coinex
راهنمای خرید تکراتو

نسل بعدی آیفون از نوآورانه ترین قابلیت ها بهره می برد

تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل به این موضوع اشاره می کند که در آیفون های آینده ویژگی های جدید و نوآورانه ای را شاهد خواهیم بود.

تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل به این موضوع اشاره می کند که در آیفون های آینده ویژگی های جدید و نوآورانه ای را شاهد خواهیم بود.

کوک در مصاحبه ای که روز دوشنبه با جیم کرامر  در شبکه ی CNBC داشت بیان کرد که اپل، آیفون هایی را در خط تولید دارد که هر دارنده ی آیفونی را متقاعد می کند که گوشی خود را به این مدل ها ارتقا دهد. وی گفت: “ما نوآوری بزرگی را برای آیفون خط تولیدمان پیاده سازی کرده ایم که شما و هرکسی که امروز یکی از مدل های آیفون را دارد، تشویق می کند تا گوشی های خود را به آیفون های جدید ارتقا دهید. ما می خواهیم چیزهایی را به شما ارائه دهیم که بدون آنها نتوانید زندگی کنید چیزهایی که شما حتی همین امروز هم از نیاز به آنها خبر ندارید…قابلیت هایی که وقتی آنها را در اختیار دارید و به گذشته می نگرید با خود بگویید چگونه بدون آنها می توانستم زندگی کنم؟”

مصاحبه تیم کوک زمانی صورت گرفته که روند و فعالیت های این شرکت از سوی وال استریت به دلیل کاهش فروش آیفون به ویژه در چین، مورد بررسی و موشکافی زیادی قرار گرفته است. کوک گفت این مشکل تنها برای اپل نبوده و همه ی سازندگان گوشی های هوشمند در این فصل با این کاهش فروش در منطقه روبرو شده اند. فصل گذشته اولین فصلی بود که اپل شاهد کاهش فروش در آیفون بوده است با این وجود باز هم ۵۱.۲ میلیون از این دستگاه ها به فروش رسیده است.

کاهش رشد آیفون تنها مشکل وال استریت با اپل نیست. مشکل دیگری که وجود دارد و اپل برای آن انتقاد شده است این است که این کمپانی برای پیش گرفتن سبقت از رقبای خود به اندازه ی کافی از نوآوری و خلاقیت بهره نبرده است. کوک سعی بر این دارد به این نگرانی ها خاتمه دهد.

کوک گفت: “ما درباره ی آینده ی این شرکت صحبت نمی کنیم چراکه اپل یک کمپانی نسبتا مرموزی ست. اما فوق العاده هیجان زده هستیم چرا که قابلیت هایی که در حال کار بر روی آنها هستیم فوق العاده هیجان انگیز هستند… ما نوآورانه ترین قابلیت ها را در دست تولید داریم.”

صحبت جالب دیگری که در این مصاحبه شد راجع به استراتژی خرید و اکتساب اپل بود. کوک گفت این شرکت حداقل یکبار در ماه یک کمپانی جدید می خرد.

“ما به طور متوسط هر سه تا چهار هفته یک شرکت را خریداری می کنیم. این بار یکی از موارد نادری بوده که این کمپانی چیزی نخریده است.”

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر