coinex
otetmarket
propification.com

کاپیتان آمریکا 4 ؛ تاریخ اکران، تریلر، بازیگران و داستان Captain America 4

کاپیتان آمریکا 4 یکی از جذاب‌ترین فیلم‌های مارول در آینده خواهد بود، امروز درباره تاریخ اکران، تریلر، بازیگران و داستان آن صحبت خواهیم کرد، با ما باشید.

با پایان یافتن فالکون و سرباز زمستان توجه بسیاری از طرفداران مجموعه های مارول اکنون به آینده این دو شخصیت است. درحالی که همچنان مشخص نیست که فصل دومی از این سریال ها وجود دارد، ما می دانیم یکی از این شخصیت ها یعنی کاپیتان آمریکا به جهان سینمایی مارول برخواهد گشت.

اخیرا تایید شد که استودیوی مارول در حال ساخت کاپیتان آمریکا 4 است. انتظار می رود که آنتوی مکی بار یک بار دیگر نیز نقش خود را در این فیلم ایفا کند. در مقاله پیشرو درباره تاریخ اکران Captain America 4 ، تریلر کاپیتان آمریکا 4 ، بازیگران و دیگر جزئیات با شما صحبت نماییم.

کاپیتان آمریکا 4 ؛ تاریخ اکران، تریلر، بازیگران و داستان Captain America 4

در شمار بهترین فیلم های 2021 ما انتظار عناوین جذابی در دنیای سینمایی مارول به عنوان بهترین فیلم های مارول در سال 2021 را داریم. حالا و بعد از پایان وانداویژن و البته فالکون و سرباز زمستان به عنوان بهترین سریال های 2021، اخبار مربوط به آینده کاپیتان آمریکا، طرفداران دنیای سینمایی مارول و ژانر بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 را به خود اختصاص داده است.

حالا که می دانیم مارول در تدارک ساخت کاپیتان آمریکای 4 است، شاید باید در فهرست بهترین فیلم های مارول و با بهترین فیلم های اکشن 2021 تجدید نظر کنیم. اما از کاپیتان آمریکای 4 چه میدانیم؟ از فالکون و سرباز زمستان به عنوان یکی از مهمترین و بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 چه نکته قابل تاملی وجود دارد که درباره این فیلم به ما اطلاعاتی بدهد؟

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های دی سی 2021

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

تاریخ اکران کاپیتان آمریکا 4

کاپیتان آمریکا 4 ؛ تاریخ اکران، تریلر، بازیگران و داستان Captain America 4

هنوز خبری و اعلامیه رسمی درباره تاریخ اکران کاپیتان آمریکا 4 اعلام نشده است، از آنجا که اعلام ساخت این فیلم به تازگی منتشر شده است، همچنان در مراحل اولیه تولید به سر می برد و صحبت کردن از تاریخ اکران Captain America 4 هنوز بسیار زود است. با این حساب تاریخ اکران Captain America 4 احتمالا در سال 2023 و یا شاید کمی بعد از آن خواهد بود.

طبیعتا طرفداران دنیای مارول بعد از جدایی کاپیتان آمریکای دوست داشتنی از این مجموعه مشتاق دانستن آینده شخصیت کاپیتان آمریکا هستند. اما از کایپتان آمریکای 4 چه می دانیم؟

بازیگران کاپیتان آمریکا 4

هنوز بازیگران فیلم کاپیتان آمریکا 4 مشخص نشده اند. همانطور که گفته است به احتمالا زیاد آنتونی مکی مانند فیلم های قبلی در نقش سام ویلسون بازی خواهد کرد.

نام دیگری که احتمالا برای شما تعجب برانگیز است کریس ایوانز بوده، کریس ایوانز همانطور که احتمالا با او آشنا هستید، ایفاگر نقش استیو راجرز کاپیتان اصلی را به تصویر کشیده است. اگرچه قرار است دیگر او این نقش را بازی نکند اما ممکن است در فیلم کاپیتان آمریکا 4 به عنوان استو راجرز پیر که ما در فیلم انتقام جویان: بایان بازی دیده ایم، حضور پیدا کند.

کاپیتان آمریکا 4
تریلر Captain America 4

فیلم های قبلی کاپیتان آمریکا ثابت کرده اند که کاپیتان همیشه به باکی خود احتیاج دارد، بنابراین اگر شاهد بازگشت سباستین استن در نقش باکی بارنز باشیم نباید زیاد تعجب کرد. علاوه بر این، این احتمال نیز وجود دارد که ستاره های دیگری مانند امیلی فن کمپ، وایت راسل، جولیا لوئیس، شارون کارتر، جان واکر، خواکین تورس و والتینا آلگرا دی فونتاین در این فیلم حضور پیدا کنند.

به هر حال تا اعلام رسمی بازیگران این فیلم باید صحبت کرد تا آنگاه بتوان دقیقتر در اینباره به صحبت بپردازیم. همانطور که پیشتر نیز اعلام کردیم همچنان تاریخ اکران Captain America 4 مشخص نشده است و ولی با توجه به مسائل مختلف می توان حدس زد این فیلم در سال 2023 طول خواهد کشید.

تریلر کاپیتان آمریکا 4

کاپیتان آمریکا 4 ؛ تاریخ اکران، تریلر، بازیگران و داستان Captain America 4

از آنجا ساخت فیلم کاپیتان آمریکا 4 به تازگی اعلام شده است و اکنون در مراحل پیش ساخت قرار دارد، فعلا نباید منتظر انتشار تریلر Captain America 4 باشیم. با اینحال نگاهی به داستان The Falcon and the Winter Soldier می تواند به آنچه در کاپیتان آمریکا4 اتفاق خواهد افتاد کمک کند.

به هر حال این مسئله نمی تواند فقدان تریلر Capitan America 4 را جبران کند و باید تا انتشار آن برای دانستن جزئیات صبر نماییم. اگر بپرسید فیلم Captain America 4 درباره چه چیزی است؟ باید گفت از آنجا که این چهارمین فیلم کاپیتان آمریکا خواهد بود، بدیهی است که پس از وقایع سه گانه قبلی و فیلم اونجرز اتفاق خواهد افتاد. با اینحال، احتمالا مستقیما تحت تاثیر مستقیم حوادث فیلم شاهین و سرباز زمستانی قرار خواهد گرفت.

برخی جزئیات دیگر

مالکوم اسپلمن خالق و نویسنده دیزنی پلاس و The Falcon and Winter Soldier قرار است چهارمین فیلم جذاب و محبوب کاپیتان آمریکا را نیز بسازد. اسپلمن فیلمنامه را با دالان موسون به نگارش درخواهد آورد.

همانطور که پیشتر نیز گفتیم هیچ بازیگری برای این پروژه به طور رسمی اعلام نشده است. اما می دانیم کریس اوانز به واسطه شخصیت استیو راجرز که پیشتر نقش کاپیتان آمریکا بازی کرده است. قرار است در این فیلم نیز ایفا نقش کند البته نه به عنوان بازیگر اصلی سوال این است که در فیلم چه کسی آخر حق حمل سپر کاپیتان آمریکا را خواهد داشت.

در این فیلم قطعا سام ویلسون با بازی آنتونی مکی بازیگر فعلی کاپیتان آمریکا نیز حضور دارد. این مسئله بسیار جالب خواهد بود که ببینیم داستان با وجود چندین نفر که کاپیتان آمریکا در جهان سینمایی مارول بوده اند، چگونه پیش می رود.

کاپیتان آمریکا 4
تریلر Captain America 4

این نکته نیز لازم به ذکر است که هیچ کارگردانی تا به حال برای این فیلم اعلام نشده است و بازگشت ایوانز نیز همچنان تایید نشده است. یکی از نقاط جالب این فیلم آن است که اسپلمن یک تیم نویسندگان سیاه پوست را برای نوشتن این مجموعه گرد هم آورده این مسئله در نوع جدید بوده و پیشتر در هیچ فیلم ابر قهرمانی این چنین کاری را ندیده ایم.

ایوانز در سه فیلم قبلی کاپیتان آمریکا و مجموع فیلم های اونجرز این نقش کاپیتان آمریکا را برعهده گرفت و پس از سریال Falcon ویلسون اکنون کاپیتان آمریکا اصلی خواهد بود که پس از کریس اوانز عهده دار این نقش شده است.

جمع بندی

همانطور که در این مقاله درباره آن صحبت کردیم مجموعه فیلم کاپیتان آمریکا یکی از جذاب ترین فیلم های ابرقهرمانی شرکت مارول است. به تازگی خبر انتشار چهارمین سری از این فیلم پخش شده است.

اما همچنان تریلر Captain America 4 ساخته نشده است و این فیلم در مرحله پیش ساخت قرار دارد و تا تاریخ اکران کاپیتان آمریکا 4 بسیار فاصله داریم. با توجه به اخبار و جزئیات منتشر شده پیرامون این فیلم تاریخ اکران کاپیتان آمریکا 4 در سال 2023 و یا شاید کمی بعد از آن خواهد بود.

درباره بازیگران این فیلم نیز اطلاعات زیادی بدست نیامده است ما تنها می دانیم کریس ایوانز و آنتونی مکی در این فیلم حضور خواهند داشت. شاید ناامید کننده به نظر برسد اما نباید انتظار زیادی درباره جزئیات منتشر شده پیرامون این فیلم داشته باشیم چراکه تازه خبر ساخت آن اعلام شده و انتظار وجود تریلر Captain America 4 و یا اعلام تاریخ اکران و بازیگران آن کمی زیاد باشد.

به محض انتشار هر کدام از این جزئیات تلاش خواهیم کرد آن را با شما در میان بگذاریم، امیدواریم که این مطلب توانسته باشد اندکی به شما در جهت آشنایی با این فیلم جدید یاری رسانده باشد. اگر جزئیات و مسئله ای وجود دارد که به آن نپرداختیم خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

در اینجا به علاقه مندان سینما توصیه می کنیم برای پیگیری جدیدترین آثار سینمایی در ژانرهای مختلف ترسناک ترین فیلم های 2021، بهترین فیلم های عاشقانه 2021 و بهترین فیلم های کمدی 2021 را دنبال کنند. همچنین مواردی چون بهترین فیلم های زامبی 2021، بهترین انیمه های 2021 و بهترین فیلم های کره ای 2021 نیز می تواند جالب توجه باشد.

فارغ از این ها اگر به دنبال بهترین انیمیشن های 2021، بهترین فیلم های مورگان فریمن و بهترین فیلم های موزیکال هستید نیز می توانید مطالب مربوطه را پیگیری کنید. بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021، بهترین فیلم های هندی 2021 و بهترین فیلم های چینی را نیز فراموش نکنید.

بیشتر بخوانید:

منبع: bamsmackpow, hollywoodreporter

نظر شما درباره کاپیتان آمریکا 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر