;
coinex

راه اندازی اندروید 7 در ماه آینده؛ نکسوس 5 اندروید 7 را دریافت نخواهد کرد

به گزارش ایوان بلاس، کمپانی گوگل سیستم عامل اندروید 7 نوقات را در ماه آینده راه اندازی خواهد کرد؛ بسته ی آپدیت ماه آگوست نیز همزمان با راه اندازی آن، منتشر خواهد شد.

خبری که توسط ایوان بلاس منتشر شده، کاربران گوشی نکسوس 5 را خوشحال نخواهد کرد؛ به گفته ی ایوان، گوشی نکسوس 5 که توسط کمپانی ال جی ساخته شده، اندروید 7 را دریافت نخواهد کرد. این گوشی از بسته ی امنیتی ماه آگوست برخوردار خواهد شد.

دستگاه های جدید اندرویدی گوگل در راه هستندY کمپانی اچ تی سی وظیفه ی ساخت گوشی پلاستیکی 5.2 اینچی نکسوس سیل فیش و گوشی فلزی 5.5 اینچی نکسوس مارلین را به عهده دارد. اولین گوشی نکسوس، که با نام نکسوس وان معرفی شد، توسط کمپانی اچ تی سی ساخته شده بود. این احتمال وجود دارد که این گوشی های اندرویدی تا اواخر امسال رونمایی شوند.

با تمام این اوصاف، هنوز هیچ چیز به طور دقیق مشخص نیست. برایان مویانو، یکی از کاربران Reddit، ماجرایی را تعریف کرد که در آن گوشی نکسوس 6 پی او به طور اتفاقی آپدیت اندروید 7 را از طریق OTA دریافت کرده بود. در شماره ی ساخت آن به جای حرف P از حرف R استفاده شده بود؛ این بدان معناست که این یک نسخه ی انتشاری (Release) بوده و نه یک نسخه ی پیش نمایش (Preview). تمام اینها نشان می دهد که گوگل در حال انجام کارهای نهایی است. مویانو که موفق شده بود از صفحه ی آپدیت خود چند اسکرین شات بگیرد، او گفته است زمانیکه قصد بازگشت به اندروید مارشمالو را داشته، یک فایل 49MB دریافت کرده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر