;
coinex

چرا کشتن تانوس در دنیای مارول غیرممکن است؟

کشتن تانوس در دنیای مارول امری غیرممکن است، برای دانستن چرایی این مسئله و جزئیات دیگر درباره این شخصیت تا پایان با تکراتو همراه شوید.

با ورود جهان سینمایی مارول به فاز چهارم خود در سال جدید میلادی باید منتظر اکران بهترین فیلم های مارول در سال 2021 باشیم. علاوه بر این دنیای سینمایی مارول با برخی از بهترین سریال های 2021 در سال جدید از جمله وانداویژن، فالکون و سرباز زمستان،‌ لوکی و شی هالک به عنوان بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 به استقبال مارول دوستان خواهد آمد.

دلیل این اتفاق این نیست که این تایتان دیوانه شکست ناپذیر است، بلکه درحقیقت دلیل عدم مرگ تانوس قادر نبودن مرگ است، چون اجازه اینکار را ندارد. در آخرین شماره از کتاب Eternals به خوانندگان یادآوری می شود که تانوس درحقیقت جاودانه است.

چرا کشتن تانوس در دنیای مارول غیرممکن است؟

تانوس مدت هاست که به دنبال تجسم زنده مرگ است او برای فریفتن الهه مرگ نیمی از وجود خود را با دستکش اینفینیتی از بین برد. با اینحال، مرگ عشق تانوس را آنگونه که او انتظار داشته نپذیرفته است و در عوض با نادیده گرفتن احساسات تانوس، او را از قلمرو خود منع کرده و این شخصیت شرور را جاودانه کرده است.

اگرچه تصور می شد که ممنوعیت و جاودانگی از روی او برداشته شده است، اما در کتاب Eternals مشخص شد که ممکن است این تمام ماجرا نباشد.

کشتن تانوس در دنیای مارول

در کتاب جدید ابدیت ها (Eternals) که توسط کیرون گیلن، ایسد ربیچ، متیو ویلسون و کلیتون کولز نوشته شده است، ایکاریس و تانوس در نبردی بر سر تایتانوس در فضا و زمان می جنگند. در طی نبردهای این دو قدرت تایتان ایکاریس متوجه می شود که نمی تواند به آسانی به تانوس صدمه برساند چراکه زخم های وی به دلیل آنکه الهه مرگ خود را از آغوش او طرد کرده سریعا ترمیم می شود.

درحقیقت تانوس چندبار در دنیای مارول کشته شده است اما هرگز این مرگ واقعی نبوده چراکه مرگ هرگز او را در آغوش خود نمی پذیرد و همواره او را طرد می نماید، باید ببینیم که در آینده مارول چه خواب برای این غول شیطانی باستانی دیده است در هر صورت دشمنان او باید بدانند که هیچ جوره نمی توانند این تایتان را بکشند.

علاوه بر این در فهرست بهترین فیلم های 2021 ما انتظار عناوین جذابی از جمله بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021، بهترین فیلم های اکشن 2021 و بهترین فیلم های دی سی 2021 را نیز داریم که بالطبع برای دوستداران ژانر ابرقهرمانی میتواند جالب توجه باشد.

فراتر از اینها توصیه میکنیم ترسناک ترین فیلم های 2021، بهترین فیلم های کمدی 2021، بهترین انیمه های 2021، بهترین انیمه های زمستان 2021، بهترین انیمیشن های 2021 و بهترین فیلم های کره ای 2021 را هرگز از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

منبع: screenrant

نظر شما درباره کشتن تانوس در دنیای مارول  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر