;
coinex

بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 21 سال 2021 ؛ 24 می تا 30 می

هفته بیست و یکم امسال شامل فیلم و سریال‌های مورد انتظار و جذاب است که ما در ادامه به معرفی بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 21 سال 2021 می‌پردازیم.

به نظر می‌رسد هفته بیست و یکم چندین سوپرایز عالی برای طرفداران فیلم و سریال داشته باشد؛ از ادامه فصل پنج سریال لوسیفر گرفته تا انیمه‌ای جذاب از نتفلیکس. حتی در فهرست فیلم جدید هفته بیست و یکم سال 2021 نام فیلم‌های یک مکان ساکت: بخش ۲ (A Quiet Place Part II) و کروئلا (Cruella) نیز به چشم می‌خورد.

در کنار این شاهکارهای موردانتظار و پرطرفدار، فیلم و سریال‌های دیگری نیز در این هفته پخش خواهند شد. بنابراین با تکراتو همراه باشید تا به معرفی بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 21 سال 2021 بپردازیم.

بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 21 سال 2021

در ماه می فیلم و سریال‌های زیادی اکران شدند. البته با توجه به فیلم‌ و سریال‌های پخش شده در این ماه، شاید بتوان گفت بیشتر فیلم‌های موردانتظار این ماه در ژانر ترسناک قرار می‌گرفتند؛ از فیلم ترسناک مارپیچ گرفته تا ارتش مردگان زک اسنایدر و بخش دوم فیلم یک مکان ساکت در دسته ترسناک ترین فیلم های 2021 قرار می‌گیرند.

مطمئنا اگر از طرفداران بهترین فیلم های 2021 باشید، بخش دوم فیلم یک مکان ساکت یکی از موردانتظارترین فیلم‌های شما است. البته فیلم آرمی اف دد که هفته پیش اکران شد نیز در این دسته قرار می‌گیرد و احتمالا شما این فیلم را که جزو بهترین فیلم های زامبی 2021 است، از دست نداده‌اید. از این رو، پیشنهاد می‌شود نقد فیلم Army of the Dead را نیز بررسی کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 21 سال 2021 که هفته آخر ماه می است، آشنا شوید.

Panic: Season 1

بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 21 سال 2021
لیست سریال جدید هفته بیست و یکم سال 2021
  • تاریخ اکران: 28 می
  • ژانر: ماجراجویی، درام، جنایی
  • شبکه: آمازون استودیوز

فصل اول سریال Panic که از شبکه آمازون استودیوز پخش خواهد شد را می‌توان جزو بهترین سریال های 2021 محسوب کرد. این اثر را لورن اولیور (Lauren Oliver) پدید آورده و داستان آن درباره مسابقه‌ای به نام Panic است که در یک شهر کوچک در تگزاس رخ می‌دهد.

در این شهر هر ساله یک مسابقه در تابستان برگزار می‌شود و فارغ التحصیلان می‌توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند. برنده تنها یک نفر است و می‌تواند پولی دریافت کند و با آن زندگی خود را بگذراند. در واقع، افراد زندگی خود را ریسک می‌کنند تا با برنده شدن در این مسابقه، آینده خود را بسازند.

اما امسال اوضاع کمی فرق می‌کند چرا که مقدار پولی که وسط گذاشته شده بیشتر از هرسال بوده و قوانین بازی نیز خطرناک‌تر شده است. بازیکنان در این رقابت با عمیق‌ترین و بدترین ترس‌های خود مواجه خواهند شد و مجبور می‌شوند تا تصمیم بگیرند برای برنده شدن پول، حاضرند چقدر ریسک کنند.

