;
coinex

جشن کریسمس سلبریتی ها ؛ از خداحافظی عجیب تیلور سوئیفت تا اهل و عیال کریستیانو

جشن کریسمس سلبریتی ها به شیوه‌های مختلفی برگزار شده است. نقطه مشترک همه آنها پر زرق و برق بودن است. در ادامه از تیلور سوئیف و کریستیانو ببینید. با تکراتو همراه باشید!

سال 2020 با تمام مشکلات و مصیبت‌هایش تمام شد. سالی که تماما زیر سایه پاندمی ویروس کرونای جدید بود. سالن‌های سینما بسته شدند و بهترین کارآفرینان جهان و با ارزش ترین کمپانی‌های دنیا با ضرردهی‌های عظیمی مواجه شدند. پرفروش ترین فیلم های 2020 با توجه به بسته شدن سینماها با توقف اکران مواجه شدند و در سال جدید میلادی نیز به نظر می‌رسد این موضوع در خصوص بهترین فیلم های 2021 نظیر بهترین فیلم های عاشقانه 2021 و بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 صادق باشد.

در این نوشتار قصد داریم به جشن کریمس سلبریتی ها و هالیوودی‌ها بپردازیم. از خداحافظی عجیب تیلور سوئیفت با سال 2020 تا حواضی مایلی سایرس و جنیفر گارنر. در ادامه این نوشته با تکراتو همراه باشید.

جشن کریسمس سلبریتی ها

خداحافظی عجیب تیلور سوئیفت با سال 2020

آیا در سالی که در پیش داریم دنیای هنر هفتم با بهترین سریال های 2021 قرار است ما را شگفت زده کند؟ به نظر می‌رسد کمپانی هایی نظیر دیزنی و نتفلیکس با عرضه اثاری که در بهبوهه‌ی ویروس کرونا نمی‌توانند روی پرده سینما بروند، مانند بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 قرار است طرحی نو دراندازند.

جرد هایبون (Jared Haibon) و اشلی لاکنتی (Ashley Iaconetti)

ستاره 32 ساله سریال بچلرت (Bachelorette) تصویر زیر را با همسر خود به اشتراک گذاشته و اینگونه به استقبال سال جدید میلادی رفته است. جرد و اشلی سال 2019 با یکدیگر ازدواج کردند.

جشن کریسمس سلبریتی ها

جمع دوستانه

جنیفر گارنر و دوستانش

جشن کریسمس سلبریتی ها

توی 2020 لعنتی لعنتی!

لی رمینی (Leah Remini) و خواهرش

جشن کریسمس سلبریتی ها
جشن کریسمس سلبریتی ها

تعطیلات کریسمس صوفیا و جو

صوفیا ورگارا، یکی از پردرآمدترین بازیگران کمدی آمریکایی که احتمالا در فهرست بهترین فیلم های کمدی 2021 باید خبر او را بگیریم عکس زیر را در کنار همسرش منتشر کرده و از آغاز تعطیات کریسمس خبر می‌دهد. عکس های او در اینستاگرام عمدتا در فهرست هایبیشترین لایک اینستاگرام و بیشترین کامنت اینستاگرام قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: سریال های نوروز 1400

جشن کریسمس سلبریتی ها

عینک کاغذی پریانکا

نیک جوناس و پریانکا چاپرا

جشن کریسمس سلبریتی ها
جشن کریسمس سلبریتی ها

در جهان تکنولوژی در سال 2020 اوضاع خوب و البته گران‌قیمت‌تر از گذشته به نظر می‌رسد. چندی پیش شیائومی می 11 به عنوان یکی از بهترین گوشی های شیائومی در سال 2021 رونمایی شد و به زودی قرار است از گلکسی S21 سامسونگ به عنوان بهترین گوشی سامسونگ در سال 2021 پرده‌برداری شود. این دو دستگاه را در کنار هواوی P40 به عنوان بهترین گوشی هواوی 2021 و آیفون 12 قرار دهید و رقابت نفس‌گیر میان بهترین گوشی های 2021 را با جزئیات در تکراتو دنبال کنید.

بری بلا (Berie Bella) و فرزندانش

جشن کریسمس سلبریتی ها
جشن کریسمس سلبریتی ها

خداحافظی عجیب تیلور با سال 2020

خواننده محبوب آمریکایی که سال 2020 یکی از پرفروش ترین آلبوم ها را تولید کرد‌ (Folklore 2020) و به محبوبیت خود افزود، تصویر عجیب زیر را از خود منتشر کرده است. او در میان 10 نفر اول در رکورد لایو اینستاگرام و یکی از رکوردداران بیشترین فالوور در اینستاگرام است. او در آخرین پست اینستاگرامی‌اش نوشت: «بای 2020! خیلی سال عجیبی بود.»

جشن کریسمس سلبریتی ها
جشن کریسمس سلبریتی ها

CR7 و اهل و عیال

ستاره 35 ساله پرتغالی باشگاه یوونتوس با انتشار عکس زیر در اینستاگرام خود نوشت: «سال 2020 سال آسانی نبود و در این شکلی نیست. هیچ کس در درد و رنجی که کووید-19 به جهان تحمیل کرد مستثنا نیست. اما الان زمان آن است که نشان دهیم با هم می‌توانیم تفاوت‌ها را رقم بزنیم.»

کریستیانو پیشتر به دلیل ابتلا به کووید بازی رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان در برابر بارسلونا و رقیب سنتی خود مسی، را از دست داد. اما در بازی برگشت با درخشش خیره‌کننده‌ای 2 گل از 3 گل تیمش را به ثمر رساند و یووه را به عنوان صدر نشین به مرجله یک هشتم برد.

کریستیانو

مرد آهنی و تولد استن‌لی

رابرت داونی جونیور تک ستاره بهترین فیلم های های مارول در آستانه شروع سال جدید یادی از خالق افسانه‌ای کمیک های مارول استن لی فقید کرد و با انتشار تصویر زیر تولد او را تبریک گفت.

مرد آهنی و استن لی

گالری تصاویر کریسمس سلبریتی‌ها

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص جشن کریسمس سلبریتی ها چیست؟ شما در سال جدید میلادی چه برنامه‌ای دارید؟ نظرات خود در کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر