coinex
راهنمای خرید تکراتو

سری جدید فیلم ترمیناتور با هنرنمایی آرنولد شوارتزنگر در راه است

سری جدید فیلم ترمیناتور با هنرنمایی آرنولد شوارتزنگر در راه است

به نظر می رسید سری فیلم های ترمیناتور با فیلم Terminator Genisys سال 2015 به پایان خود رسیده اما در اوایل سال جاری میلادی بود که شنیدیم جیمز کامرون، کارگردان نام آشنای سینمای هالیوود و سازنده دو قسمت اول از سری فیلم های ترمیناتور، قصد دارد این فرانچایز محبوب را با یک فیلم دیگر به سرتیتر اخبار دنیای سینما بازگرداند.

حال با حضور آرنولد شوارتزنگر، ستاره اصلی سری فیلم های ترمیناتور در جشنواره فیلم های سینمایی کن، اخبار جدیدی از فیلم جدید ترمیناتور که کامرون در ساخت آن دخیل خواهد بود، به گوش رسید.

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم، اوایل سال جاری بود که شنیدیم جیمز کامرون با بازپس‌گیری حقوق فرانچایز ترمیناتور در سال 2019، قصد دارد بر روی یک عنوان جدید (یا خلق مجدد فیلم و یا خلق یک داستان جدید در دنیای موجود) از سری فیلم های ترمیناتور کار کند.

در آن زمان دقیقا مشخص نشد که کامرون با چه عنوانی درگیر این پروژه خواهد بود؛ چرا که اعلام کرده بود که در حال مذاکره با کارگردان فیلم Deadpool، تیم میلر است.

اما آرنولد شوارتزنگر در مصاحبه ای با Screen Daily اطلاعات بیشتری را در مورد سری جدید فیلم ترمیناتور فاش کرد و گفت که او در این فیلم که به تهیه کنندگی کامرون است، حضور خواهد داشت.

در قسمتی از مصاحبه Screen Daily با آرنولد آمده است:

“ترمیناتور باز می گردد”. شوارتزنگر این موضوع را آشکار کرد کرد که به تازگی با کامرون ملاقاتی داشته و درباره این پروژه با اون صحبت کرده است. این بازیگر اضافه کرد. “این موضوع در حال پیشروی است. او (کامرون) ایده های خوبی درباره ادامه این فرانچایز دارد… من نیز در این فیلم خواهم بود”.

هنوز جزئیات دقیقی درباره این فیلم، داستان و یا عنوان آن وجود ندارد و هیچ کس نیز نمی تواند حدس بزند که تاریخ انتشار آن چه موقعی خواهد بود.

به تازگی نیز مشخص شده که کامرون به شدت خود را سرگرم چهار سری دنباله دار از فیلم معروف آواتار کرده که تا تاریخ 2025 ساخته و پرداخته شد، بنابراین به نظر نمی رسد که کامرون بتواند به زودی به پرونده فیلم جدید ترمیناتور رسیدگی کند. باید منتظر ماند و دید که این کارگردان و تهیه کننده مطرح فیلم های هالیوودی چه خوابی برای ترمیناتور و علاقه مندان به این فرانچایز محبوب دیده است.

.

منبع: slashgear

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر