;
coinex

ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی ؛ از شایعه تا واقعیت!

از ساعاتی پیش شایعاتی در شبکه های اجتماعی مبنی بر ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی دست به دست می شود. در بررسی این اخبار با ما باشید.

نویدمحمدزاده از محبوب ترین و موفق ترین بازیگران سالیان اخیر سینمای ایران با موفقیت های چشمگیر در جشواره های داخلی و خارجی است. بنابر قاعده سلبریتی بودن، هر فعالیت و حرکت او با ریزبینی کاربران شبکه های اجتماعی روبرو می شود.

از ساعاتی پیش اخباری حول محور شایعه ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی ، بازیگر اصالتا افغانستانی سریال محبوب و موفق قورباغه دست به دست می شود. ما در این مقاله قصد داریم همه اخبار و اطلاعات مربوط به این ماجرا را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی

از شایعه تا واقعیت

نوید محمدزاده بازیگر مطرح سینمای ایران که اخیرا نقش آفرینی موفقی در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی داشت این روزها از جمله خبرسازترین بازیگران ایرانی با حواشی و شایعات متعدد است.

اخیرا اما اخباری مبنی بر ازدواج او با بازیگر اصالتا افغانستانی این سریال، یعنی فرشته حسینی منتشر شده که در سریال قورباغه نقش خواهر نوری (نوید محمدزاده) را ایفا می کرد. حالا قصد داریم این اخبار و شایعات را بررسی کرده و به جزئیات آن را با شما به اشتراک بگذاریم. با ما باشید تا گمانه زنی های ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی را بررسی کنیم. اما این شایعات از کجا نشات گرفته است؟

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های HBO در سال 2021

بهترین سریال های ترکی 2021

شایعه ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی

محمدزاده چندی پیش در آخرین پست اینستاگرامی خود ویدیویی با حضور فرشته حسینی را منتشر کرده و تولد او را با متنی تقریبا عاشقانه تبریک گفته است. فراتر از آن در بخش هشتگ های این پست، محمد زاده از هشتگ hbdmylove استفاده کرده که عامل مهمی شده در تقویت گمانه های پیشین مبنی بر ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی ، اما واقعیت از چه قرار است و متن این پست چیست؟ محمد زاده در پست اینستاگرامی خود آورده است:

جانمی جان

افغان بخوان بگم

جان من اَستی

کوردی بخوام بگم

گیانمی گیان.

تولدت مبارک.

می دونم ۶ امی

از الان مبارک.

ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی ؛ از شایعه تا واقعیت!
ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2021

بهترین سریال های عاشقانه 2021

همانطور که گفته بودیم، محمدزاده در این پست که یک ویدیوی کوتاه مدت است، از هشتگ عشق من استفاده کرده است. در ادامه این جریان بود که فرشته حسینی در قالب یک استوری اینستاگرامی این ویدیو را بازنشر داد و نوشت:

جهانی که من و تو ساختیم

ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی ؛ از شایعه تا واقعیت!
ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی

اما ماجرا را از مدت ها قبل از این نیز می توان پیگیری کرد و با کنار هم گذاشتن نشانه ها، اطلاعات مربوط به شایعه ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی را بررسی کرد. همچنین بررسی بهترین فیلم های نوید محمدزاده را نیز به شما توصیه می کنیم.

ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی

چندی پیش و در روز تولد نوید محمدزاده، فرشته حسینی تولد او را به شیوه متفاوتی تبریک گفته بود. او در پستی اینستاگرامی تصویری از خود و محمدزاده را منتشر کرده و در کپشن نوشته بود:

برای همیشه تو را آنگونه به یاد می آورم. ایستاده بر روی صخره ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل. همانی که هیچکس هنوز نمیداند! تولدت مبارک.

ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی ؛ از شایعه تا واقعیت!
ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی

بعد از این بود که انتشار برخی تصاویر در کوتاه مدت، این گمانه را تقویت کرد که محمدزاده و حسینی پوشش و لباس خود را با هم ست کرده اند. همچنین اواخر فروردین ماه سال جاری بود که محمدزاده و فرشته حسینی در یک خرید مشترک، همه آثار یک هنرمند افغانستانی را خریداری کردند. آن هم با قیمتی بالاتر از قیمت معمول. این مجسمه ساز در مصاحبه ای با یکی از رسانه ها گفته بود که نوید محمدزاده به همراه فرشته حسینی به انبار مجسمه های او آمده و آقای بازیگر پس از بالا بردن نرخ مجسمه ها، تمام آنها را خریداری کرده بود.

ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی ؛ از شایعه تا واقعیت!
ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2021

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

حیسنی بازیگر نقش لیلا در سریال قورباغه پیش از این در فیلم هایی چون هفت و نیم، سونامی، رفتن، شکست همزمان بیست استخوان و یلدا نقش آفرینی کرده بود. او برای بازی در فیلم رفتن موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره بین الملیی فیلم مراکش شد.

ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی ؛ از شایعه تا واقعیت!

محمدزاده و خانم حسینی در سریال قورباغه با هم هم همبازی بودند، سریال به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی که از جمله موفق ترین و بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی و بهترین سریال های 1400 محسوب می شود. پخش این سریال از دی ماه 99 آغاز و تا فروردین 1400 ادامه داشت. این سریال فارغ از محمدزاده و حسینی از نقش آفرینی بازیگرانی چون صابر ابر، سحر دولتشاهی، هومن سیدی، مهران غفوریان و آناهیتا افشار نیز بهره مند بود.

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد 6 اردیبهشت 1376 از پدر و مادری مهاجر به ایران است و جز خود 6 خواهر و برادر دارد. به گفته خودش ،او در دوران کودکی، برای تامین هزینه های تحصیل در یک کارگاه خیاطی کار می کرده است.

او اولین فعالیت های هنری خود را از کودکی با بازی در تئاتر آغاز کرد و بازیگری را نزد مهتاب نصیر پور و محمد رحمانیان آموخت. او اولین بار با بازی در فیلم من یک دختر شادم به کارگردانی سامره رضایی در سال 94 جلو دوربین رفت. اوج موفقیت هنری او بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی بود که جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره بین المللی فیلم مراکش را برای او به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبکه BBC در سال 2020

بهترین سریال های شبکه HBO در سال 2020

نوید محمدزاده و فرشته حسینی چندی پیش، همه مجسمه های یک هنرمند افغانستانی را خریدند. این محسمه ساز در یک مصاحبه در این باره گفته بود:

ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی ؛ از شایعه تا واقعیت!

روزی مشغول کار مجسمه سازی بودم که فرشته حسینی یکی از هموطنان بازیگرم، تماس گرفت و خواستار دیدار شد. وقتی فرشته حسینی به انبار مجسمه‌ها آمد، یک جوان خوش برخورد هم همراهش بود که مدام قیمت مجسمه‌ها را می‌گرفت و هر قیمتی من می‌گفتم، کمی هم بیشتر حساب می‌کرد و در نهایت چندین مجسمه مرا با قیمتی بالا خرید.

این هنرمند که عبدالهی نام دارد در این باره اضافه کرده بود:

پس از فروش مجسمه‌ها بود که از طریق فرشته حسینی فهمیدم، خریدار مجسمه‌هایم کسی نبوده جز نوید محمدزاده بازیگر «مغزهای کوچک زنگ زده» که اخیراً هم سریال «قورباغه» را بازی کرده بود.

حسینی کار خود را از تئاتر آغاز کرد و سابقه بازی در نمایش هایی مانند دوسیه، شازده کوچولو، من ماهی سیاه کوچولو هستم را در کارنامه خود دارد. پس از آن در فیلم های من یک بازیگر شادم ساخته سامره رضایی و رفتن ساخته نوید محمودی و چند فیلم کوتاه ایفای نقش کرد.

حسینی فعالیت هنری را از 9 سالگی آغاز کرد و به دلیلی حساسیت های خانوادگی فعالیت را از تئاتر آغاز کرد. او بازیگری را نزد افرادی همچون اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان فرا گرفت و در نمایش‌ هایی همچون خشونت علیه زنان، سینماهای من، من موجودی احساساتی هستم و غیره به روی صحنه رفت. او همچنین در چند فیلم مستند نیز حضور داشته است.

اولین تجربه سینمایی او من یک دختر شادم به کارگردانی سامره رضایی بود که در سال 1394 جلو دوربین رفت. در ادامه اطلاعات فعالیت های هنری او را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ایرانی

بهترین سریال های پلیسی جنایی جهان

سال نام کارگردان نقش
۱۳۹۸ هفت و نیم نوید محمودی فرشته
۱۳۹۷ سونامی میلاد صدرعاملی ترگل
۱۳۹۷ شکستن همزمان بیست استخوان جمشید محمودی هنگامه
۱۳۹۷ یلدا مسعود بخشی انار
۱۳۹۵ رفتن نوید محمودی فرشته

کارنامه فرشته حسینی در تئاتر:

  • خشونت علیه زنان
  • سینماهای من
  • شازده کوچولو
  • ماهی سیاه کوچولو
  • من موجودی احساساتی هستم
  • یک خاطره، یک مونولوگ، یک فریاد و یک نیایش
  • من یک سالوادورم

فرشته حسینی در فیلم رفتن

ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی ؛ از شایعه تا واقعیت!

فیلم رفتن فیلمی به نویسندگی و تهیه کنندگی جمشید محمودی و کارگردانی نوید محمودی و کاری مشترک از سینمای ایران و افغانستان است که بازیگرانی چون رضا احمدی، فرشته حسینی، بهرنگ علوی، نازنین بیاتی، مسعود میرطاهری، افشین اهلاقی، سینا سهیلی، محفوظ محمودی و شمس لنگرودی ایفای نقش کرده اند. فیلم رفتن قصه فرشته و نبی داستانی عاشقانه است که در پیچ و تاب رسیدن و نرسیدن در غبار گم می شوند. حسینی با این ایفای نقش، در جشنواره فیلم بین المللی فیلم مراکش موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کمدی خارجی

بهترین سریال های ومپایری جهان

فرشته حسینی در فیلم هفت و نیم

البته رفتن تنها همکاری حسینی با برادران محمودی نبود. او پیش از این در فیلمی به نام هفت و نیم نیز ایفای نقش داشت. فیلم ماجرای زندگی هفت دختر افغانستانی و ایرانی را در هفت بخش به صورت سکانس پلان روایت می کند و داستان دخترانی است که قرار است جمعه شب مراسم عروسی آن ها برگزار شود، اما هر کدام از آن ها به نوعی درگیر مسئله ای هستند.

فرشته حسینی در سریال قورباغه

قورباغه مجموعه نمایشی با ژانر جنایی، معمایی و به نویسندگی هومن سیدی بود که اخیرا در 15 قسمت منتشر شد و حالا گمانه هایی مبنی بر ادامه آن در فصل دوم وجود دارد. فرشته حسینی در این سریال نقش لیلا، خواهر نوری را ایفا می کند.

داستان سریال قورباغه از این قرار است که در روز چهارشنبه سوری سه دوست به نام های رامین، فرید و جواد بعد از ربودن اسلحه یک مامور زخمی تصمیم به سرقت از نوری، هم کلاسی دوران کودکی رامین که حالا به فردی پولدار و مرموز بدل شده است می زنند. اما اتفاقات حین سرقت و شکست این نقشه باعث می شود تا داستان پیچیده تر شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی 2020

بهترین سریال های جم تی وی (GEMTV)

بیوگرافی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده متولد 17 فروردین ماه 1365 بازیگر موفق ایرنی است که نقش آفرینی او در فیلم عصبانی نیستم مورد تحسین بسیاری از منتقدین قرار گرفت. تا جایی که محمدزاده شایسته دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و دومین جشنواره فیلم فجر شناخته شد.

ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی ؛ از شایعه تا واقعیت!

همچنین او 2 بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جشنواره فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ شد. نوید محمدزاده اولین تجربه حضور در شبکه نمایش خانگی را با سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی تجربه کرد.

او اصالتا کرد و اهل شهرستان مهران است ولی در تهران متولد شده است. تا دو سالگی در تهران بود اما سپس به ایلام رفت و تا اتمام دوره راهنمایی در آن جا ماند. او فوق دیپلم مهندسی عمران دارد.

محمدزاده در سی و دومین جشنواره فیلم فجر، با کسب آرای داوران به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد برای کسب سیمرغ انتخاب شد اما به علت فشارهایی خارج از سینما، عصبانی نیستم از بخش مسابقه خارج شد و جایزه محمدزاده به رضا عطاران اهدا شد. محمدزاده بعدها از این موضوع به عنوان تلخ ترین خاطره دوران فعالیت هنری اش یاد کرد.

او بعد از این برای بازی در فیمل ابد و یک روز، در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و در شانزهمین جشن دنیای تصویر نیز موفق به دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های سریالی 2020 

بهترین سریال های نتفلیکس 2020

او برای بازی در فیلم ناهید، جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره بین المللی براتیسلاوا 2015 را دریافت کرد. همچنین در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای فیلم بدون تاریخ بدون امضا از آن خود کرد. محمدزاده این جایزه را سومین سیمرغ خود دانست (با احتساب سیمرغ اهدا نشده فیلم عصبانی نیستم). وی همچنین از رسانه‌ هایی که فهرستی از برندگان را برای فشار به هیئت داوران داده بودند، گلایه کرد. با احتساب سیمرغ فیلم عصبانی نیستم، وی یکی از پرافتخارترین بازیگران جشنواره فجر محسوب می‌ شود.

ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی ؛ از شایعه تا واقعیت!

نوید محمدزاده برای بازی در فیلم بدون تاریخ بدون امضا همچنین موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق های جشنواره فیلم ونیز شد. به علاوه در بیستمین دوره جشن بزرگ سینمای ایران، دیپلم افتخار و تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای بازی در این فیلم دریافت کرد. به علاوه در بیست و یکمین جشن سینمای ایران، او تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای فیلم سرخ پوست دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شایعه ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر