;
coinex

آپدیت کورتانا توسط مایکروسافت باعث بهتر شدن صدای اعلان ها و بهینه‌سازی آن می‌شود

آپدیت کورتانا توسط مایکروسافت باعث بهتر شدن صدای اعلان ها و بهینه‌سازی آن می‌شود

مایکروسافت دستیار شخصی هوشمند خود را بیش از یک سال پیش برای پلت فرم اندروید راه‌اندازی کرد. اگرچه این نسخه همانند نسخه سیستم‌عامل ویندوز موبایل یکپارچه نیست، اما برای اندروید در حد قابل قبولی کارآمد است.

این دستیار صوتی، از زمان انتشار آن در تابستان گذشته تا به امروز، بروزرسانی‌های زیادی را دریافت کرده که باعث بهبود عملکرد آن شده است. در حال حاضر این برنامه با تقریباً 5 میلیون بار دانلود از گوگل پلی در میان کاربران اندروید بسیار محبوب شده است.

دلیل مایکروسافت برای بروزرسانی و پشتیبانی از نسخه اندروید کورتانا افزودن امکانات جدید و پیشرفت آن است. آخرین آپدیت کورتانا برنامه را به نسخه 1.9.10 انتقال می‌دهد و باعث بهبود عملکرد آن برای کاربران می‌شود.

این تغییرات رسمی در آپدیت کورتانا باعث اضافه شدن امکانات جدید و بهتر شدن صدای اعلان‌ها می‌شود. همچنین باعث دقیق‌تر شدن برنامه با دستگاه‌هایی می‌شود که از نسخه مارشمالو اندروید استفاده می‌کنند.

با این بروزرسانی مایکروسافت، کورتانا سریع‌تر شده و بارگیری صفحه اصلی آن در دستگاه‌های اندرویدی بهتر می‌شود. قابلیت کوچک دیگری که در اختیار کاربران اندروید قرار می‌گیرد، امکان رفرش کردن فهرست یادآوری‌ها با کشیدن انگشت بر روی صفحه به سمت پایین است.

اگر هنوز کورتانا را امتحان نکرده‌اید بهتر است این کار را انجام دهید زیرا دریافت آن رایگان است. فقط باید توجه داشته باشید که این برنامه در نسخه اندروید 4.1 و یا بالاتر قابل‌ استفاده است.

همچنین شایان‌ ذکر است که برای ارتباط داشتن میان نسخه اندروید کورتانا و ویندوز، نسخه ویندوز 10 شما باید 1511 یا بالاتر باشد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر