;
coinex

توییتر به دنبال خرید کلاب هاوس بوده است

با وجود توسعه قابلیتی مشابه با کلاب هاوس در توییتر، به نظر می رسد توییتر به دنبال خرید کلاب هاوس بوده است و مذاکرات بر سر این موضوع جریان داشته.

کلاب هاوس این روزها آنقدر سر و صدا به پا کرده که هر کسی بالطبع نام آن را شنیده است. شبکه اجتماعی صوت محور جدید با استقبال گسترده ای که از آن شده به رقیب مهمی برای پرچمداران دنیای شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و توییتر به نظر می رسد و پتانسیل بالایی برای جلب افراد دارد.

در طی جریانات محبوبیت کلاب هاوس بود که بسیاری از رقبا از توییتر تا تلگرام نسبت به توسعه قابلیت های مشابه با کلاب هاوس به صورت درون برنامه ای اقدام کردند. در این باره ما شاهد ارائه قابلیت اسپیسز در توییتر و ویس چت در تلگرام بودیم. اما با این وجود به نظر می رسد این تنها برنامه جک دورسی نبوده است.

توییتر به دنبال خرید کلاب هاوس بوده است

به نظر می رسد توییتر در اندیشه خرید کلاب هاوس به مبلغی در حدود 4 میلیارد دلار بوده است. با موفقیت عظیم این شبکه اجتماعی در ماه های اخیر، شرکت هایی چون فیسبوک و توییتر کار روی قابلیت ها و اپلیکیشن هایی مشابه را آغاز کرده اند.

حالا خبر می رسد که توییتر مذاکرات مهمی برای به تصاحب درآوردن کلاب هاوس با پرداخت 4 میلیارد دلار داشته است، اما روند کار آنطور که انتظار داشته است پیش نرفته و به همین علت نیز از خرید منصرف شده است.

توییتر به دنبال خرید کلاب هاوس بوده است

مالکان کلاب هاوس در حال حاضر نیاز شدیدی به جلب سرمایه احساس می کنند و مذاکراتی در راستای این موضوع را آغاز کرده اند، گویا یکی از مهمترین شرکت هایی که در این باره با کلاب هاوس وارد مذاکره شده است، توییتر بوده. ظاهرا مطرح شدن ایده قابلیت اسپیس در منصرف شدن توییتر از خرید کلاب هاوس بی اثر نبوده است.

کلاب هاوس در سال 2020 معرفی شد و در اوایل سال 2021 با حضور افرادی چون ایلان ماسک و مارک زاکربرگ به محبوبیت فراوانی رسید. این سرویس شامل اتاق ها و کلاب های مجازی است که به افراد اجازه می دهد با هم تبادل نظر داشته باشند.

در حال حاضر تنها امکان دانلود وجود دارد و شرایط برای دانلود کلاب هاوس اندروید و دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر مهیا نیست. اما باید بدانید که با دانلود کلاب هاوز (Clubhouze) برای اندروید به عنوان نسخه غیررسمی کلاب هاوس می توانید از قابلیت ها و امکانات این سرویس استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

توییتر به دنبال خرید کلاب هاوس بوده است! نظر شما چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر