;
coinex

تاریخ اکران فیلم Wrath of man با بازی جیسون استتهام

خشم مردانه جدیدترین ساخته گای ریچی و چهارمین همکاری او با جیسون استتهام خواهد بود. در این مطلب به تاریخ اکران فیلم Wrath of man خواهیم پرداخت.

شروع سال جدید میلادی همواره نویدبخش ارائه جدیدترین و بهترین های سال است. این موضوع را هم در مورد تکنولوژی و محصولات هوشمند انتظار داریم و هم در دنیای جذاب هنر هفتم.

سال 2021 میلادی از این منظر کمی خاص تر نیز می شود و آن هم مربوط به مشکلات مشکلات و مسائلی است که در مراحل تولید فیلم های سال 2020 به دلیل شیوع پاندمی کرونا پیش آمد.

شیوع گسترده پاندمی در سراسر دنیا، پروژه های فیلمسازی را با تعویق و تغییر تاریخ اکران مواجه کرد و سبب شد تا بسیاری از آثار مورد انتظار در سال 2020 به سال 2021 موکول شود و بر همین اساس، فهرست فیلم های 2021 پربارتر از قبل شد. در جستار پیش رو قصد داریم وضعیت تولید ، بازیگران و تاریخ اکران فیلم Wrath of man را بررسی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

تاریخ اکران فیلم Wrath of man با بازی جیسون استتهام

Wrath of Man جدیدترین ساخته گای ریچی است که با حضور جیسون استتهام در نقش اصلی رو به اکران است. این فیلم هم در فهرست آن آثاری قرار دارد که به دلیل شیوع پاندمی به تعویق افتاد و برای سال 2021 برنامه ریزی شد و حالا انتظار می رود تا یک ماه دیگر در سینماهای آمریکا اکران شود.

اولین بار در اکتیر 2019 بود که اعلام شد گای ریچی مشغول نوشتن فیلمنامه ای است که نقش اول آن جیسون استتهام خواهد بود. فیلمبرداری این فیلم در نوامبر 2019 در لس آنجلس و لندن آغاز شد و در تاریخ 20 ژانویه 2020 به پایان رسید.

البته انتظار می رفت بسیار زودتر از این اکران شود. اما حالا همزمان با مشخص شدن تاریخ اکران جدید این فیلم، اولین تریلر رسمی فیلم نیز منتشر شده است که با تماشای آن مشخص شد مثل همیشه گای ریچی در خلق یک اثر جنایی سراسر هیجان موفق بوده است.

تاریخ اکران فیلم Wrath of man با بازی جیسون استتهام

البته بد نیست بدانید این فیلم بازسازی عنوانی از سینمای فرانسه با نام کامیون حمل پول (Le Convoyeur) به کارگردانی نیکولاس بوخریف است که در سال 2004 اکران شده بود. این فیلم داستانی در مورد یک محافظ امنیتی است که قرار است برای یک کمپانی حمل پول کار کند و هر هفته میلیون ها دلار پول را جابجا کند. این فیلم درجه سنی بزرگسال دریافت کرده و تم اصلی آن داستانی انتقامی است.

از جمله بازیگران فیلم خشم مردانه فارغ از جیسون استتهام باید به اسکات ایستوود، جاش هارتنت و هولت مک کالانی اشاره کرد. استتهام و گای ریچی اخیرا در فیلم دیگری با نام پنج چشم (Five Eyes) نیز همکاری داشته اند که هنوز تاریخ اکران آن مشخص نشده است. این فیلم که بعد از چندبار تعویق قرار بود در زمستان 2021 اکران شود، حالا برای 7 می 2021 مقارن با 17 اردیبهشت 1400 برنامه ریزی شده است. در اینجا توصیه می کنیم برای دنبال کردن بهترین فیلم های 2021 حتما نگاهی به بهترین فیلم های کمدی 2021، ترسناک ترین فیلم های 2021 و بهترین فیلم های عاشقانه 2021 داشته باشید.

بازیگران فیلم خشم مردانه

در فیلم خشم مردانه جز استتهام شاهد حضور شماری از بازیگران نسبتا شناخته شده هستیم. بر همین اساس در ادامه این جستار به معرفی و بررسی کارنامه بازیگران فیلم خشم مردانه به عنوان یکی از بهترین فیلم های اکشن 2021 خواهیم پرداخت. با ما باشید.

جیسون استتهام

تاریخ اکران فیلم Wrath of man با بازی جیسون استتهام
تاریخ اکران فیلم Wrath of man

برجسته ترین شخصیت این فیلم بدون شک جیسون استتهام است. استتهام بازیگر، تهیه کننده، ورزشکار و صداپیشه شناخته شده بریتانیایی است و عمده فعالیت او به فیلم های رزمی و اکشن اختصاص دارد که در بهترین فیلم های جیسون استاتهام به آن پرداخته بودیم.

استتهام در شایربروک در شمال شرقی دربی شر کشور انگلستان از آیلین یاتس و بری استتهام متولد شد. پدرش فروشنده بازار سیاه و خواننده بود. او از کودکی با وینی جونز، بازیگر و بازیکن سابق فوتبال بزرگ شده است.

جونز به او پیشنهاد بازی در تیم فوتبال محلی گرامر اسکول را داد و استتهام به مدت 5 سال در آن تیم بازی کرد. او در 11 سالگی نیز به شیرجه علاقه ند شد و توانست به تیم ملی شیرجه بریتانیا راه پیدا کند و به مدت 12 سال در آن فعالیت کرد. او در این مدت 3 بار نیز در المپیک حاضر شد.

بهترین عملکرد او مقام دوازدهم مسابقات جهانی 1992 در شیرجه بود. او بعدها به شهر گریت یارموث نقل مکان کرد و در کنار پدرش به فروشندگی بازار سیاه مشغول شد اما بعد از مدتی آن را رها کرد. پس از مدتی، به عنوان مدل برند French Connection انتخاب شد.

او به کاراته، کیک بوکسینگ و وینگ چون کونگ فو تسلط دارد و به طور معمول در صحنه های رزمی خود به ایفای نقش می پردازد. او همچنین تجربیاتی در زمینه ژیمناستیک دارد.

اسکات ایستوود

فرزند کلینت ایستوود کبیر اگرچه به حرفه پدر روی آورده و از سال 2006 فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده است، هرگز در حد و اندازه های پدر نبوده است.

تاریخ اکران فیلم Wrath of man با بازی جیسون استتهام
تاریخ اکران فیلم Wrath of man

از جمله آثاری که اسکات در آنها به ایفای نقش پرداخته باید به پرچم‌های پدران ما (۲۰۰۶)، غرور (۲۰۰۷)، گرن تورینو (۲۰۰۸) ، شکست‌ناپذیر (۲۰۰۹)، ورود به ناکجا آباد(٢٠١١)، مشکلی با منحنی (۲۰۱۲)، تعقیب تک ‌موج‌ها (۲۰۱۲)، خشم (۲۰۱۴)، طولانی‌ترین سواری (۲۰۱۵)، اسنودن (۲۰۱۶) ، جوخه انتحار (۲۰۱۶)، اوردرایو (۲۰۱۶)، سرنوشت خشمگین (۲۰۱۷)، حاشیه اقیانوس آرام ۲ (۲۰۱۸) و پاسگاه (۲۰۲۰) اشاره کرد.

هولت مک کالانی

تاریخ اکران فیلم Wrath of man با بازی جیسون استتهام
تاریخ اکران فیلم Wrath of man

مک کالانی یک هنرپیشه اهل آمریکاست و از فیلم‌ ها یا برنامه‌ های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می ‌توان به جوخه گانگستر، نقطه برتری، آلفا داگ، مردان افتخار، سه پادشاه، بازنده‌ها، بلک‌هت، مصلح، گلوله به سر، جک‌ریچر ۲، ماشین‌ های هیولا و در برابر طناب اشاره کرد.

جفری داناوان

جفری داناوان متولد 11 می 1968 و یک بازیگر آمریکایی است که بیشتر برای ایفای نقش در سریال مهره سوخته در نقش مایکل وستن شناخته شده است. از دیگر آثار او می توان به هیچ، بچه جایگزین و ایفای نقش رابرت اف. کندی در فیلم جی. ادگار به کارگردانی کلینت ایستوود اشاره کرد.

تاریخ اکران فیلم Wrath of man با بازی جیسون استتهام
تاریخ اکران فیلم Wrath of man

داناوان در شهر آمسیری در ایالت ماساچوست متولد شد. او کودکی سختی داشت و در این باره گفته است:

ما خیلی فقیر بودیم. یک مادر تنها و سه پسر. هیچ چیزی نداشتیم. کریسمس‌ ها می ‌آمدند و می‌ رفتند و مادرمان همان هدایایی که قبلا برایمان گرفته بود را دوباره بسته‌بندی می‌کرد و به ما می ‌داد. حدود ۱۰ بار محل زندگی خود را عوض کردیم. وقتی از مدرسه به خانه می‌آیی و می‌بینی که چراغ‌ها روشن نمی‌شوند به این فکر می ‌افتی که ما دوباره باید نقل مکان کنیم و از عهده پول برق برنمی‌آییم و ما همیشه مجبور به صرفه ‌جویی بودیم.

جفری از دانشگاه ماساچوست در امهرست در رشته تئاتر فارغ التحصیل شده و سپس به دانشگاه نیویورک به کلاس های بازیگری مشغول شد. او در ورزشهای رزمی بیش از 20 سال تجربه دارد و در زمان تحصیل دانشگاهی، کمربند مشکی کاراته گرفت و در مسابقات ایالتی شرکت کرد. او همچنین سابقه بیش از شش سال ایکیدو و جوجیتسو برزیلی را نیز دارد.

او در ژوئیه 2009 به دلیل رانندگی بی ملاحظه دستگیر شد. همچنین تجربه یک رابطه طولانی با کاترین کواریک را داشت ولی در نهایت در اوت 2011 با مدلی به نام میشل وودز نامزد کرد.

لاز آلونسو

لازارو لاز آلونسو متولد 25 مارس 1974 است و بیش از هرچیز به دلیل بازی در فیلم آواتار شناخته شده است. وی همچنین به خاطر بازی در فیلم تند و بی‌امان، سگ‌های پوشالی، دیترویت معروف است.

تاریخ اکران فیلم Wrath of man با بازی جیسون استتهام
تاریخ اکران فیلم Wrath of man

در اینجا به علاقه مندان بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 توصیه می کنیم تا حتما نگاهی به بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 ، بهترین فیلم های دی سی 2021 و بهترین فیلم های مارول در سال 2021 داشته باشند. همچنین برای ترتیب تماشای فیلم های مارول حتما بهترین فیلم های مارول را ببینید.

جاش هارتنت

جاشوا دنیل هارتنت متولد 21 ژوئیه 1978 بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است. جاش هارتنت در سال 1997 با بازی در سریال های تلویزیونی کار خود را آغاز کرد. او در سال 2001 با بازی در فیلم سقوط شاهین سیاه ساخته ریدلی اسکات به شهرت رسید. از فیلم‌ های دیگری که وی در آن نقش داشته است می ‌توان به پرل هاربر، شهر گناه، کوکب سیاه، ۳۰ روز شب و ایفای نقش ایتن چندلر در مجموعه تلویزیونی داستان عامه ‌پسند اشاره کرد.

تاریخ اکران فیلم Wrath of man با بازی جیسون استتهام
تاریخ اکران فیلم Wrath of man

همجنین در پایان به علاقه مندان توصیه می کنیم نگاهی به بهترین انیمه های 2021، بهترین انیمیشن های 2021 و بهترین انیمه های زمستان 2021 داشته باشند. همچنین بهترین فیلم های زامبی 2021، بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 و بهترین فیلم های کره ای 2021 نیز می تواند جالب توجه باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ اکران فیلم Wrath of man چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر