;
coinex

ساخت یک سریال بر اساس زندگی راک (دواین جانسون)

به زودی یک سریال بر اساس زندگی راک (دواین جانسون) در ژانر کمدی اجتماعی از شبکه NBC پخش خواهد شد. با ما در ادامه این خبر همراه باشید.

دواین جانسون یا راک در مدت کوتاهی توانسته به یکی از پردرآمدترین و موفق ترین بازیگران دنیا بدل شود. حالا قرار است از زندگی این بزرگ مرد یک سریال در ژانر کمدی احتماعی ساخته و از شبکه ان بی سی پخش شود.

این سریال به وقایع اساسی زندگی این شخصیت و ماجراهایی که جانسون را تا به امروز رسانده میپردازد.  قبلا بازیگران این سریال معرفی شده‌اند. آدریان گرولکس شخصیت اصلی را در سن ۱۰ سالگی به تصویر می‌کشد. در حالی که بردلی کنستانت در ۱۵ سالگی این نقش را بر عهده می‌گیرد. اولی لاتوکفو این سه نفر را تکمیل می کند، زیرا او در سن ۲۰ سالگی نقش جانسون را بازی می‌کند.

ساخت یک سریال بر اساس زندگی راک (دواین جانسون)

جانسون گه از افرادی با بیشترین فالوور در اینستاگرام نیز هست طی سال های اخیر با بازی های خوب و پولساز به موفقیت مالی فراوانی دست پیدا کرده که ما برخی از آنها را در بهترین فیلم های راک (دواین جانسون) به شما معرفی کردیم.

در کنار پرداخت به زندگی شخصی جانسون، ارتباط آن با اتفاقات مربوط به مسابقات کشتی کج WWE، باعث ایجاد هیجان در میان هوادارن شده است. اخیراً گزارش شد که لکسی دانکن در نقش کارن ظاهر خواهد شد.

جانسون، تریلر سریال Young Rock را از طریق اینستاگرام به اشتراک گذاشته و این موضوع را تایید می‌کند که این سریال برای اولین بار در تاریخ 28 بهمن 1399 (16 فوریه 2021) نمایش داده خواهد شد.

ساخت یک سریال بر اساس زندگی راک (دواین جانسون)

حالا که از حضور راک در یکی از بهترین سریال های 2021 مطمئن شدیم ، باید منتظر ایفای نقش راک در برخی از بهترین فیلم های 2021 که احتمالا با سبک بازی او همگی در زمره بهترین فیلم های اکشن 2021 قرار دارند باشیم. به علاوه به تازگی اخباری از پیوستن او به دی سی فیلم و بازی در یکی از بهترین فیلم های دی سی 2021 به گوش رسیده که برای طرفداران ژانر ابرقهرمانی و بهترین فیلم های مارول در سال 2021  میتواند خبر جالبی باشد.

توصیه ما را بپذیرید و بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021، ترسناک ترین فیلم های 2021، بهترین فیلم های کمدی 2021، بهترین انیمیشن های 2021، بهترین فیلم های کره ای 2021، بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 و بهرین فیلم های اسکار 2021 را از دست ندهید.

به علاوه انیمه دوستان که کم تعداد نیستند قطعا باید از دیدن بهترین انیمه های 2021 و بهترین انیمه های زمستان 2021 به وجد بیایند. به علاوه بهترین فیلم های عاشقانه 2021 را فراموش نکنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساخت یک سریال بر اساس زندگی راک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر