;
coinex

مشخصات بلک شارک 4 مشخص شد ؛ جدیدترین گوشی گیمینگ شیائومی

اخیرا مشخصات بلک شارک 4 ، گوشی گیمینگ محبوب شیائومی در کنسول گوگل پلی دیده شده و حالا ما اطلاعات مهمی از این گوشی در دسترس داریم.

کمپانی شیائومی که در سال 2020 موفقیت اقتصادی زیادی کسب کرد حالا با بهترین گوشی های شیائومی 2021 وارد عرضه رقابت بهترین گوشی های 2021 شده است. آنطور که اخبار و اطلاعات به ما میگوید شیائومی برای حضور قدرتمندانه در جمع گوشی های گیمینگ برنامه های زیادی دارد.

کمپانی چینی کمی قبل از آغاز سال جدید میلادی شیائومی می 11 را رونمایی کرد و آنطور که خبرها حاکی است با رونمایی رسمی نسخه پرو این محصول و البته شیائومی ردمی کی 40 فاصله چندانی نداریم. اما برای گیمرها چه چیزی مهمتر از بهترین گوشی های گیمینگ 2021؟ در حال حاضر کمپانی چینی بر روی بلک شارک 4 به عنوان یک گوشی گیمینگ قدرتمند کار میکند. البته هنوز تا رونمایی رسمی این محصول فاصله داریم اما اطلاعاتی از آن به دستمان رسیده است.

مشخصات بلک شارک 4 مشخص شد

این دستگاه به ‌تازگی در کنسول گوگل پلی مشاهده شده است. کد بلک شارک 4 شیائومی Kaiser (معادل آلمانی واژه‌ی امپراتور) است و هشت گیگابایت حافظه‌ی رم دارد. ظاهرا گوشی جدید شیائومی به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید 11 در‌دسترس قرار خواهد گرفت.

نمایشگر این گوشی آنطور که از اطلاعات فاش شده بر می آید صفحه نمایشی با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 20:9 است. یک نکته عجیب در این مشخصات اشاره به استفاده این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 835 است که به احتمال قریب به یقین یک اشتباه تایپی است. چراکه بلک شارک 4 چندی پیش با پردازنده اسنپدراگون 888 امتیاز 800,000 را در بنچمارک انتوتو کسب کرده بود.

مشخصات بلک شارک 4 مشخص شد

از دیگر مشخصات این محصول میتوان به فناوری شارژ سریع 120 وات سیمی و باتری 4500 میلی آمپری اشاره کرد که با این فناوری در عرض 15 دقیقه کاملا شارژ میشود.

آنچه عیان است اینکه شیائومی در حال حاضر بهترین گوشی های هواوی 2021 و بهترین گوشی های سامسونگ 2021 را به رقابت فراخوانده، البته که سامسونگ با گلکسی اس 21 اولترا پاسخ محکمی به میدان داری کمپانی چینی داده است.

به هر صورت شیائومی در بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 نیز نمایندگان برجسته ای دارد که کار را برای قیمت بهترین گوشی های موتورولا و بهترین گوشی های سری M سامسونگ پیچیده میکند. فراموش نکنیم که محصولات شیائومی میتوانند در هر یک از دسته بندی های‌ بهترین دوربین گوشی 2021، بهترین گوشی های ضد آب دنیا و بهترین گوشی های 5G در سال 2021 قرار بگیرند.

همچنین بر یک گیمر حرفه ای شناخت جدیدترین و بهترین بازی های 2021 واجب است، پس نگاهی به بهترین بازی های استراتژیک 2021، بهترین بازی های اندرویدی 2021،‌ بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021 و بهترین بازی های PS4 در سال 2021 داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات بلک شارک 4 چییست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر