;
coinex

آموزش دانلود از اینستاگرام ؛ بهترین اپلیکیشن‌ها و سایت‌های دانلود عکس و ویدیو از اینستا

در این مطلب آموزش دانلود از اینستاگرام را با استفاده از راحت‌ترین و بهترین ابزارهای دانلود محتوای اینستاگرام برای شما آماده کردیم.

یک دهه پیش، کمتر کسی باور می‌کرد که یک پلتفرم انتشار عکس مثل اینستاگرام، به چنین محبوبیتی برسد؛ اما حالا حتی تصور دنیایی بدون اینستاگرام هم بسیار سخت است. بدون شک، این پلتفرم انتشار عکس و ویدیو، انقلاب مهمی در صنعت شبکه‌های اجتماعی به وجود آورد.

با توجه به محبوبیت چشمگیر این شبکه اجتماعی، به تدریج ابزارهای مختلفی برای رفع نیازهای کاربران در اینستاگرام طراحی شدند که یکی از مهم‌ترین آنها، اپلکیشن دانلود از اینستاگرام است. با توجه به اهمیت این موضوع، در این مطلب با آموزش دانلود از اینستاگرام با شما همراه هستیم و چگونگی ذخیره عکس های اینستاگرام را با ابزارها و ترفندهای مختلف، به شما آموزش می‌دهیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آموزش دانلود از اینستاگرام

بدون شک، اینستاگرام یکی از جذاب‌ترین و سرگرم کننده‌ترین پلتفرم‌های آنلاینی است که تا به امروز طراحی شده‌‌اند؛ بنابراین، نداشتن قابلیت دانلود عکس و ویدیوها در این پلتفرم محبوب به هیچ وجه خوشایند نیست.

آموزش دانلود از اینستاگرام
آموزش دانلود از اینستاگرام

در حال حاضر، هنوز خود اینستاگرام به صورت رسمی اعلام نکرده که امکان دانلود ویدیوها و ریلزهای اینستاگرام را برای کاربران فراهم خواهد کرد یا خیر. بنابراین، کاربران برای دانلود ویدیوها و مطالب دلخواه‌شان از سایت، اپلیکیشن یا ربات دانلود از اینستاگرام استفاده می‌کنند. در حال حاضر تعداد زیادی ابزار و سایت دانلود عکس از اینستا وجود دارند که به شما امکان می‌دهند به راحتی و حتی بدون نیاز به لاگین به حساب کاربری خودتان، مطالب دلخواه را از اینستاگرام دانلود کنید.

برای آموزش دانلود از اینستاگرام و آشنایی با انواع ترفندهای دانلود از اینستاگرام با ما همراه باشید.

VideoHunter

آموزش دانلود از اینستاگرام

ویژگی‌ها

  • فرایند کپی و پیست بسیار راحت
  • پشتیبانی از مک و ویندوز و قابلیت دانلود از بیشتر از هزار سایت
  • ایجاد خروجی‌هایی بسیار باکیفیت از جمله 8K، 4K، 1080 پیکسل
  • سرعت 6 برابر برای دانلود ویدیو/صدا
  • ارتقای نرم‌افزار به صورت مادام‌العمر

آموزش دانلود از اینستاگرام را با دانلودر اینستاگرام VideoHunter شروع می‌کنیم که در حال حاضر قابلیت دانلود ویدیو/صدا از بیشتر از هزار وب سایت مختلف را دارد؛ از جمله اینستاگرام، یوتیوب، فیسبوک، توییتر، ساوندکلاود و غیره.

این دانلودر، به دلیل کیفیت بالای خروجی آن که حتی به 8K هم می‌رسد، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. علاوه بر کیفیت بالای خروجی‌ها، VideoHunter مزایای مهمی مثل تجربیات کاربری بسیار خوب، اینترفیس قابل درک و سرعت بالای تحویل خروجی دارد که آن را تبدیل به یکی از اپ‌های دانلود از اینستاگرام کرده‌اند.

با نسخه رایگان VideoHunter می‌توانید هر روز سه دانلود داشته باشید. هزینه اشتراک ماهیانه این سرویس برای یک دستگاه 9.95 دلار و هزینه اشتراک سالیانه آن برای دو دستگاه 29.95 دلار است.

بیشتر بخوانید:

آموزش دی اکتیو کردن اینستاگرام

رفع مشکل کپی رایت موسیقی در اینستاگرام

Inflact

آموزش دانلود از اینستاگرام
برنامه دانلود از اینستا

ویژگی‌ها

  • استفاده از فرایند ساده کپی و پیست لینک‌ها برای شروع دانلود
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های ویندوز، اندروید و مک
  • قابلیت دانلود انبوه محتوا
  • تولید هشتگ

Inflact یک اینستا دانلودر با رابط کاربری ساده است که با استفاده از آن می‌توانید انواع محتوا را از اینستاگرام دانلود کنید؛ از جمله ویدیوهای IGTV، عکس‌ها یا استوری‌های اینستاگرام. این نرم‌افزار می‌تواند هر محتوایی را ظرف چند ثانیه برای شما دانلود کند.

با این ابزار می‌توانید بدون نیاز به آموزش دانلود از اینستاگرام ، به راحتی محتوای دلخواه‌تان را روی هر دستگاهی دانلود کنید. فرایند نصب این نرم‌افزار بسیار ساده است.

نحوه دانلود از اینستاگرام به این صورت است که اول روی علامت سه نقطه کنار محتوای مورد نظرتان کلیک کرده و بعد گزینه copy URL را انتخاب می‌کنید. سپس این لینک را در کادر متنی موجود در Inflact وارد کرده و گزینه download را انتخاب می‌کنید. با این کار، عکس یا ویدیوی مورد نظر شما به راحتی روی دستگاه دانلود می‌شود.

استفاده از این برنامه دانلود از اینستا رایگان است اما می‌توانید برای دسترسی به قابلیت‌های جذاب دیگر آن از جمله امکان دانلود همزمان چند عکس و تصویر یا ذخیره ویدیو از تعداد نامحدودی پروفایل، طرح اشتراک کم هزینه آن را تهیه کنید.

قیمت این ابزار برای 10 پروفایل 9 دلار در ماه، برای 100 پروفایل، 49 دلار در ماه و برای دانلود از تعداد نامحدودی پروفایل، 99 دلار است.

4K Stogram

آموزش دانلود از اینستاگرام

ویژگی‌ها

  • با استفاده از 4K Stogram می‌توانید عکس‌های اینستاگرام، ویدیوها و سایر انواع محتوا را دانلود کنید.
  • این ابزار دارای قابلیت‌هایی برای دانلود هایلایت‌های اینستاگرام در پوشه‌هایی مجزا برای هر هایلایت است.
  • می‌توانید از کل اطلاعات حساب اینستاگرام مورد نظر، پشتیبان گیری کنید.
  • می‌توانید پست‌ها را بر اساس تاریخ انتشار مرتب و ذخیره کنید و غیره.

4K Stogram ابزاری برای دانلود استوری‌ها، ویدیوها، عکس‌ها و سایر مطالب اینستاگرام است. این ابزار از پلتفرم‌های ویندوز، مک و اوبونتو پشتیبانی می‌کند. می‌توانید برای حساب‌ها/هشتگ‌ها/ محل‌های دلخواه‌تان سابسکرایب کنید تا این ابزار، به صورت خودکار مطالب فعلی و بعدی آنها را برای شما دانلود کند.

روش استفاده از 4K Stogram بسیار راحت است و کافیست حساب کاربری/ هشتگ/لوکیشن مورد نظرتان را در این اپ ذخیره پست اینستا وارد کرده و بعد روی Download کلیک کنید. می‌توانید با استفاده از این ابزار، به صورت همزمان چند پست را دانلود کنید.

در مدل رایگان این اپلکیشن دانلود از اینستاگرام ، محدودیت‌هایی از نظر تعداد دانلودها وجود دارد اما سه طرح قیمت گذاری آن شامل طرح شخصی (9.95 دلار)، طرح حرفه‌ای (30 دلار) و بسته‌ای (65 دلار) است.

بیشتر بخوانید:

دنبال کردن فالوورهای اینستاگرام در اپلیکیشن Threads

حل مشکل کپی رایت اینستاگرام

Leawo Video Downloader

آموزش دانلود از اینستاگرام
آموزش دانلود از اینستاگرام

ویژگی‌ها

  • یک قسمت مخصوص برای دانلود ویدیوهای لایو از پلتفرم‌های مختلف از جمله اینستاگرام
  • ایجاد تجربیات کاربری بهتر از طریق تنظیمات هوشمندتر
  • پخش راحت‌تر ویدیوهای دانلود شده، با استفاده از پلیر داخلی این ابزار

سایت دانلود فیلم از اینستاگرام  Leawo Video Downloader توانایی دانلود ویدیوهای 720/1080 پیکسلی را با سرعت 6 برابر دارد؛ البته این قابلیت محدود به اینستاگرام نیست و می‌توانید از آن برای دانلود محتوای بیشتر از 1000 وب سایت مختلف استفاده کنید. با استفاده از این ابزار، می‌توانید موزیک ویدیو، برنامه‌های تلویزیونی، ویدیوهای لایو و غیره را دانلود کنید. این اپلیکیشن مجهز به تکنولوژی پیشرفته بارگذاری ویدیو و تکنولوژی شتاب‌دهنده سخت‌افزاری برای افزایش سرعت 6 برابری است.

نحوه دانلود ویدیوهای لایو اینستاگرام با استفاده از Leawo بسیار ساده است و کافیست لینک ویدیو یا M3U8 را وارد کنید. این برنامه ، اطلاعات دقیق ویدیو مثل اندازه، حجم و غیره را در اختیار شما قرار می‌دهد تا ویدیو را با پارامترهایی درست و مناسب دانلود کنید.

می‌توانید این ابزار را به صورت رایگان امتحان کنید اما قیمت طرح اشتراک یک ساله آن 29.95 دلار و اشتراک مادام‌العمر آن 39.95 دلار است.

Instagram Downloader

آموزش دانلود از اینستاگرام

ویژگی‌ها

  • راحتی استفاده و رایگان بودن
  • دانلود سریع محتوا
  • نامحدود بودن تعداد دانلودها
  • سیستم کپی-پیست ساده

Instagram Downloader یک سایت دانلود از اینستاگرام بدون لاگین و به صورت رایگان است که با استفاده از آن می‌توانید ویدیوهای اینستاگرام را به سرعت و راحتی دانلود کنید. برای کار با این وبسایت، نیازی به آموزش دانلود از اینستاگرام نیست.

کافیست لینک عکس یا ویدیوی مورد نظرتان را در کادر متنی موجود در این صفحه وارد کنید تا ویدیو با کیفیت اصلی ذخیره شود. استفاده از این ابزار کاملاً امن است و می‌توانید از آن روی دستگاه‌های مختلف استفاده کنید.

می‌توانید ساعت‌ها از این سایت دانلود از اینستا با لینک مستقیم استفاده کنید؛ بدون اینکه نیازی به نگرانی درباره محدودیت‌های دانلود داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

راه های دیده شدن پست در اینستاگرام 

الگوریتم اینستاگرام چیست و چگونه کار می‌کند

DownloadGram

آموزش دانلود از اینستاگرام
سایت آنلاین دانلود استوری اینستاگرام

ویژگی‌ها

  • دانلودر جامع محتوای اینستاگرام
  • نداشتن تبلیغات یا نیاز به ثبت نام
  • دانلود نامحدود
  • استفاده سریع و رایگان

وقتی وارد این سایت دانلود فیلم از اینستاگرام شوید، یک کادر متنی مشاهده می‌کنید که باید لینک ویدیو را در آن وارد کنید. به همین راحتی می‌توانید با استفاده از این سایت، ویدیوهای ریل، آی‌جی‌تی‌وی یا ویدیوها و عکس‌های ساده اینستاگرام را دانلود کنید.

فرایند دانلود هم در این سایت آنلاین دانلود استوری اینستاگرام بسیار ساده است. کافیست لینک مورد نظر را در همین کادر وارد کرده و ویدیو را در مقصد مورد نظر روی دستگاه ذخیره و باز کنید. این سایت ذخیره ویدیوهای اینستاگرام ، شما را با انبوه تبلیغات روبرو نمی‌کند و برای استفاده از آن نیازی به ثبت نام ندارید. استفاده از این سایت هم کاملاً رایگان است.

InstaDownload

آموزش دانلود از اینستاگرام

ویژگی‌ها

  • راحتی استفاده
  • سریع و رایگان
  • قابل استفاده روی انواع کامپیوترها و دستگاه‌های موبایل
  • دانلود نامحدود ویدیوهای اینستاگرام

InstaDownload یک سایت دانلود از اینستا به صورت رایگان است که با استفاده از آن می‌توانید ظرف چند دقیقه، انواع محتوا را دانلود کنید. در رابط کاربری این سایت به راحتی و با یک کلیک می‌توانید بین انواع محتوایی که قصد دانلود آنها را دارید، جابجا شوید.

راه و روش دانلود از اینستاگرام با استفاده از این سایت بسیار راحت است. کافیست لینک ویدیوی مورد نظرتان را در کادر متنی این سایت دانلود از اینستاگرام بدون لاگین وارد کرده و بعد روی download کلیک کنید. این ابزار روی همه دستگاه‌ها از جمله اندروید و مک به صورت بسیار روان و بدون هیچ مشکلی کار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

الگوریتم ریلز اینستاگرام چطور کار می‌کند؟

دیلیت اکانت اسنپ چت

DownloadInstagramVideo

آموزش دانلود از اینستاگرام
آموزش دانلود از اینستاگرام

ویژگی‌ها

  • دانلود ویدیوهای پابلیک و پرایویت
  • راحتی استفاده
  • عدم نمایش تبلیغات و بدون نیاز به ثبت نام
  • دانلود ویدیوهای نامحدود

DownloadInstagramVideo از این نظر با سایر ابزارهای معرفی شده در این مطلب تفاوت دارد که امکان دانلود ویدیوهای private را هم فراهم می‌کند. ابزارهای اینستا دانلودر زیادی وجود دارند که امکان ذخیره ویدیوهای پابلیک را فراهم می‌کنند اما دانلود و ذخیره ویدیوهای private کار سخت‌تری است.

علاوه بر این قابلیت مهم، DownloadInstagramVideo امکان دانلود سریع و راحت محتوای اینستاگرام را روی هر دستگاهی فراهم می‌کند. از نظر تعداد ویدیوهای قابل دانلود، محدودیتی در این ابزار وجود ندارد و نیازی به ثبت نام برای انجام این کار هم ندارید.

استفاده از این سایت دانلود از اینستاگرام هم رایگان است.

InstaDownloader.co

آموزش دانلود از اینستاگرام

ویژگی‌ها

  • عدم نیاز به عضویت برای دانلود
  • عدم نیاز به ورود به حساب اینستاگرام
  • راحتی استفاده
  • سرعت بالای دانلود محتوا

InstaDownloader یک سایت دانلود فیلم از اینستاگرام است که با استفاده از آن می‌توانید هر ویدیوی دلخواهی را به صورت امن دانلود کنید. کافیست لینک ویدیو یا عکس دلخواه‌تان را وارد کنید تا InstaDownloader به راحتی و در کمترین زمان ممکن آن را برای شما دانلود کند.

استفاده از این سایت ذخیره ویدیوهای اینستاگرام کاملاً رایگان است و این سایت هم روی دستگاه‌های موبایل و کامپیوترها بسیار خوب کار می‌کند. رابط کاربری این سایت عالی و بی‌نقص نیست اما همین که می‌توانید بدون ورود به حساب کاربری خودتان، محتوای اینستاگرام را دانلود کنید، همه این ایرادهای جزئی را پوشش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

طرح برنامه هفتگی مدرسه ؛ چگونه برنامه ریزی درسی کنیم؟

نحوه رفع خطای ERR_Empty_Response کروم

InstaOffline

آموزش دانلود از اینستاگرام
سایت دانلود فیلم از اینستاگرام

ویژگی‌ها

  • سریع، امن و انعطاف‌پذیر
  • راحتی استفاده
  • قابل استفاده با همه دستگاه‌های موبایل و کامپیوترها
  • دانلود نامحدود

InstaOffline یک سایت دانلود از اینستاگرام بدون لاگین و بسیار سریع، امن و انعطاف‌پذیر است. در این سایت، می‌توانید ویدیوهای IGTV، ریل و ویدیوهای پرایویت را به راحتی دانلود کنید. همچنین، می‌توانید بدون هیچ محدودیتی هر تعداد ویدیو که مایل بودید را ذخیره کنید.

این ابزار، یک راهکار انعطاف‌پذیر برای دانلود در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توانید بسته به محتوای مورد نظرتان، بین قابلیت‌های مختلف این سایت دانلود از اینستا جابجا شوید. نحوه دانلود از اینستاگرام با این سایت بسیار ساده است و کافیست همان فرایند دو مرحله‌ای کپی لینک و دانلود محتوا را طی کنید.

این ابزار هم رایگان است اما امنیت کاربران را تأمین می‌کند و در مجموع، یک ابزار بسیار خوب برای دانلود انواع محتوا از اینستاگرام است.

HashtagsforLikes

آموزش دانلود از اینستاگرام

ویژگی‌ها

  • دانلود نامحدود
  • بهینه‌سازی پروفایل اینستاگرام
  • دانلود عکس و ویدیو از اینستاگرام
  • استفاده راحت و امن

در این قسمت از آموزش دانلود از اینستاگرام به HashtagforLikes می‌رسیم که نسبت به خیلی از ابزارهای معرفی شده در این مطلب، متفاوت است. این دانلودر اینستاگرام هم شامل یک ابزار ساده برای دانلود عکس و ویدیو است؛ اما در کنار آن، قابلیت‌های جذاب و مفید دیگری هم دارد. در صورت پرداخت هزینه اشتراک معمولی هفتگی این ابزار (19 دلار)، به قابلیت بهینه‌سازی پروفایل اینستاگرام دسترسی پیدا کرده و می‌توانید با کمک این ابزار، لایک، شیر و فالورهای بیشتری به دست آورید.

برای دانلود از اینستا با لینک مستقیم می‌توانید از رابط کاربری جذاب و ساده این سایت استفاده کنید تا عکس و ویدیوهای پابلیک را به راحتی دانلود کنید. کافیست، لینک ویدیوی مورد نظر را در این صفحه کپی کرده و بعد روی download کلیک کنید تا این ویدیو روی دستگاه شما دانلود شود.

بیشتر بخوانید:

دیلیت اکانت توییتر ؛ آموزش تصویری حذف حساب کاربری ایکس 

آموزش دیلیت اکانت روبیکا

InstaDownloader.org

آموزش دانلود از اینستاگرام
آموزش دانلود از اینستاگرام

ویژگی‌ها

  • راحتی استفاده
  • سرعت بالای دانلود
  • دانلود نامحدود
  • قابل استفاده روی همه دستگاه‌های موبایل و کامپیوترها

InstaDownloader همه قابلیت‌های مورد انتظار از یک سایت دانلود از اینستاگرام را دارد و به کاربران امکان می‌دهد که با یک کپی-پیست ساده، تعداد نامحدودی ویدیو را دانلود کنند.

از جمله ایرادهای این سایت می‌توان به محدودیت‌ها و سادگی آن اشاره کرد از جمله اینکه نمی‌توانید همزمان چند ویدیو را دانلود کنید؛ در نتیجه دانلود ویدیوها و ریلزهای اینستاگرام با این ابزار کندتر انجام می‌شود. همچنین، نمی‌توانید به ویدیوهای پروفایل‌های پرایویت دسترسی داشته باشید که محدودیت مهمی محسوب می‌شود.

استفاده از این سایت ذخیره ویدیوهای اینستاگرام هم رایگان است اما همانطور که اشاره شد، قابلیت‌های محدودی در اختیار شما قرار می‌دهد.

Socialdown

آموزش دانلود از اینستاگرام

ویژگی‌ها

  • راحتی استفاده و سادگی
  • دانلود نامحدود
  • امکان ذخیره استوری اینستا به همراه عکس و ویدیوهای این پلتفرم
  • قابل استفاده روی همه دستگاه‌های موبایل و کامپیوترها

Socialdown یک سایت دانلود از اینستاگرام بدون لاگین و به صورت بسیار راحت است که کافیست لینک محتوای مورد نظرتان را در آن وارد کنید تا ظرف چند دقیقه دانلود شود. هیچ محدودیتی در این سایت دانلود عکس از اینستا وجود ندارد و می‌توانید هر روز تعداد نامحدودی ویدیو را با آن دانلود کنید. این ابزار روی همه کامپیوترها و دستگاه‌های موبایل به خوبی کار می‌کند.

اما رابط کاربری این دانلودر اینستاگرام کمی پیچیده است و باعث شده که پیدا کردن کادر متنی آن بسیار سخت باشد. همچنین، سرعت این ابزار هم نسبتاً کمتر است و قابلیت‌های جانبی خاصی در آن مشاهده نمی‌شود. از طرفی، ویژگی مثبت این ابزار، ذخیره محتوای اینستاگرام با کیفیت اصلی است.

Socialdown هم یک سایت دانلود فیلم از اینستاگرام به صورت کاملاً رایگان است.

بیشتر بخوانید:

پیگیری مرسوله پستی ؛ آموزش قدم به قدم نحوه رهگیری مرسولات پستی با عکس

فعال سازی هات اسپات آیفون

Regrammer

آموزش دانلود از اینستاگرام
اپ دانلود از اینستا

ویژگی‌ها

  • زمانبندی پست‌ها برای انتشار
  • امکان استفاده بدون لاگین
  • قرار ندادن واترمارک روی پست‌های بازنشر شده
  • نداشتن سیستم توکن داخلی
  • امکان پست کردن مجدد ویدیوهای IGTV

Regrammer بهترین اپلکیشن دانلود از اینستاگرام است و با استفاده از آن می‌توانید انواع محتوای اینستاگرام از جمله ویدیوهای IGTV و کلیپ‌های کوتاه‌تر را دانلود کنید.

چگونگی ذخیره عکس های اینستاگرام با این اپلیکیشن بسیار ساده است. کافیست لینک محتوای مورد نظرتان را در این اپلیکیشن وارد کرده و آن را روی حافظه دستگاه ثبت کنید یا اینکه در پروفایل خودتان منتشر کنید. نسخه پروی این اپلیکیشن قابلیت‌های پیشرفته‌تری مثل کپی کردن کپشن‌ها و همچنین فیلم‌ها را دارد که دسترسی به این قابلیت‌ها، پس از پرداخت هزینه اشتراک ممکن می‌شود.

InsTake Downloader

آموزش دانلود از اینستاگرام

ویژگی‌ها

  • دارای یک پلیر آفلاین داخلی
  • ساده و واکنش‌پذیر
  • پشتیبانی از قابلیت دانلود استوری، هایلایت‌ها، ریلزهای اینستاگرام و غیره
  • دسترسی رایگان
  • پشتیبانی از دارک مود
  • نمایش تبلیغات
  • نداشتن قابلیت توقف دانلودهای طولانی

این برنامه دانلود از اینستا جزء بهترین‌های این حوزه است و می‌توانید به راحتی از امکانات آن استفاده کنید. کافیست یک بار به این اپ لاگین کنید تا امکان استفاده از قابلیت‌های آن را داشته باشید.

با استفاده از این اینستا دانلودر می‌توانید به راحتی انواع محتوا از جمله ریلزهای اینستاگرام و ویدیوهای IGTV را دانلود کنید. همچنین، برای پیشگیری از شلوغی و به هم ریختن محتوای دانلود شده، راه‌های ساده‌ای برای مدیریت آنها و به اشتراک گذاری از طریق پست یا پیام هم در نظر گرفته شده است. بعلاوه، می‌توانید پست‌ها را در یک پلتفرم کاملاً متفاوت هم منتشر کنید.

بیشتر بخوانید:

حل مشکل Hard Drive Not Detected در ویندوز 

مخفی کردن شماره در تلگرام

Video Downloader for Instagram

آموزش دانلود از اینستاگرام
آموزش دانلود از اینستاگرام

ویژگی‌ها

  • سازگار با سرویس Vine
  • پشتیبانی از بیشتر فرمت‌ها
  • استخراج محتوا به صورت HD
  • راحتی استفاده
  • دارای یک پلیر داخلی
  • شامل تبلیغات مزاحم

در این قسمت از آموزش دانلود از اینستاگرام به یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید می‌رسیم که فراتر از یک اپلیکیشن یا ربات دانلود از اینستاگرام است. می‌توانید ویدیوی مورد نظر را مستقیماً در این نرم‌افزار پخش کنید. همچنین امکان تنظیم سرعت پخش فایل‌ها، افزایش یا کاهش شدت صدا، بی‌صدا کردن فایل‌ها، رفتن به حالت شب یا تغییر جهت پخش هم در این ابزار وجود دارد.

با استفاده از این دانلودر اینستاگرام می‌توانید پست‌های اینستاگرام یا ویدیوهای IGTV را با کیفیت HD دانلود کنید. همچنین، می‌توانید در این ابزار یک پلی‌لیست درست کرده و آن را با ترتیب دلخواه پخش کنید. این ابزار هم از فرمت‌های مختلف از جمله AVI، MP4، MKV، FLV و غیره پشتیبانی می‌کند.

FastSave

آموزش دانلود از اینستاگرام

ویژگی‌ها

  • قابلیت نمایش به صورت اسلاید
  • سرعت بالای بارگذاری اطلاعات
  • منوی قابل درک و ساده
  • امکان مشاهده اطلاعات کاربر
  • قابلیت انتشار مجدد مطالب در اینستاگرام و اپلیکیشن‌های دیگر
  • قابلیت مشاهده آفلاین
  • تبلیغات زیاد
  • نداشتن نسخه ioS

یکی دیگر از ترفندهای دانلود از اینستاگرام استفاده از اپلیکیشن رایگان FastSave است که علاوه بر دانلود از اینستا با لینک مستقیم ، امکان انتشار مجدد مطالب را فراهم می‌کند. استفاده از این اپلیکیشن بسیار راحت است و نیازی به آموزش دانلود از اینستاگرام ندارد.

نحوه دانلود از اینستاگرام با این ابزار به این صورت است که شما روی ابزار FastSave در منوی اصلی کلیک کرده و اپلیکیشن Insta را باز می‌کنید. حالا کافیست روی دکمه Share URL برای هر پست دلخواه کلیک کنید تا گالری گوشی شما پر از محتوای جدیدی شود که از این پلتفرم بارگذاری شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نحوه رفع خطای ERR_PROXY_CONNECTION_FAILED 

آموزش دیلیت اکانت ایتا

Regrann

آموزش دانلود از اینستاگرام
برنامه دانلود از اینستا برای اندروید

ویژگی‌ها

  • امکان دانلود فایل‌ها در پس زمینه
  • عدم نیاز به پرداخت هزینه برای دسترسی به قابلیت‌های مجزا
  • امکان غیرفعال کردن راحت واترمارک
  • امکان درج امضاء
  • نیاز به لاگین پی‌درپی

Regrann یک برنامه دانلود از اینستا برای اندروید است که نسخه رایگان آن هم امکانات زیادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کافیست روی دکمه Copy Link در این اینستا دانلودر کلیک کنید تا این نرم‌افزار، گزینه‌های دانلود یا انتشار مطلب مورد نظر را (به صورت پست، استوری یا پیام) در اختیار شما قرار داهد. حتی می‌توانید تعدادی از پست‌ها را زمانبندی کنید تا بعداً منتشر شوند.

این برنامه دانلود از اینستا نوشته‌های همراه پست‌ها را هم برای شما حفظ می‌کند و می‌توانید آنها را در پست خودتان استفاده کنید.

یکی دیگر از قابلیت‌های مفید این ابزار، امضای متنی است که پس از کپشن پست‌ها درج شده یا جایگزین آنها می‌شود. حالت Quick Post-Later هم برای نگه داشتن مطالب مورد نظر جهت بازنشر مفید است که آنها را تا پایان کار و خروج از اپلیکیشن برای شما حفظ می‌کند.

QuickSave

آموزش دانلود از اینستاگرام

ویژگی‌ها

  • قابلیت دسترسی به ابزارهای ویرایش
  • رابط کاربری منطقی
  • راحتی استفاده بدون نیاز به آموزش دانلود از اینستاگرام
  • دانلود سریع
  • نمایش تبلیغات زیاد

QuickSave هم یک اپ ذخیره پست اینستا است که می‌تواند برای کاربرانی که از نظر مشاهده تبلیغات مشکلی ندارند، بهترین گزینه باشد. این اپلیکیشن هم از نظر قابلیت‌ها شبیه به سایر اپلیکیشن‌های معرفی شده در این مطلب است با این تفاوت که جزء بهترین دانلودرهای یوتیوب هم محسوب می‌شود. همچنین، پس از ذخیره مطالب مورد نظرتان، می‌توانید یکسری ادیت اولیه روی عکس و ویدیوها انجام دهید.

می‌توانید با استفاده از این اپلکیشن دانلود از اینستاگرام تصاویر کلاژ زیبایی طراحی کنید. در مجموع، این اپلیکیشن قابلیت‌های زیادی دارد و امکانات خلاقانه آن به همراه رابط کاربری ساده و واضح، آن را تبدیل به یکی از بهترین اپ‌های اندروید برای ذخیره محتوای اینستاگرام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نحوه رفع خطای Err_Cache_Miss 

حل مشکل داغ شدن گوشی سامسونگ

InstaGet

آموزش دانلود از اینستاگرام
آموزش دانلود از اینستاگرام

 ویژگی‌ها

  • امکان دانلود نسخه HD
  • عدم نیاز به لاگین
  • سرعت دانلود بالا
  • مدیریت آسان بازنشر یا استخراج مطالب
  • راحتی استفاده

InstaGet یک اپ ذخیره استوری اینستا برای اندروید است که با استفاده از آن می‌توانید ویدیوهای اینستاگرام را دانلود کرده و به صورت آفلاین مشاهده کنید. کافیست لینک محتوای مورد نظر را وارد این اپلیکیشن کنید.

می‌توانید پس از دانلود از اینستا با لینک مستقیم با این ابزار، آن را برای مخاطبان خودتان در پلتفرم‌های دیگر ارسال کرده یا آنها را بازنشر کنید.

Downloader for Instagram: Photo & Video Saver

آموزش دانلود از اینستاگرام

ویژگی‌ها

  • دانلود دو مرحله‌ای
  • عدم نیاز به ساختن اکانت
  • فرایند دانلود ساده و قابل درک
  • امکان ذخیره یا بازنشر مستقیم محتوا
  • قابلیت‌های مختلف برای انتشار محتوا

آموزش دانلود از اینستاگرام را با نگاهی به یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای دانلود محتوای اینستاگرام به پایان می‌بریم. با این اپلیکیشن می‌توانید محتوای اینستاگرام را مثل حالت معمولی مرور کنید و تنها با یک کلیک و بدون ایجاد وقفه در این فرایند، هر مطلب دلخواهی را ذخیره کنید.

چگونگی ذخیره عکس های اینستاگرام و همچنین انتشار آنها در پروفایل خودتان هم بسیار ساده و راحت است. عملکرد این ابزار شبیه به ری‌توییت برای توییتر است و می‌توانید تنها با یک ضربه، مطالب دیگران را کپی کنید. همچنین می‌توانید مطالبی را که از دانلود آنها منصرف شده‌اید، به راحتی حذف کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب انواع ترفندهای دانلود از اینستاگرام را با اپلیکیشن‌ها و سایت‌های مختلف به شما آموزش دادیم. امیدواریم که راهکارهای معرفی شده در این مطلب، به همه سوالات شما درباره چگونگی ذخیره عکس های اینستاگرام پاسخ داده باشند.

اینستاگرام بیشتر از 1 میلیارد کاربر فعال دارد که هر سال، تعداد آنها بیشتر می‌شود. بنابراین، کاربران دلایل زیادی برای دانلود و بازنشر محتوای این پلتفرم‌ها دارند و ابزارهای معرفی شده در این مطلب، به شما برای انجام این کار کمک می‌کنند.

سوالات متداول

آیا طبق قوانین کپی رایت، استفاده از اپلیکیشن یا سایت ذخیره ویدیوهای اینستاگرام مجاز است؟

استفاده از این ابزارها برای دانلود و ذخیره مطالبی که کپی رایت ندارند، کاملاً مجاز است.

آیا ممکن است یک ویدیو دانلودر اینستاگرام، برای سایر پلتفرم‌های اجتماعی هم قابل استفاده باشد؟

پاسخ این سوال، بستگی به دانلودر مورد استفاده دارد؛ اما بیشتر ابزارها با انواع محتوای آنلاین و پلتفرم‌های اجتماعی سازگاری دارند.

بیشتر بخوانید:

منبع: softwaretestinghelp, fixthephoto

نظر شما درباره روش‌های دانلود از اینستاگرام چیست؟ به نظر شما این گوشی ارزش خرید دارد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر