;
coinex

آموزش کار با اپلیکیشن ماکسیم ؛ نصب، ثبت نام و حل مشکل برنامه Maxim

تاکسی های اینترنتی مانند اسنپ و تپسی از مهمترین ابزارهای آنلاین امروزی هستند. در ادامه قصد داریم به آموزش کار با اپلیکیشن ماکسیم بپردازیم.

با استفاده روزافزون از ابزارها و سرویس های آنلاین و گوشی های هوشمند، ایده های نوینی در مورد اپلیکیشن های ارتباطی ارائه می شود. یکی از ایده هایی که طی سالیان اخیر در کشور ما با استقبال بسیار بالایی مواجه شده است، ایده تاکسی های اینترنتی و آنلاین است که با موفقیت روزافزون اسنپ و تپسی گسترش بیشتری یافت.

یکی از جدیدترین سرویس های تاکسی اینترنتی که اخیرا در کشور ما هم ارائه شده است، سرویس تاکسی اینترنتی بین المللی ماکسیم است که در این جستار قصد داریم به بررسی قابلیت ها و خدمات آن و آموزش کار با اپلیکیشن ماکسیم بپردازیم. با ما باشید.

آموزش کار با اپلیکیشن ماکسیم

نصب، ثبت نام و حل مشکل برنامه Maxim

حالا و با ارائه سرویس های تاکسی اینترنتی و خدمات سریع و قیمت نسبتا مناسب آن ها، عموم افراد، سفارش تاکسی اینترنتی را به گرفتن تاکسی به صورت تلفنی یا گذری ترجیح میدهند.

بعد از اسنپ و تپ سی، ماکسیم به عنوان یک سرویس بین المللی تاکسی اینترنتی نیز کار خود را در ایران آغاز کرده و می کوشد با خدمات و قیمت مناسب تر به رقیبی برای این دو غول خدمات حمل و نقل بدل شود.

ماکسیم نیز عملکردی مشابه با دیگر رقبای خود دارد، مبدا و مقصد سفر را مشخص کنید و از هزینه سفر مطلع شوید. شما همچنین می توانید با این برنامه برای روز و ساعتی مشخص، تاکسی رزرو کنید. ما پیش از این در تکراتو و در بحث از تاکسی های اینترنتی به ارزان ترین زمان اسنپ، میزان درآمد راننده اسنپ، درخواست آنلاین وانت با اسنپ و اسنپ لایت پرداخته بودیم. حال اما نوبت به آموزش کار با اپلیکیشن ماکسیم رسیده است. در این جستار ذیل آموزش کار با ماکسیم به نحوه نصب برنامه ماکسیم و نحوه ثبت نام در ماکسیم خواهیم پرداخت.

آموزش کار با اپلیکیشن ماکسیم

آموزش کار با اپلیکیشن ماکسیم ؛ نصب، ثبت نام و حل مشکل برنامه Maxim

اگر ماکسیم را نمی شناسید یا گمان می کنید با یک استارتاپ تازه کار ایرانی مواجه هستید باید بدانید که ماکسیم یک سرویس سفارش آنلاین تاکسی روسی است. ماکسیم یک شرکت باسابقه و شناخته شده است که فعالیت بین المللی و گسترده ای در بیش از 400 شهر روسیه و البته کشورهایی چون اوکراین، قزاقستان، گرجستان، بلغارستان، تاجیکستان، بلاروس، آذربایجان و ایتالیا دارد.

این سرویس حالا و با توجه به محبوبیت امروزین تپسی و اسنپ، کار خود را در ایران به عنوان پرچمعیت ترین کشور منطقه خاورمیانه بعد از مصر نیز آغاز کرده است. طبیعتا بازار ایران با کلان شهرهای شلوغ و پرترافیکش برای تاکسی های اینترنتی یک بهشت محسوب می شود.

بیشتر بخوانید:

شبکه اجتماعی کلاب هاوس

ترفندهای کلاب هاوس

ماکسیم حالا اولین شرکت تاکسی اینترنتی خارجی است که فعالیت جدی در ایران را آغاز کرده و به ارائه خدمات خود در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، بندرعباس، قم و مشهد می پردازد.

با توجه به اینکه در حال حاضر تپ سی و اسنپ در برخی کلان شهرهای کشور در دسترس نیستند، ممکن است ماکسیم بتواند تا پیش از عرضه رسمی این پلتفرم ها برای شهرهای دیگر، جای خود را به عنوان مهمترین سرویس سفارش تاکسی به صورت آنلاین باز کند. در جستار پیش رو همانطور که پیش از این نیز گفته بودیم قصد داریم ذیل بحث آموزش کار با اپلیکیشن ماکسیم به مباحثی چون نحوه نصب برنامه ماکسیم و نحوه ثبت نام در ماکسیم بپردازیم. پس ما را در آموزش کار با ماکسیم همراهی کنید.

آموزش کار با اپلیکیشن ماکسیم : نحوه نصب برنامه ماکسیم

آموزش کار با اپلیکیشن ماکسیم ؛ نصب، ثبت نام و حل مشکل برنامه Maxim

برای استفاده از ماکسیم و دانلود آن برای نسخه اندروید به سادگی می توانید از گوگل پلی یا کافه بازار اقدام کنید. همچنین برای iOS می توانید از اپ استور و یا سیبچه اقدام کنید. در ادامه لینک های دانلود ماکسیم را برای پلتفرم های گوناگون به شما ارائه خواهیم داد:

دانلود اپلیکیشن ماکسیم از گوگل پلی

دانلود اپلیکیشن ماکسیم از کافه بازار

دانلود اپلیکیشن ماکسیم از اپ استور

دانلود اپلیکیشن ماکسیم از سیبچه

البته امکان دانلود مستقیم ماکسیم برای همه پلتفرم ها از وب سایت رسمی ماکسیم به زبان فارسی نیز میسر است. اگر کاربر آیفون هستید، در صورتی که در نحوه نصب برنامه ماکسیم با پیغام Untrusted Enterprise Developer مواجه شدید، آن را خارج کرده و در آیفون به آدرس زیر بروید:

Settings > General > Device Management > Desert Internet Services FZE

در اینجا Trust Desert Internet Services FZE را انتخاب کرده و در بخش بعد از آن Trust را انتخاب کنید. حالا به سادگی می توانید به نصب ماکسیم اقدام کنید. بعد از نحوه نصب برنامه ماکسیم در ادامه آموزش کار با اپلیکیشن ماکسیم ما را همراهی کنید تا به آموزش نحوه ثبت نام در ماکسیم بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن پیکس آرت

دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن کانوا (Canva)

آموزش کار با اپلیکیشن ماکسیم : نحوه ثبت نام در ماکسیم

شما برای استفاده از ماکسیم الزاما نباید در ماکسیم ثبت نام کنید. درواقع نحوه ثبت نام در ماکسیم در صورتی که صرفا قصد سفارش تاکسی داشته باشید به این صورت است که ابتدا اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید و سپس وارد آن شوید. اولین باری که این سرویس را باز کنید باید یک شماره موبایل به آن ارائه کنید و کد تاییدیه را دریافت کنید. بعد از دریافت کد تاییدیه می توانید بدون هیچ مشکلی نسبت به ثبت درخواست تاکسی اقدام کنید.

آموزش کار با اپلیکیشن ماکسیم ؛ نصب، ثبت نام و حل مشکل برنامه Maxim
کار نکردن برنامه ماکسیم

بعد از ثبت نام در ماکسیم ، شاید وقت آن باشید که شما را با شیوه درخواست خودرو در ماکسیم آشنا کنیم. این کار در صورتی که با تپ سی و اسنپ آشنا باشید، به هیچ جه امر پیچیده ای نیست. وارد اپلیکیشن که بشوید باید برای درخواست خودرو، محل استقرار خود را روی نقشه به عنوان مبدا مشخص کنید.

آموزش کار با اپلیکیشن ماکسیم ؛ نصب، ثبت نام و حل مشکل برنامه Maxim
کار نکردن برنامه ماکسیم

بعد از ثبت مبدا، درخواست های ممکن برای شما نمایش داده می شود. در اینجا گزینه مقصد را انتخاب کنید و بعد از ورود دوباره به نقشه، محل مورد نظر را انتخاب کنید. به علاوه باید بدانید که شما می توانید از طریق نوار موجود در بالای صفحه، مکان مورد نظر خود را با تایپ کردن جستجو کنید.

بعد از ثبت مقصد، در قسمت درخواست ها باید نوع پرداخت را مشخص کنید. شما همچنین می توانید به جای درخواست تاکسی در همان لحظه از سیستم زمان بندی برنامه استفاده کنید. برای این کار گزینه هم اکنون را انتخاب کرده و روز و ساعتی را که می خواهید تاکسی برای شما رزرو باشد را مشخص کنید.

آموزش کار با اپلیکیشن ماکسیم ؛ نصب، ثبت نام و حل مشکل برنامه Maxim
کار نکردن برنامه ماکسیم

در ادامه با انتخاب گزینه خدمات تکمیلی، مواردی برای شما نمایش داده می شود که می توانید آن ها را فعال کنید. در پایان نیز برای ثبت درخواست خود، درخواست سفر را انتخاب کنید. با این کار، ماکسیم جستجو برای یافتن راننده را آغاز می کند.

بعد از تعیین راننده، نام و مشخصات اتومبیل او نیز به شما نمایش داده می شود. برای لغو درخواست ماکسیم ، می توانید گزینه لغو را در همین جا انتخاب کنید. البته در ادامه باید علت تصمیم خود را به ماکسیم توضیح دهید. در اینجا شما می توانید در صورت تمایل به جای لغو درخواست، گزینه تغییر درخواست را انتخاب کنید و هر موردی که در مشخصات مبدا، مقصد یا نوع سفر اشتباه وارد شده را تغییر دهید. در ادامه آموزش کار با ماکسیم به کار با سایت ماکسیم می پردازیم.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن بایننس

آموزش کار با اپلیکیشن وب مانی (WM)

آموزش کار با ماکسیم : درخواست خودرو در وبسایت ماکسیم

آموزش کار با اپلیکیشن ماکسیم ؛ نصب، ثبت نام و حل مشکل برنامه Maxim

بعد از آموزش کار با اپلیکیشن ماکسیم بد نیست کمی شما را با سایر قابلیت های سرویس ماکسیم آشنا کنیم. باید بدانید که شما برای درخواست تاکسی و یا استفاده از خدمات ماکسیم الزاما نباید اپلیکیشن ماکسیم را نصب کنید! چراکه همه خدمات ماکسیم از طریق وب سایت ماکسیم نیز در دسترس شماست.

چنانچه امکان استفاده از اپلیکیشن ماکسیم را نداشته باشید و قصد داشته باشید تاکسی سفارش دهید، می توانید به وب سایت ماکسیم مراجعه کنید و بعد از ثبت اطلاعات لازم برای سفر، درخواست خود را ثبت کنید. البته طبیعتا برای ارتباطات ثانویه و فرایند احراز هویت باید یک شماره موبایل ثبت کنید. در ادامه آموزش کار با اپلیکیشن ماکسیم با ما باشید.

آموزش کار با ماکسیم : چگونه راننده ماکسیم شویم؟

آموزش کار با اپلیکیشن ماکسیم ؛ نصب، ثبت نام و حل مشکل برنامه Maxim

برای فعالیت در ماکسیم به عنوان راننده باید به ثبت لینک مربوط مراجعه کنید. شما برای شروع همکاری باید یک خودرو به لحاظ فنی سالم و یک تلفن همراه هوشمند متصل به اینترنت داشته باشید. فرایند ثبت نام در ماکسیم به عنوان راننده بسیار ساده است و شما بلافاصله می توانید درآمدزایی در ماکسیم را آغاز کنید.

در فرایند ثبت نام باید برخی اطلاعات شخصی خود را وارد و مدارک خود را ضمیمه کنید. بعد از تایید فرم درخواست، چگونگی دانلود و روش کسب درآمد از اپلیکیشن به شما آموزش داده می شود. به علاوه نحوه ارتباط با پشتیبانی ماکسیم نیز به شما آموزش داده خواهد شد و سپس شما  می توانید فرایند کسب درآمد در ماکسیم را آغاز کنید.

کسب درآمد بالا در تاکسی های اینترنتی مانند ماکسیم زیاد پیچیده نیست و با انجام برخی ترفندهای کوچک ممکن است. ما در این بخش چند نمونه از این ترفندها را برای تان آماده کرده ایم که برای فعالیت در ماکسیم کارآمد خواهد بود. هر یک از شما به تناسب وضعیت خود می توانید این راهکارها را به کار بندید. در ادامه آموزش کار با اپلیکیشن ماکسیم با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن این‌شات (InShot)

آموزش کار با اپلیکیشن دیسکورد (Discord)

با روشن گذاشتن گزینه AUTO  درصد پذیرفتن درخواست های خود را بالا ببرید

پذیرفتن در خواست های خودکار، امتیاز و رتبه شما را بالا می برد و میزان سفرهای پیشنهادی را افزایش می دهد. امتیاز بالاتر، میزان سفرهای پیشنهادی و درآمد شما را بالاتر می برد.

فعالیت در ساعات خلوت

برخی رانندگان ترجیح می دهند در ساعتی که سفرها ارزان تر است، مثلا ظهرها کار نکنند. اما با توجه به اینکه ترافیک این ساعات کمتر است و شهر خلوت تر، در صورتی که در این ساعات فعال باشید می توانید درآمد خوبی داشته باشد و سفرهای راحت تر و بدون دردسری داشته تجربه کنید.

آموزش کار با اپلیکیشن ماکسیم ؛ نصب، ثبت نام و حل مشکل برنامه Maxim

سفارش های محدود طرح

شاید هزینه خرید طرح و انجام سفر در محدوده طرح زیاد باشد، اما اگر به مناطق طرح آشنایی داشته باشید، کار کردن در آن مناطق بسیار راحت و البته مقرون به صرفه است. ترافیک در ان مناطق کمتر، مسافر بیشتر و در نتیجه قیمت ها بالاتر است و این یعنی بهترین حالت برای درآمدزایی راننده. البته این به شرطی است که با محدود اشنا باشید. طبیعتا یکی از پیش شرط های فعالیت در ماکسیم، شناخت خوب از منطقه کاری است. این موضوع در زمان رسیدن به مقصد و فعالیت موثر است.

بنابر آمارهای رسمی، بیشتر درخواست های سفر از مبدا یا به مقصد طرح ترافیک است. به علاوه ماکسیم در حال حاضر حق کمیسیون سفرهای داخل طرح را در آخر هفته به رانندگان باز می گرداند و این طبیعتا سبب می شود این نوع از کار کردن به صرفه تر باشد. درواقع در حال حاضر در ماکسیم کمیسیون سفرهای داخل طرح ترافیک صفر است.

شما برای خرید طح ترافیک به سایت تهران من مراجعه کنید و بعد از کسب محوز، اجازه ورود به محدود ترافیک یا محدود کنترل آلودگی هوا را دارید. البته باید اطلاعات مجوز خود را در اپلیکیشن رانندگان ماکسیم ثبت کنید. برای این مقصود در بالای صفحه لیست سفارش ها، در سط سفارش ها، سمت چپ صفحه، دو نمایه تعریف شده است که یکی از آن ها نمایه فیلتر است. با انتخاب این گزینه وارد صفحه جدیدی با عنوان انتخاب تعرفه ها می شوید. در اینجا نوع مجوز خود را انتخاب کنید تا گزینه مورد نظر برایتان فعال شود.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با ادوبی کانکت (Adobe Connect)

آموزش کار با اپلیکیشن آساتریدر کارگزاری آگاه

وارسی تراکم مسافران

در اپلیکیشن رانندگان ماکسیم، شما می توانید هر لحظه تعداد رانندگان و مسافران هر منطقه را مشاهده کنید.

نصب برچسب های ماکسیم روی خودرو

آموزش کار با اپلیکیشن ماکسیم ؛ نصب، ثبت نام و حل مشکل برنامه Maxim
کار نکردن برنامه ماکسیم

نصب برچسب‌های ماکسیم روی بدنه خودرو علاوه بر اینکه احساس امنیت را در مسافر خود ایجاد می‌کند، دریافت امتیاز بالا را نیز برای شما میسر می کند. درخوست ها در ابتدای امر به شما محول می شود و در صورت انجام حداقل 5 سفر، 1 میلیون ریال و با انجام 10 سفر تا سقف 2 میلیون ریال در ماه دریافت خواهید کرد. این مبلغ البته در شهرهای مختلف متفاوت است و به نرخ های متعارف شهرها بستگی دارد.

ارتباط خوب با پشتیبانی ماکسیم

طبیعتا برای همه رانندگان حین کار، رانندگی یا حین درخواست سفر مشکلاتی پیش می آید. برای حل این موارد از راه های زیر با کارشناسان ماکسیم مرتبط شوید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید:

روش اول: در قسمت پشتیبانی اپلیکیشن ماکسیم، بخشی به نام روش کار با اپلیکیشن و بخشی نیز به نام پایگاه آموزشی وجود دارد که شما می توانید با اسکرین شات های آموزشی موجود، پاسخ بسیاری از سوالات مورد نیاز خود را پیگیری کنید. در بخش پایگاه آموشی، همه جزئیات مربوط به آموزش کار با اپلیکیشن ماکسیم به طور مفصل و مکتوب توضیح داده شده است.

بیشتر بخوانید:

حل مشکل no network connection تیک تاک

نحوه دانلود و بررسی اپلیکیشن روبیکا

در بخش پشتیبانی اپلیکیشن ماکسیم، بخشی به نام ارتباط با ما وجود دارد که در آن می توانید برای ماکسیم یادداشت بگذارید و سوالات یا مشکلات خود درباره اپلیکیشن را بنویسید. کارشناسان ماکسیم به محض رویت پیام ها، با شما ارتباط گرفته و پاسخ شما را ارائه خواهند داد.

آموزش کار با اپلیکیشن ماکسیم ؛ نصب، ثبت نام و حل مشکل برنامه Maxim
کار نکردن برنامه ماکسیم

به علاوه اگر مورد اضطراری برای شما حین سفر پیش آمد کرد، با شماره 1611 تماس بگیرید و از کارشناسان راهنمایی بگیرید. اگر قصد داشتید مشکلات اپلیکیشن را با کارشناسان در میان بگذارید، می توانید با شماره های تماس دفاتر مختلف ماکسیم که در سایت ماکسیم به تفکیک هر شهر در دسترس است، تماس بگیرید.

اگر قصد داشتید حضوری از راهنمایی کارشناسان استفاده کنید، می توانید با مراجعه به بخش اطلاعیه ها، در اپلیکیشن و نیز بخش تماس با ما در سایت، از ساعات کاری و نشانی دفاتر مختلف ماکسیم مطلع شوید و در صورت ضرورت به مراجعه حضوری اقدام کنید.

صبور باشید

شاید برای تان پیش بیاید که سفری را قبول کنید ولی با بررسی مسیر و زمان رسیدن به مقصد، به این نتیجه برسید که مقرون به صرفه نیست و اشتباه کرده اید. اما به جای نگرانی امیدوار باشید و به کار ادامه دهید. در پایان روز بار دیگر اطلاعات کاری روز و درآمد خود را بررسی کنید. بعید است ضرر کرده باشید! شما برای مشاهده عملکرد خود دو راه دارید. راه اول رجوع به صفحه کاربری اپلیکیشن و راه دوم مراجعه به سایت ماکسیم، بخش رانندگان و قسمت ابزار محاسبه درآمد است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آموزش کار با اپلیکیشن ماکسیم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر