;
coinex

بیشترین فالوور تیک تاک ؛ رکورد فالوور Tik Tok متعلق به کیست؟

بیشترین فالوور تیک تاک متعلق به چه کسی است؟ رکورد فالوور در شبکه اجتماعی تیک تاک مانند سایر اپلیکیشن‌ها دوست‌داران زیادی دارد. در این نوشته رکورد فالوور تیک تاک را بررسی می‌کنیم. با تکراتو در ادامه همراه باشید!

تیک تاک یا تیک توک (TikTok) شبکه اجتماعی چینی است که در در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد. این موضوع اهمیت بالایی دارد؛ چرا که معمولا اپلیکیشن‌های چینی طرفدارانی تا این اندازه ندارند. اپلیکیشن چینی تیک تاک را می‌توان از طریق سیستم عامل‌های اندروید و iOS دریافت کرد. این شبکه اجتماعی برای نخستین بار با عنوان «دوئین»‌ در سپتامبر 2016 آغاز به کار کرد و برای عرضه به خارج از چین در سال 2017 عنوان تیک تاک را بر روی خود گذاشت.

در اپلیکیشن تیک تاک، این امکان وجود دارد که کاربران موزیک‌ویدیو‌های بسیار کوتاه حداکثر تا 60 ثانیه بارگذاری کنند. در سه ماهه نخست سال 2019 ، اپلیکیشن تیک تاک رتبه سوم بیشترین دانلودها را در کل دنیا و رتبه اول دانلود اپلیکیشن در امریکا را داشته است که نشان از فراگیری آن در سرتاسر دنیا دارد. در حقیقت Tik Tok اپلیکیشنی مشابه اینستاگرام است که با دارا بودن بیش از یک میلیارد دانلود در پلی‌‍استور به یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی این روزها تبدیل شده است.

در ادامه این نوشته فهرست بیشترین فالوور تیک تاک را با یکدیگر بررسی می‌کنیم و با بهترین اینفلوئنسرهای تیک تاک آشنا می‌شویم. با تکراتو همراه باشید!

بیشترین فالوور تیک تاک

رکورد فالوور تیک تاک متعلق به کیست؟

همانطور که گفتیم تیک تاک (TikTok) یه شبکه اجتماعی بر اساس ساخت ویدئو های کوتاه می باشد. و هدف آن تشویق هنرمندان و کاربران عادی برای ثبت لحظات شاد و بیاد ماندنی و یا وقایع روزانه مهم آن ها و به اشتراک گذاری آن ها با دیگر کاربران سرتاسر جهان می باشد. نکته مهم دیگر در خصوص این شبکه اجتماعی این است که تیک تاک اولین اپلیکیشن شبکه‌های اجتماعی است که بچه‌های کوچک (دبستانی) را هم هدف گرفت و به آنها هم دست یافت. این جمله وقتی ملموس تر می‌شود که بدانیم آیفون و آی‌پاد هرروزه در دسترس جوانتر ها قرار میگیرد.

در حالی که برنامه TikTok تنها امکان تولید ویدیوهای کوتاه را برای شما فراهم می‌کند، مانع از خلاقیت شما نمی‌شود. در حقیقت می‌توان گفت محدودیت زمانی باعث افزایش خلاقیت کاربران می‌شود. شما می‌توانید هر نوع ویدیو را در برنامه TikTok آپلود کنید؛ با این حال محبوب‌ترین آن‌ها دارای آهنگ است. پیشتر در تکراتو همه رکوردهای اینستاگرام را بررسی کرده بودیم؛ از بیشترین فالوور اینستاگرام 2020 ، رکورد لایو اینستاگرام و پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام به تفکیک حوزه فعالیت گرفته تا رکورد لایک تصاویر در اینستاگرام ، بیشترین تعداد کامنت و حتی بررسی پرطرفدارترین سلبریتی‌ها و بیشترین فالوور اینستاگرام در ترکیه.

بیشترین فالوور تیک تاک ؛ رکورد فالوور Tik Tok متعلق به کیست؟

این برنامه به جدیدترین و محبوب‌ترین ویدیوهای اکانت های دارای بیشترین فالوور تیک تاک دسترسی دارید؛ بنابراین می‌توانید از آن‌ها ایده بگیرید. در این برنامه چالش‌های مختلف و متنوعی برای Musers در نظر گرفته شده است. این چالش‌ها توسط تیک تاک ایجاد نمی‌شوند، بلکه کاربران آن‌ها را ایجاد کرده و گسترش می‌دهند.

به همین دلیل فهرست بیشترین فالوور Tik Tok مانند بیشترین فالوورهای اینستاگرام عمدتا سلبریتی‌ها و افراد شناخته‌شده نیستند و کاربرهای عادی نیز سری در میان سرها دارند.  بخش بزرگی از ارزش پیشنهادی اینستاگرام از آنجا می‌آید که ساختن تصاویر حرفه‌ای را برای افراد دارای رکورد فالوور تیک تاک آسان‌تر می‌کند. امکان گرفتن تصاویر، اصلاح و اشتراک‌گذاری آن با دیگر افراد. تیک تاک هم به همین روش عمل کرده و در ابتدا چارچوبی را برای ساختن چیزی فراهم کرده! چیزی که هرکسی به راحتی با ابزارهای دیگر نمیتواند آن را بسازد.

بیشتر بخوانید:

تیک‌ تاک ظرف دو سال توانست خود را به جایگاهی برساند که اکنون از آن به عنوان رقیبی برای نت‌فلیکس، یوتیوب، اسنپ‌چت و حتی فیس‌بوک یاد می‌کنند. اپلیکیشن تیک تاک توانست در بیش از 150 کشور دنیا که به 75 زبان صحبت می‌کنند، بیش از یک میلیارد دانلود را برای خود ثبت کند.

رکورد بیشترین فالوور تیک تاک در اختیار چه کسی است؟

در لیستی که در ادامه بررسی خواهیم کرد نام 10 مورد از دارندگان بیشترین فالوور تیک تاک ذکر خواهد شد. گفته شد که تیک تاک پیشتر با اپلیکیشن محبوب موزیکالی (Musica.ly) ادغام شد؛ موضوعی که به شدت در افزایش طرفداران این شبکه اجماعی تاثیر گذار بود. بیشترین فالوور Tik Tok رقابتی سنگین میان چارلی دآملیو (Charli d’Amelio) و لورن گری (Loren Gray) است؛ در ادامه این نوشتار با ما باشید تا ببینیم کدام یک از این دو بیشترین فالوور تیک تاک را در اختیار داریند.

ویل اسمیت (Will Smith) بازیگر آمریکایی

رتبه 10 با 39 میلیون فالوور

او بازیگر مرد برنده 5 بار گلدن گلوب و دو بار جایزه اسکار است که تاکنون بیش از 198.5 میلیون بار ویدیوهایش در تیک تاک مورد پسند واقع شده‌اند.

ویل اسمیت (Will Smith) بازیگر آمریکایی
ویل اسمیت (Will Smith) بازیگر آمریکایی – رکورد فالوور Tik Tok

بیشتر بخوانید:

چالش خودکشی مومو در واتساپ (Momo Challenge Hoax) چیست؟

دیکسی دآملیو (Dixie D’Amelio) بازیگر آمریکایی

رتبه 9 با 41 میلیون فالوور

دیکسی دآملیو خواهر بزرگتر چارلی و شخصیت محبوب شبکه‌های اجتماعی آمریکایی است. او که تنها متولد 2001 است ویدیوهایش در تیک تاک تاکنون بیش از 1188 میلیون بار لایک شده‌اند.

دیکسی دآملیو (Dixie D'Amelio) بازیگر آمریکایی
دیکسی دآملیو (Dixie D’Amelio) بازیگر آمریکایی – رکورد فالوور Tik Tok

جاست‌مایکو (JustMiko) رقصنده آمریکایی

رتبه 8 با 41 میلیون فالوور

میشل لی (Michael Le) که با نام جاست‌مایکو او را می‌شناسند،‌ شخصیت مطرح در تیک تاک است که از سال 2016 در موزیکالی فعالیت خود را به عنوان تولید کننده موزیک‌ویدیو آغاز کرد. ویدیوهای او تاکنون بیش از 1048 میلیون بار لایک شده اند و او را با بیش از 41 میلیون دنبال کننده در رتبه هشتم بیشترین فالوور تیک تاک جای می‌دهند.

جاست‌مایکو (JustMiko) رقصنده آمریکایی
جاست‌مایکو (JustMiko) رقصنده آمریکایی

ریاز آلی (Riyaz Aly) شخصیت محبوب هندی

رتبه 7 با 43.5 میلیون فالوور

ریاز سلبریتی اینترنتی محبوب هندی در تیک تاک است که تنها با 17 سال سن نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته است. او با 2047 میلیون بار لایکی که از ویدیوهایش دریافت کرده بسیار محبوب شده و در رده هفتم بیشترین فالوور Tik Tok جای می‌گیرد.

ریاز آلی (Riyaz Aly) شخصیت محبوب هندی
ریاز آلی (Riyaz Aly) شخصیت محبوب هندی

اسپنسر پولانکو نایت (Spencer Polanco Knight) بیت باکسر آمریکایی

رتبه 6 با 46.5 میلیون فالوور

او یکی از محبوب‌ترین بیت‌باکسرهای آمریکایی در تیک تاک است که ویدیوهایش تاکنون بالغ بر 1075 میلیون بار لایک دریافت کرده است. این جوان آمریکایی نام خود را در میان ۱۰ فرد نخست در لیست بیشترین فالوور تیک تاک می‌بیند.

اسپنسر پولانکو نایت (Spencer Polanco Knight) بیت باکسر آمریکایی
اسپنسر پولانکو نایت (Spencer Polanco Knight) بیت باکسر آمریکایی – رکورد فالوور Tik Tok

بیشتر بخوانید:

اکانت رسمی تیک تاک (Tik Tok)

رتبه 5 با 48.2 میلیون فالوور

اکانت رسمی خود شبکه اجتماعی تیک تاک تاکنون بیش از 48 میلیون نفر دنبال کننده دارد و مانند اکانت اینستاگرام در شبکه‌اش طیف عظیمی از مخاطبان آن را دنبال می‌کنند. ویدیوهای قرار داده شده در پیج این اپلیکیشن تاکنون بیش از 240.8 میلیون بار لایک شده‌اند.

اکانت رسمی تیک تاک
رکورد فالوور Tik Tok

لورن گری (Loren Gray) خواننده آمریکایی

رتبه 4 با 46.5 میلیون فالوور

این خواننده و چهره محبوب تیک تاک پیش از این در می 2020 رتبه نخست را در اختیار داشت، اما رفته رفته جای خود را به سایرین داد. ویدیوهای پرطرفدار او در این شبکه اجتماعی تاکنون بیش از 2571 میلیون بار لایک شده‌اند و در رتبه چهارم این فهرست جای می‌گیرد.

لورن گری (Loren Gray) خواننده آمریکایی
لورن گری (Loren Gray) خواننده آمریکایی – رکورد فالوور تیک تاک

زک کینگ (Zach King) فیلمساز آمریکایی

رتبه 3 با 51 میلیون فالوور

زکری مایل کینگ شخصیت اینترنتی و فیلم‌ساز محبوب تیک تاک ساکن لس آنجلس است. او تاکنون ویدیوهای کوتاه بسیاری در این پلتفرم تولید کرده و مخاطبان خود را بسیار سرگرم می‌کند. ویدیوهای تولید شده توسط زک کنیگ تاکنون بیش از 592.5 میلیون بار مورد پسند واقع شده‌اند و او توانسته یکی از جوانان محبوب در آمریکا لقب بگیرد.

زک کینگ (Zach King) فیلمساز آمریکایی
زک کینگ (Zach King) فیلمساز آمریکایی – رکورد فالوور تیک تاک

ادیسون ری (Addison Rae) رقصنده آمریکایی

رتبه 2 با 65.3 میلیون فالوور

ادیسون ری ایستر لینگ یکی مانده به اولین چهره محبوب شبکه اجتماعی تیک تاک است. ویدیوهای او مخاطبان بسیاری دارد و او را به چهره‌ای پرطرفدار در میان نوجوانان و جوانان این کشور تبدیل کرده است. ویدیوهای ادیسون ری در تیک تاک تاکنون بیش از 3711 میلیون بار لایک شده و او را در رده دوم بیشترین لایک تیک تاک قرار می‌دهد.

ادیسون ری (Addison Rae) رقصنده آمریکایی
ادیسون ری (Addison Rae) رقصنده آمریکایی – رکورد فالوور تیک تاک

چارلی دآملیو (Charli D’Amelio) رقصنده آمریکایی

رتبه 1 با 93.7 میلیون فالوور

چارلی دآملیو در طول چند ماه اخیر بسیار در تیک تاک سر و صدا کرده و نامش و ویدیوهایش را بر سر زبان‌ها انداخته است. او در صدر این فهرست جای می‌گیرد. بالاتر اشاره کردیم که او خواهر کوچکتر دیکسی است. چارلی تاکنون توانسته با ویدیوهایش بیش از 6646 میلیون لایک دریافت کند و خود را هر روز محبوب‌تر از دیروز ببیند.

چارلی دآملیو (Charli D'Amelio) رقصنده آمریکایی
چارلی دآملیو (Charli D’Amelio) رقصنده آمریکایی

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص رکورد بیشترین فالوور Tik Tok چیست؟ چقدر از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنید؟ نظرات خود را با تکراتو در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    بی تی اس=/

    پاسخ

    الان خابی دیگه

    پاسخ