;
coinex

آموزش دانلود ویدیو از تیک تاک ؛ چگونه ویدیوهای تیک تاک را دانلود کنیم؟

آموزش دانلود ویدیو از تیک تاک را در این جستار به شما آموزش خواهیم داد، برای یادگیری روش های مختلف دانلود ویدیو از تیک تاک تا پایان با تکراتو همراه شوید.

تیک تاک یکی از مهمترین شبکه های اجتماعی است که به معنای واقعی توانسته است مخاطبان گسترده ای را برای خود به ارمغان آورد. تیک تاک را میلیون ها نفر در اندورید و iOS تا به حال دانلود کرده اند. این اپلیکیشن به افراد امکان می دهد فیلم بسازند و آنها را در این پلتفرم شبکه اجتماعی پست کنند. چیزی در ظاهر شبیه به اینستاگرام.

تیک تاک دارای برخی از ابزارهای ویرایش پیشرفته در یک رابط کاربری نسبتا ساده است، بنابراین شما می توانید در این اپلیکیشن، ویدیوهایی ساده تهیه کرده یا کلیپ های بسیار جذاب بسازید.

یکی از مسائل و پرسش هایی را که بسیاری از کاربران تیک تاک دارند آن است که چگونه می شود فیلم ها و یا کلیپ ها را در تیک تاک بدون علامت دانلود کرد.

درحال حاضر امکان دانلود ویدیوها در تیک تاک وجود دارد اما ویدیوهایی دانلود شده در این شکل با علامت بزرگی نمایش داده می شود که مدام به اطراف حرکت می کند این مسئله برای بسیاری آزاردهنده است، با آموزش دانلود ویدیو از تیک تاک تلاش می کنیم این مشکل فراگیر که بسیار درگیر آن هستند، رفع کنیم.

آموزش دانلود ویدیو از تیک تاک

چگونه ویدیوهای تیک تاک را دانلود کنیم؟

دلایل زیادی برای دانلود ویدیو و یا کلیپ در تیک تاک وجود دارد. این ویدیوها گاهی سرگرم کننده هستند، گاهی شادی آور و در هر صورت همه می دانند که تماشای این فیلم های جذاب بسیار اعتیارآور می باشد.

آموزش دانلود ویدیو از تیک تاک ؛ چگونه ویدیوهای تیک تاک را دانلود کنیم؟
دانلود ویدیو از Tik Tok

ممکن است بسیاری از ما بارها فیلم های جالبی را در تیک تاک دیده باشیم اما یافتن دوباره آنها برایمان سخت و طولانی باشد، زیرا ویژگی جست و جو در این اپلیکیشن خیلی جالب نیست، در برخی مواقع نیز افراد به اینترنت پایدار و پر سرعتی متصل نیستند، به همین جهت منطقی است که راهی را بلد باشیم تا بتوانیم فیلم های تیک را دانلود کرده و در تلفن همراه خود ذخیره نماییم.

پیش از آموزش دانلود ویدیو از تیک تاک این نکته شایان توجه است که برای دانلود هر فیلم در این پلتفرم شبکه اجتماعی، لازم است حساب مربوطه عمومی باشد و همچنین تنظیماتی که اجازه می دهد دیگران بتوانند ویدیو های آن فرد را دانلود کنند نیز فعال بوده باشد.

بیشتر بخوانید:

نحوه حل مشکل تیک تاک

روش ذخیره ویدیو در تیک تاک

آموزش دانلود ویدیو از تیک تاک ؛ چگونه ویدیوهای تیک تاک را دانلود کنیم؟
دانلود ویدیو از Tik Tok

این روش به شما امکان می دهد فیلم های تیک را در آیفون و اندروید به راحتی دانلود کنید، برای ذخیره ویدیو در تیک تاک لازم است مراحل زیر را دنبال نمایید:

  • تیک تاک در گوشی تلفن همراه خود باز کنید و ویدیویی را که می خواهید دانلود کنید را انتخاب نمایید.
  • بر روی آیکون share بزنید و Save Video را انتخاب نمایید.
  • اینکار باعث می شود ویدیو مربوطه به صورت خودکار در Local storage شما سیو شود.
  • دانلود از این روش باعث می شود، ویدیو دانلود شده دارای علامت بزرگ و متحرکی در تصویر باشد

بیشتر بخوانید:

آموزش حذف اکانت تیک تاک

بررسی اپلیکیشن تیک تاک

آموزش دانلود ویدیو از تیک تاک بدون علامت کپی رایت

آموزش دانلود ویدیو از تیک تاک ؛ چگونه ویدیوهای تیک تاک را دانلود کنیم؟
دانلود ویدیو از Tik Tok

علامت به جا مانده در ویدیوهای دانلود شده تیک تاک گاهی می تواند آزار دهنده باشد، زیرا این علامت قسمت هایی از قاب را پنهان می کند، اما روش هایی برای دانلود ویدیوهای تیک تاک بدون باقی مانده علامت وجود دارد که در ادامه به شما آموزش خواهیم داد.

اما به یاد داشته باشید که اگر از این روش ها استفاده می کنید، لطفا نام سازندگان اصلی ویدیو را در هر جایی که آن را به اشتراک می گذارید، بیاورید.

برای دانلود ویدیو از تیک تاک بدون باقی گذاشتن علامت چندین وب سایت وجود دارد که به شما امکان می دهد فیلم های تیک تاک را بدون علامت دانلود کنید. ما برای شما معتبرترین سایت ها را لیست کرده ایم، البته توجه داشته باشید که به هرحال تمام این سایت ها دارای باگ هایی هستند، به همین جهت اگر قادر به دانلود از هر یک از این سایت ها نیستید، می توانید گزینه دیگری را که در ادامه شرحش را خواهید دید، امتحان نمایید.

بیشتر بخوانید:

مشهورترین و بهترین تیک تاکرهای جهان

بیشترین فالوور تیک تاک

همچنین پیشنهاد می کنیم که برای دانلود ویدیو بدون علامت در تیک تاک از برنامه های شخص ثالث استفاده نکنید زیرا این برنامه ها برای امنیت تلفن هوشمند و حریم خصوصی شما را تهدید خواهند کرد. برای ذخیره ویدیو در تیک تاک بدون علامت لازم است مراحل زیر را طی کنید:

آموزش دانلود ویدیو از تیک تاک ؛ چگونه ویدیوهای تیک تاک را دانلود کنیم؟
دانلود ویدیو از Tik Tok
  1. ابتدا تیک تاک را در تلفن همراه هوشمند خود و یا کامپیوتر باز کرده و ویدیو را که می خواهید دانلود کنید، را انتخاب نمایید.
  2. در گوشی تلفن همراه خود بر روی گزینه share زده و سپس Copy Link را انتخاب نمایید. همچنین اگر از کامپیوتر استفاده می کنید، به مانند گوشی  ویدیویی را که می خواهید دانلود کنید را باز کرده و لینک را از آدرس بار کپی نمایید.
  3. سپس به سایت musicallydown.com مراجعه کرده و پیوند ویدیو را در کادر جستجو پیست کنید و گزینه دانلود را بزنید ( لازم به یادآوری است تنظیمات Video with watermark را بدون علامت کنید)
  4. در صفحه بعدی که باز می شود، دانلود mp4 را انتخاب کنید، سپس 15 ثانیه منتظر بمانید و در نهایت دانلود فایل را انتخاب نمایید. با اینکار فیلم مورد نظر در حافظه تلفن همراه یا یارانه شما ذخیره می شود.
  5. شما می توانید برای بارگیری فیلم در صورت مشکل به سایت downloadtiktokvideos.com مراجعه کرده و به سادگی لینک را در search box  پیست کنید و گزینه دانلود را بزنید.
  6. سپس در صفحه جدیدی که باز می شود، گزینه Download mp4 را انتخاب کرده، 15 ثانیه منتظر بمانید و نهایتا گزینه دانلود فایل را بزنید، اینکار باعث می شود که ویدیو در حافظه گوشی تلفن همراه و یا کامپیوتر شما سیو شود.
  7. در صورتی که این دو سایت کار نکردند، شما همچنین می توانید از سایت ttdownloader.com استفاده کرده و لینک ویدیو را در سرچ باکس پیست کنید و نهایتا گزینه Get Video را انتخاب نمایید.
  8. در آپشن های باز شده، گزینه No Watermark را بزنید و حال دانلود ویدیو را انتخاب کنید. با اینکار ویدیو در حافظه دستگاه شما ذخیره خواهد شد. در ادامه با ذخیره ویدیو در تیک تاک با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

فالوور فیک رایگان تیک تاک

بررسی و دانلود تیک تاک لایت

آموزش دانلود ویدیو از تیک تاک از طریق live photos در آیفون

آموزش دانلود ویدیو از تیک تاک ؛ چگونه ویدیوهای تیک تاک را دانلود کنیم؟
دانلود ویدیو از Tik Tok

این روش همزمان با اینکه به شما امکان می دهد که به سرعت یک فیلم در تیک تاک را به شکل عادی از برنامه دانلود کنید، به جای علامت شناور تیک تاک تنها علامت ثابت کوچکی را در گوشه سمت راست فیلم نمایش می دهد. در حال حاضر و در مورد آیفون تنها همین روش موثر است. برای استفاده از این روش در ذخیره ویدیو در تیک تاک باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه تیک تاک در آیفون خود باز کرده و ویدیویی را که می خواهید دانلود کنید را انتخاب نمایید.
  • بر روی گزینه share icon بزنید، سپس در ردیف پایین روی Live photo بزنید. با اینکار ویدیو تیک تاکی مورد نظر شما در برنامه Photos به عنوان یک live Photo ذخیره می شود.
  • اکنون برنامه Photos را باز کنید، آنگاه Live Photo را انتخاب کنید، اکنون صفحه اشتراک آی او اس (iOS) را بازی کنید، به پایین رفته و روی ذخیره به عنوان ویدیو (Save as a Video) بزنید.
  • با اینکار Live Photo به صورت خودکار ذخیره می شود.
  • این ویدیو تنها دارای یک علامت ثابت و کوچک در پایین سمت راست تصویر خواهد بود.

اینها روش هایی است که  با استفاده از آنها می توانید فیلم های تیک تاک را با یا بدون علامت در تلفن یا رایانه خود دانلود نمایید. در نهایت توصیه می شود که مسئولیت پذیر بوده و فقط ویدیو را برای استفاده شخصی دانلود کنید و اگر می خواهید آن را در جایی به اشتراک بگذارید، حتما نام سازنده را بیان کنید. در آخر امیدواریم که این مطلب توانسته باشد، به شما در آموزش دانلود ویدیو از تیک تاک کمک کرده باشد، اگر نکته یا مسئله ای وجود دارد، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

در اینجا برای استفاده از آموزش های بیشتر توصیه می کنیم حتما نگاهی به روش حذف دائمی حساب کاربری فیس بوک (همراه با تصویر)، ارسال ویدئو با حجم بالا از طریق واتس اپ و اینستاگرام کودکان چیست داشته باشید. همچنین در صورتی که پیگیر اخبار شبکه اجتماعی کلاب هاوس هستید، حتما ترفندهای کلاب هاوس، کلاب هاوس با شماره ایران و کسب درآمد از کلاب هاوس را ببینید.

بیشتر بخوانید:

منبع: gadgets.ndtv

نظر شما درباره مطلب آموزش دانلود ویدیو از تیک تاک  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    من از https://snapssstik.com استفاده می کنم. هم خیلی سریع بود و هم با کیفیت و بدون واتر مارک، نیازی به ثبت نام هم نداشت.
    بر خلاف بقیه سایتها هیچ نبلیغی هم نشون نمی داد.

    پاسخ

    سلام
    همچنین از سایت http://socialtools.pro میتونید استفاده کنید که موارد زیر رو برای دانلود میده؛
    – ویدئو بدون واترمارک
    – ویدئو با واتر مارک
    – کاور(تصویر) ویدئو
    – فایل صوتی ویدئو

    پاسخ