در این مجموعه، 47 فارغ التحصیل وارد این رقابت می‌شوند. از جمله بازیگرانی که در این سریال حضور دارند می‌توان به اولیویا ولچ (Olivia Welch)، مایک فیست (Mike Faist)، جسیکا سولا (Jessica Sula) و ری نیکلسون (Ray Nicholson) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های مارول در سال 2021

بهترین فیلم های دی سی 2021

A Quiet Place Part II

بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 21 سال 2021
فهرست فیلم جدید هفته بیست و یکم سال 2021
  • تاریخ اکران: 28 می
  • ژانر: ترسناک، درام، علمی و تخیلی
  • شبکه:  – در سینما پخش می‌شود

هرچند فیلم یک مکان آرام در ژانر ترسناک شناخته می‌شود، ولی می‌توان آن را در زمره بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 نیز قرار داد. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی جان کرازینسکی (John Krasinski) ساخته شده است. داستان این فیلم آخرالزمانی که از ترسناک ترین فیلم های 2021 است، درباره‌ی هیولاهای آدم خوار است که نسبت به صدا حساس هستند و هر صدایی که بشنوند، به سمت آن حمله‌ور می‌شوند.

خانواده ابوت (Abbott) فهمیده‌اند که چطور بین این هیولاها زنده بمانند و زندگی کنند تا اینکه یک سری اتفاقات غم انگیز، مانند مرگ یکی از شخصیت‌های اصلی و یک پایان ترسناک که در آن ایولین (Evelyn) پس از زایمان و اعضای خانواده بازمانده او باید با انبوهی از هیولاها روبرو شوند، اتفاق می‌افتد.

این فیلم در فهرست فیلم جدید هفته بیست و یکم سال 2021 قرار دارد، جزو بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 21 سال 2021 نیز محسوب می‌شود. از جمله بازیگران آن می‌توان به امیلی بلانت (Emily Blunt)، میلیسنت سیموندز (Millicent Simmonds) و کیلین مورفی (Cillian Murphy) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

CRUELLA

بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 21 سال 2021
فهرست فیلم جدید هفته بیست و یکم سال 2021
  • تاریخ اکران: 28 می
  • ژانر: کمدی، جنایی
  • شبکه: والت دیزنی

کروئلا را می‌توان یکی از بهترین فیلم های کمدی 2021 دانست. این فیلم به کارگردانی کریگ گیلسپی (Craig Gillespie) ساخته می‌شود و داستان آن از شخصیتی در انیمیشن 101 سگ خالدار برگرفته شده است. داستان این فیلم موردانتظار که در لیست بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 21 سال 2021 نیز قرار دارد، درباره دختری جوان به نام استلا است که یک طراح مد است و قصد دارد در کارش پیشرفت کند.

وی علاقه خاصی به پالتوهایی با پوست سگ خالدار پیدا می‌کند و این وابستگی آن به حدی زیاد می‌شود که تبدیل به شخصیتی شرور می‌شود. از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به اما استون (Emma Stone) و اما تامپسون (Emma Thompson) اشاره کرد.

nail bomber: manhunt

بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 21 سال 2021
لیست سریال جدید هفته بیست و یکم سال 2021
  • تاریخ اکران: 26 می
  • ژانر: تاریخی، جنایی، مستند
  • شبکه: نتفلیکس

اگر شما از طرفداران بهترین فیلم و سریال های نتفلیکس می 2021 هستید، پیشنهاد می‌کنیم این فیلم را که بر اساس داستان واقعی بمباران 1999 لندن است، از دست ندهید. این مستند بمب گذاری‌های 1999 لندن را که جوامع سیاه پوست، بنگلادشی و همجنسگرایان را هدف قرار داده و رقابت برای یافتن عامل جنایت راست افراطی را بررسی می کند. پیشنهاد می کنیم این مستند را که در فهرست فیلم جدید هفته بیست و یکم سال 2021 قرار دارد تماشا کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های اکشن 2021

Lucifer (Season 5B)

بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 21 سال 2021
Lucifer (Season 5B)
  • تاریخ اکران: 28 می
  • ژانر: جنایی، فانتزی
  • شبکه: نتفلیکس

لوسیفر یکی از محبوب‌ترین سریا‌های فانتزی است که در فهرست بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021 نیز قرار می‌گیرد. نیمه دوم فصل پنجم این مجموعه که به دلیل همه گیری ویروس کرونا به تعویق افتاده بود، قرار است در 28 می از شبکه نتفلیکس پخش شود. سریال Lucifer براساس کاراکترهای کمیک بوکی خلق شده توسط نیل گیمن، سم کیت و مایک درینگن برگ برای شرکت ورتیگو تولید می شود که زیرمجموعه ی شرکت دی سی اینترتینمنت به حساب می آید.

داستان بخش دوم فصل پنجم لوسیفر در ادامه بخش اول آن ساخته شده و به نظر می‌رسد شاهد وقت گذرانی شخصیت‌های لوسیفر، آمانادیل و مایکل با پدر آنها باشیم. به علاوه، طرفداران این سریال مشتاقانه منتظر نیمه دوم آن هستند تا بفهمند شیطان محبوب همه چگونه با بازگشت ناگهانی پدر عزیز و باستانی خود، معروف به خدا، برخورد می‌کند. لوسیفر نه تنها جزو بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 21 سال 2021 محسوب می‌شود، بلکه می‌توان آن را جزو بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 نیز به شمار آورد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های عاشقانه 2021

Plan B

بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 21 سال 2021
لیست سریال جدید هفته بیست و یکم سال 2021
  • تاریخ اکران: 28 می
  • ژانر: کمدی
  • شبکه: هولو

پلن بی را می‌توان یکی از بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 21 سال 2021 دانست که قرار است در 28 می از شبکه هولو پخش شود. داستان این فیلم درباره یک دختر دبیرستانی صاف و ساده است که پس از مواجهه با برخی اتفاقات، زندگی او تغییر می‌کند. حال آنها برای جبران آن اتفاق، 24 ساعت وقت دارند تا با پلن بی ان را جبران کنند.

Blue Miracle

بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 21 سال 2021
Blue Miracle
  • تاریخ اکران: 27 می
  • ژانر: ماجراجویی، بیوگرافی، درام
  • شبکه: نتفلیکس

به تمامی طرفداران داستان‌های واقعی پیشنهاد می‌کنیم که فیلم Blue Miracle را از دست ندهند! داستان این فیلم که بر اساس واقعیت ساخته شده، درباره یک یتیم خانه است که بودجه آن بسیار کم است. از این رو، سرپرست یتیم خانه به همراه فرزندانش با یک ناخدا شریک می‌شوند تا فرصتی برای برنده شدن در یک مسابقه پرسود ماهیگیری داشته باشند.

از جمله بازیگران این فیلم که در فهرست فیلم جدید هفته بیست و یکم سال 2021 قرار دارد، می توان به دنیس کواید (Dennis Quaid)، جیمی گونزالس (Jimmy Gonzalez) و ریموند کروز (Raymond Cruz) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های عاشقانه 2021

Eden

بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 21 سال 2021
لیست سریال جدید هفته بیست و یکم سال 2021
  • تاریخ پخش: 27 می
  • ژانر: انیمه، اکشن، ماجراجویی
  • شبکه: نتفلیکس

ادن یکی از انیمه‌های سریالی اورجینال نتفلیکس بوده که به کارگردانی Justin Leach ساخته شده است و داستان آن در هزاران سال در آینده رخ می‌دهد. ادن شهری است که در آن ربات‌های مصنوعی زندگی می‌کنند و انسان‌ها خیلی وقت پیش در آنجا از بین رفته اند. دو ربات که در آنجا ساکن هستند، به طور اتفاقی یک دختر بچه را آنجا پیدا می‌کنند.

سپس بچه را به خارج از شهر برده و مخفیانه او را بزرگ می‌کنند. دختر بچه نیز حین بزرگ شدن، به رازهای مخفی این جهان و دلیل ناپدید شدن بشریت پی می‌برد. این انیمه سریالی را که جزو بهترین انیمه های 2021 محسوب می‌شود، از دست ندهید! همینطور به طرفداران انیمه پیشنهاد می‌شود گفتارهای بهترین انیمه های شونن و بهترین انیمه های زمستان 2021 را بررسی کنند.

لیست بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 21 سال 2021 به پایان رسید. در آخر، به طرفداران فیلم وسریال پیشنهاد می‌کنیم جستارهای بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021، بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021 و بهترین سریال های HBO در سال 2021 را نیز بررسی کنند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: imdb

نظر شما درخصوص بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 21 سال 2021 چیست؟ شما منتظر اکران کدامیک از فیلم وسریال های فهرست بالا هستید؟ نظرات خود را با تکراتو در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر