;
coinex

عرضه عمومی قابلیت Spaces ؛ توییتر در اندیشه پیشدستی بر کلاب هاوس

حالا و در شرایطی که اپلیکیشن کلاب هاوس خبرساز شده است، به نظر میرسد توییتر به فکر عرضه عمومی قابلیت Spaces میباشد تا بر کلاب هاوس پیشدستی کند.

همانطور که پیش از این در اپلیکیشن کلاب هاوس چیست گفته بودیم، علاقه مندان این سرویس این روزها پرشمارند و هرکسی در کوشش برای پیدا کردن کد دعوت رایگان کلاب هاوس است.

اما خب همانطور که میدانید عضویت در این سرویس هم پیچیده است و هم مراحل سختی دارد. حالا و در شرایطی که تیم توسعه این سرویس در تدارک فراهم کردن امکان دانلود کلاب هاوس اندروید و دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر هستند، برخی رقبا برای جذب علاقه مندان کلاب هاوس دندان تیز کرده اند!

عرضه عمومی قابلیت Spaces

توییتر در اندیشه پیشدستی بر کلاب هاوس

توییتر با اندیشه جلب نظر کاربران اندرویدی پرتعدادی که از استفاده از کلاب هاوس محروم هستند، قصد دارد سرویس مشابه با آن یعنی قابلیت اسپیسز را که چندی پیش خبر توسعه آن اعلام شد عرضه کند تا کاربران اندرویدی به جای تلاش برای به دست آوردن دعوتنامه کلاب هاوس، به این قابلیت رو آوردند.

توییتر تا ماه آینده میلادی احتمالا این قابلیت را در دسترس همه کاربران در سطح جهان قرار خواهد داد. این قابلیت به عنوان ابزاری جدید در اپلیکیشن توییتر ارائه خواهد شد و به صورت مستقل عرضه نمیشود. اما به کاربران این امکان را میدهد تا اتاق هایی مجازی تحت عنوان Space ایجاد کنند تا دیگران در آن عضو شوند. به علاوه با این قابلیت میتوان از طریق توییت یا بخش دایرکت با بقیه کلیپ های صوتی به اشتراک گذاشت.

عرضه عمومی قابلیت Spaces ؛ توییتر در اندیشه پیشدستی بر کلاب هاوس

امکان عضو شدن در اتاق‌های مجازی Spaces در حال حاضر برای تمامی کاربران نسخه‌ی اندروید و iOS اپلیکیشن توییتر ارائه می‌شود؛ اما امکان ایجاد اتاق مجازی صرفا در دسترس شماری از کاربران منتخب iOS قرار دارد.

البته باید این را نیز در نظر گرفت که یکی از اساسی ترین علل محبوبیت اینچنینی این سرویس و اهمیت یافتن موضوعاتی چون دعوتنامه کلاب هاوس چیست و آموزش ساخت روم در کلاب هاوس و سر و دست شکستن برای دعوتنامه کلاب هاوس، به حضور چهره های شاخص دنیای فناوری و البته برخی سلبریتی ها برمیگردد. باید دید آیا قابلیت جدید توییتر میتواند نظر چنین افرادی را به خود جلب کند؟

در پایان به کاربران کلاب هاوس توصیه میکنیم حتما نگاهی به مالک کلاب هاوس کیست؟، عکس پروفایل کلاب هاوس، افزایش فالوور کلاب هاوس و دیلیت اکانت کلاب هاوس داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عرضه عمومی قابلیت Spaces چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر