمتهای داخلی آن نیز در یک قاب دیده نمی شود. البته، باید به خاطر داشته باشیم که همین اطلاعات هم بر اساس یک عکس احتمالی است، هیچ راهی وجود ندارد که بتوانیم، دریابیم که این تصویر واقعا قاب محافظ آیفون 7 باشد. قطعا تا زمان رونمایی از این گوشی، تعداد زیادی از این مدل تصاویر یا دیگر مشخصات شایعه شده  در مورد این گوشی، مشاهده خواهیم کرد.

آیفون 7 در ماه سپتامبر معرفی می شود، اما بنا به گزارشات، اپل این ماه، یک آیفون 4 اینچی با نام تجاری جدید به نام آیفون SE معرفی خواهد کرد.

.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر