coinex
راهنمای خرید تکراتو

رونمایی رسمی از شیائومی ردمی 6 پرو و تبلت هوشمند می پد 4

شیائومی ردمی 6 پرو (Xiaomi Redmi 6 Pro) و تبلت می پد 4 (Xiaomi Mi Pad 4) رسما رونمایی شدند. با این موبایل هوشمند می‌توانید تلویزیون خود را از راه دور کنترل کنید. 

روز گذشته مشخصات گوشی شیائومی ردمی 6 پرو و تبلت شیائومی می پد 4 در وب‌سایت رسمی این کمپانی چینی منتشر شد که تمامی مشخصات و ویژگی‌های این دستگاه‌های هوشمند را فاش کرد. اما امروز، شیائومی به‌صورت رسمی،‌ نام این گوشی و تبلت هوشمند را در فهرست وب‌سایت خود قرار داد.

مشخصات شیائومی ردمی 6 پرو ، ویژگی‌ها، قیمت و تاریخ عرضه

گوشی هوشمند شیائومی ردمی پرو از صفحه نمایش 5.84 اینچی فول اچ دی پلاس برخوردار شده که در نسبت نمایشگر به بدنه‌ی 19:9 ساخته شده است. این موبایل هوشمند از یک راهکار نرم‌افزاری برای پنهان کردن ناچ نمایشگر بهره می‌برد. در پنل پشتی شیائومی ردمی 6 پرو ، یک ماژول دوربین دوگانه با تنظیمات 12 و 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

اسکنر اثر انگشت نیز در همین پنل قرار دارد. یک دوربین 5 مگاپیکسلی در نمای جلویی قرار گرفته که از مود عکسبرداری پرتره هوش مصنوعی و فیس‌ آنلاک هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند.

شیائومی ردمی 6 پرو نیز یکی دیگر از گوشی‌های این برند چینی است که از سیستم روی تراشه‌ی اسنپدراگون 625 بهره می‌برد. این موبایل از باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است. شیائومی ردمی 6 پرو از نصب میکرو اس دی کارت پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به رابط کاربری MIUI 9، اندروید 8.1 اوریو، کنترل از راه دور مبتنی بر مادون قرمز، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، اتصال 4G VoLTE و وای فای 802.11 اشاره کرد.

شیائومی ردمی 6 پرو از فردا به‌صورت رسمی در بازارهای چین به فروش می‌رسد. این موبایل در مدل‌های رم 32 گیگابایتی + حافظه داخلی 32 گیگابایتی، رم 4 گیگابایتی + حافظه داخلی 32 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی + حافظه‌ی 64 گیگابایتی در دسترس قرار می‌گیرد. این مدل‌ها به ترتیب با قیمت 999 یوان (153 دلار)، 1199 یوان (183 دلار) و 1299 یوان (199 دلار) عرضه می‌شوند.

شیائومی ردمی 6 پرو در تنوع رنگی رزگلد، طلایی، آبی، مشکی و قرمز به فروش می‌رسد.

مشخصات شیائومی می پد 4، ویژگی‌ها، قیمت و تاریخ عرضه

مشخصات شیائومی می پد 4، ویژگی‌ها، قیمت و تاریخ عرضه

این تبلت هوشمند از از نمایشگر 8 اینچی برخوردار شده که در نسبت ابعاد 16:9 ساخته شده است. پنل پشتی شیائومی می پد 4، فلزی است و در مجموع، از طراحی کوچک‌تری نسبت به مدل‌های قبلی خود بهره می‌برد. این تبلت از تراشه‌ی اسنپدراگون 660 بهره می‌برد.

باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی شیائومی می پد 4 نیز دستگاه را به مدت طولانی روشن نگه می‌دارد. یک دوربین تک لنزی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 در پنل پشتی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 در نمای جلویی این تبلت قرار دارد. شیائومی می پد 4، اولین تبلت شیائومی است که از ویژگی فیس آنلاک پستیبانی می‌کند.

اندروید 8.1 اوریو به صورت پیش‌فرض روی این تبلت نصب شده و رابط کاربری MIUI 9 نیز بر مبنای آن اجرا می‌شود.

می پد 4 در رنگ‌های طلایی و مشکی عرضه می‌شود. نسخه‌ی مجهز به وای فای و رم 3 گیگابایت + حافظه داخلی 32 گیگابایتی این تبلت با قیمت 1099 یوان (168 دلار) به فروش می‌رسد. مدل دیگری از این تبلت که به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی مجهز شده، با قیمت 1399 یوان ( دلار) در دسترس قرار می‌گیرد. مدل LTE با حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی نیز با قیمت 1499 یوان (230 دلار) به فروش می‌رسد.

عرضه‌ی تبلت شیائومی می پد 4 از 8 تیر ماه (29 ژوئن) به صورت رسمی آغاز می‌شود.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر