;
coinex

مسی و رونالدو در یک تیم ؛ افشای اطلاعات جدیدی از PES 2021 کونامی

مسی و رونالدو در یک تیم و روی کاور PES 2021 در کنار هم خواهند بود. کمپانی کونامی به زودی قرار است از نسل جدید بازی محبوب PES رونمایی کند. با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

شیاد بسیاری از هم نسلان ما رویای حضور مسی و رونالدو در یک تیم را داشته باشند. کمی به این رویا نزدیک شده‌ایم؛ البته نه در یک تیم فوتبال. همان طور که می دانید قرار است PES 2021 به صورت یک آپدیت منتشر شود و با قیمتی حدود 25 دلار در تاریخ 15 سپتامبر 2020، در دسترس عموم قرار بگیرد.

کونامی در حالی از کاور PES 2021 رونمایی می‌کند که رقیب دیرینه یعنی EA این روزها درگیر پاکسازی محیط رقابت‌های آنلاین سری FIFA‌ است. در تصویر کاور PES 2021 شاهد حضور لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، مارکوس رشفورد و آلفونسو دیویس هستیم.

برای اولین بار دو اسطوره فوتبال جهان یعنی کریستیانو رونالدو از یوونتوس و لیونل مسی از بارسلونا با هم در یک لیست قرار گرفته اند. برای حمایت از پدیده های سالهای اخیر فوتبال جهان از مارکوس رشفورد در منچستریونایتد و آلفونسو دیویس از بایرن مونیخ نیز استفاده شده است. با بررسی بیشتر این خبر همراه باشید.

مسی و رونالدو در یک تیم

افشای اطلاعات جدیدی از PES 2021 کونامی

آنطور که در گزارش‌ها آمده است،‌ امسال برای اولین بار است که این دو بازیکن به صورت همزمان بر روی کاور 2021 PES حضور خواهند داشت. به بهانه بیست و پنجمین سالگرد تاسیس شرکت کونامی، مسی برای ششمین بار روی کاور مسابقات رفت.

بیشتر بخوانید:

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس نیز در برخی مراسم های PES در یک سال اخیر حضور پیدا کرده و رابطه خوبی با این شرکت دارد و در کنار لئو روی طرح کاور حضور دارد. کونامی به تازگی کاور رسمی PES 2021 برای نسخه پلی استیشن 4 را رونمایی کرده و همانند سال گذشته شرکت Konami از چند ستاره به صورت همزمان بر روی کاور PES استفاده خواهد کرد.

مسی و رونالدو در PES 2021
شیاد بسیاری از هم نسلان ما رویای حضور مسی و رونالدو در یک تیم را داشته باشند.

یکی دیگر از نکات جالب توجه در مورد کاور PES 2021، درج عبارت SEASON UPDATE است.  کونامی قرار است PES 2021 را به عنوان یک آپدیت فصلی برای PES 2020 عرضه کند و تمام تمرکز خود را بر روی PES 2022 گذاشته است و قصد دارد این بازی را با یک موتور گرافیکی جدید به بازار عرضه کند.

احتمالا به یاد دارید که سال گذشته شاهد خبر لایسنس کامل یوونتوس در بازی PES 2020 بودیم و با توجه به این اتفاق، FIFA 20 دیگر اجازه ساخت این تیم با نام و لباس اصلی را نداشت. این اتفاق در FIFA 21 نیز تکرار خواهد شد و تا 2 سال آینده یوونتوس با کونامی قرارداد دارد.

بازی PES 2021 در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) برای پی‌سی، PlayStation 5 و Xbox Series X با قیمت ۳۰ دلار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gamespot

نظر شما در خصوص حضور مسی و رونالدو در یک تیم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر