;
coinex

بهترین فیلم و سریال های نتفلیکس می 2021 ؛ فیلم جدید Netflix چی ببینیم؟

نتفلیکس از محبوب ترین سرویس های پخش فیلم و سریال است. در جستار پیش رو بهترین فیلم و سریال های نتفلیکس می 2021 را معرفی خواهیم کرد.

طبعا همه دوستداران فیلم و سریال باید نتفلیکس را بشناسند. در حال حاضر سرویس استریم ویدیو نتفلیکس پرمخاطب ترین در نوع خود است و تنها رقیبی که رو در روی خود می بینید شاید سرویس تازه کار دیزنی پلاس باشد که در مدت زمانی کوتاه، مخاطبینی پرشمار به خود جلب کرده است.

باری این روزها نام و برند نتفلیکس به هر فیلم و سریال اعتبار می بخشد و همه ما با N قرمز رنگ تحریک می شویم که ببینیم با چه چیزی مواجه هستیم. در حال حاضر ما حتی یک قشر از طرفداران نتفلیکس داریم که اخبار فیلم و سریال های این شبکه را به جد پیگیری می کنند.

بر این اساس بود که تصمیم گرفتیم به جای بررسی کلی آثار جدید سینمایی و سریالی، بهترین فیلم و سریال های نتفلیکس می 2021 را بررسی کرده و با شما به اشتراک بگذاریم. با ما همراه باشید.

بهترین فیلم و سریال های نتفلیکس می 2021

فیلم جدید Netflix چی ببینیم؟

طبعا نتفلیکس به عنوان یکی از پرطرفدارترین شبکه های دنیا، برای هر سال و هر ماه از سال برنامه پر و پیمانی برای مخاطبین خود تدارک می بیند. ما پیش از این در تکراتو بهترین فیلم های نتفلیکس و البته بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021را به شما معرفی کرده بودیم که طرفداران زیادی دارند.

اما به جای بررسی سالانه، شاید در مورد سرویس هایی چون نتفلیکس، بررسی ماه به ماه کنداکتور ایده جالبی باشد. بر این اساس قصد داریم فهرستی از بهترین فیلم و سریال های نتفلیکس می 2021 را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

Selena: The Series : بهترین سریال جدید Netflix

پخش در نتفلیکس: از 4 می

بهترین فیلم و سریال های نتفلیکس می 2021 ؛ فیلم جدید Netflix چی ببینیم؟

در فهرست بهترین فیلم و سریال های نتفلیکس می 2021 باید در ابتدا به سریال Selena: The Series اشاره کنیم. این سریال به طور خاص به موانع و مشکلات سلنا کوئینتانیلا در مسیر فعالیت هنری اش می پردازد و لحظات کلیدی زندگی او را به تصویر کشیده است.

کار تولید این سریال در سال 2020 آغاز شد و قرار بود به عنوان یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2020 پخش شود اما به علت شیوع پاندمی به تعویق افتاد و حال مشخ شده به عنوان یکی از بهترین فیلم و سریال های نتفلکیس می 2021 برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های HBO در سال 2021

بهترین سریال های شبکه BBC در سال 2020

Jupiter’s Legacy : بهترین سریال جدید Netflix

پخش در نتفلیکس: از 7 می

بهترین فیلم و سریال های نتفلیکس می 2021 ؛ فیلم جدید Netflix چی ببینیم؟

یکی از موردانتظارترین آثار در فهرست بهترین فیلم و سریال های نتفلیکس می 2021 سریال ابرقهرمانی Jupiter’s Legacy است که طبیعتا دوستداران بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 و یا بهترین فیلم های مارول در سال 2021 و بهترین فیلم های دی سی 2021 از آن استقبال خواهند کرد.

به عنوان یکی از بهترین سریال های 2021 داستان این سریال از دهه 30 میلادی آغاز می شود و طی آن گروهی با به دست آوردن قدرت هایی خاص به اولین ابرقهرمان های جهان بدل می شوند. این سریال داستان چندین نسل از یک خانواده ابرقهرمان را دنبال می کند که تمرکز اصلی روی خانواده سمپسون است.

این سریال اقتباسی از کمیک های مارک میلار، خالق دنیای کینگزمن و کیک اس است. این سریال در 8 قسمت تولید شده و در تاریخ 7 می از نتفلیکس منتشر خواهد شد. جاش دوهامل، بن دنیلز، لسلی بیب، النا کومپوریس، اندرو هورتون، مت لنتر، مایک وید و تنیکا دیویس، از جمله بازیگرانی هستند در سریال Jupiter’s Legacy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبکه HBO در سال 2020

بهترین سریال های عاشقانه 2021

Oxygen :  بهترین فیلم جدید نتفلیکس

پخش در نتفلیکس: 12 می

بهترین فیلم و سریال های نتفلیکس می 2021 ؛ فیلم جدید Netflix چی ببینیم؟

به عنوان یکی از بهترین فیلم های 2021 فیلم اکسیژن به کارگردانی الکساندر آجا برای ماه می نتفلیکس در سال 2021 برنامه ریزی شده است. این فیلم به فیلم Buried که در سال 2010 با بازی رایان رینولدز اکران شد شباهت های زیادی دارد. البته طبعا تفاوت مهم در مورد این فیلم به فضای آن با می گردد که برای ما هیجان انگیز و جذاب خواهد بود.

در این فیلم علاوه بر ملانی لوران در نقش اصلی، بازیگرانی چون متیو آمالریک و مالک زیدی نیز حضور خواهند داشت. فیلم نامه این اثر توسط کریستی لیلاک نوشته شده است.

در این فیلم لوران در نقش زنی ایفای نقش می کند که در یک واحد برودتی از خواب بیدار می شود بدون اینکه بداند چرا اینجاست. در همین حین سطح اکسیژن به سرعت کاهش می یابد و ساعتی در حال تیک تاک کردن است. آیا او می تواند راهی برای بیرون رفتن از این محفظه پیدا کند؟

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

بهترین سریال های کره ای 2021

Castlevania : بهترین سریال جدید Netflix

پخش در نتفلیکس : از 13 می

بهترین فیلم و سریال های نتفلیکس می 2021 ؛ فیلم جدید Netflix چی ببینیم؟

کسلوانیا از موفق ترین و تحسین شده ترین و موفق ترین سریال های اورجینال نتفلیکس است که در فهرست بهترین فیلم و سریال های نتفلیکس می 2021 جای دارد و تا امروز 3 فصل آن تولید و منتشر شده است.

فروردین ماه سال گذشته بود که نتفلیکس از تمدید این انیمه محبوب برای فصل چهارم خبر داد. طبعا دوستداران بهترین انیمه های 2021 از این فصل چهارم این انیمه محبوب استقبال خواهند کرد.

فصل چهارم این انیمه محبوب در 10 قسمت تولید شده و قرار است از 13 می منتشر شود. البته نتفلیکس یک خبر بد هم همزمان با با تایید تمدید این انیمه برای فصل چهارم منتشر کرده و آن اینکه فصل چهارم، فصل پایانی این انیمه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن 2021

ترسناک ترین فیلم های 2021

Love, Death, & Robots : بهترین سریال جدید Netflix

پخش در نتفلیکس : از 14 می

بهترین فیلم و سریال های نتفلیکس می 2021 ؛ فیلم جدید Netflix چی ببینیم؟

از نظر نگارنده یکی از محبوب ترین و بهترین بهترین انیمیشن های سریالی 2020  که در حال حاضر تنها یک فصل آن پخش شده است همین انیمیشن است. عشق، مرگ و ربات ها یکی از موفق ترین انیمیشن های سریالی نتفلیکس بود که فصل اول آن در 18 قسمت در سال 2019 منتشر شد.

این مجموعه توسط جاشوا دون، دیوید فینچر، جنیفر میلر و تیم میلر ساخته شده است و هر قسمت توسط تیم های مختلفی تولید شده است. حالا برنامه پخش فصل دوم آن به عنوان یکی از بهترین فیلم و سریال های نتفلیکس می 2021 برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه 2021

بهترین فیلم های کمدی 2021

The Woman in the Window: بهترین فیلم جدید نتفلیکس

پخش در نتفلیکس: 14 می

بهترین فیلم و سریال های نتفلیکس می 2021 ؛ فیلم جدید Netflix چی ببینیم؟

زنی پشت پنجره (The Woman in the Window‎) را باید از بهترین فیلم جدید نتفلیکس محسوب کرد. این فیلم در ژانر تریلر روان شناختی و به کارگردانی جو رایت است که فیلم نامه آن توسط تریسی لتس و بر مبنای رمانی به همین نام نوشته شده است. ایمی آدامز، جولیان مور، وایت راسل، آنتونی مکی و گری اولدمن از ستارگان این فیلم هستند.

این فیلم ابتدا قرار بود در تاریخ 4 اکتبر 2019 اکران شود، اما به علت بازخورد منفی در پیش نمایش آزمایشی و بعد از دنیاگیری کووید 19، اکران آن برای مدت نامشخصی به تعویق افتاد و حالا به عنوان یکی از بهترین فیلم و سریال های نتفلیکس می 2021 برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای 2021

بهترین انیمیشن های 2021

Army of the Dead : بهترین فیلم جدید نتفلیکس

پخش در نتفلیکس: 21 می

بهترین فیلم و سریال های نتفلیکس می 2021 ؛ فیلم جدید Netflix چی ببینیم؟

بهترین فیلم جدید نتفلیکس اثری از زک اسنایدر است. زک اسنایدر سال شلوغی را از سر می گذراند و بعد از اکران لیگ عدالت حالا نوبت به کار دیگر این کارگردان یعنی ارتش مردگان رسیده است که در تاریخ 21 می اکران خواهد شد.

فیلمنامه این اثر توسط زک اسنایدر، جوی هارولد و سای هاتن نوشته شده است و ژانر آخرالزمانی زامبی محور دارد. داستان این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم های زامبی 2021 حول محور گروهی از مزدوران روایت می شود که تصمیم میگیرند با ورود به شهر قرنظینه شده لاس وگاس، جان خود را به خطر انداخته و بزرگترین سرقت دنیا را انجام دهند.

از جمله بازیگران این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم و سریال های نتفلیکس می 2021 می‌ توان به دیو باتیستا، الا پورنل، آنا د لا رگه‌ را و ماتیاس شوایگهوفر اشاره کرد. همچنین در ابتدا حضور «کریس دلیا» کمدین معروف در این فیلم تایید شده بود اما به دنبال وجود برخی اتهامات در رابطه با سواستفاده جنسی، او از این فیلم کنار گذاشته شد و تیگ نوتارو جایگزین او شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های مورگان فریمن

بهترین فیلم های موزیکال

Jurassic World Camp Cretaceous : بهترین سریال جدید Netflix

پخش در نتفلیکس: از 21 می

بهترین فیلم و سریال های نتفلیکس می 2021 ؛ فیلم جدید Netflix چی ببینیم؟

استودیو انیمیشن سازی DreamWorks Animation چندی پیش با انتشار تریلر فصل سوم Jurassic World: Camp Cretaceous، اطلاعاتی از این مجموعه را منتشر کرد. فصل جدید سریال Jurassic World: Camp Cretaceous برخلاف دیگر آثار این فهرست به سرعت تولید شد تا طرفداران انتظار زیادی برای تماشای قسمت های جدید نکشند.

پخش اول این سریال انیمیشنی در ماه سپتامبر 2020 در نتفلیکس منتشر شد و موفقیت قابل توجهی داشت. طبیعتا علاقه مندان به بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 از این سریال استقبال خواهند کرد.

بعد از موفقیت فصل اول این مجموعه بود که نتفلیکس برای ساخت فصل دوم و سوم دست به کار شد. فصل دوم این سریال در تاریخ 22 ژانویه 2021 از نتفلیکس پخش شد و حالا در مدت کوتاهی، فصل سوم در 10 قسمت تدارک دیده شده و برای پخش به عنوان یکی از بهترین فیلم و سریال های نتفلیکس می 2021 برنامه ریزی شده است.

وظیفه صداپیشگی کاراکترهای این سریال را میکل ویلیامز در نقش داریوش، رایان پاتر در نقش کنجی، شان جیامبرونی در نقش بن، کوثر محمد در نقش یاز بر عهده داشته‌اند. علاوه بر این کاراکترها، وظیفه صداپیشگی دو کاراکتر میهمان فصل دوم این سریال نیز بر عهده بردلی ویتفورد در نقش کاراکتر میچ و استفانی بیتریز در نقش کاراکتر تیف بوده است. تمامی 10 قسمت فصل سوم این سریال در تاریخ ذکر شده در سرویس اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های هندی 2021

بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

Lucifer

پخش در نتفلیکس: از 28 می

بهترین فیلم و سریال های نتفلیکس می 2021 ؛ فیلم جدید Netflix چی ببینیم؟

مطابق برنامه ریزی های اعلام شده، بخش دوم فصل پنجم لوسیفر به عنوان یکی از بهترین فیلم و سریال های نتفلیکس می 2021 برنامه ریزی شده است و از تاریخ 28 می در این سرویس پخش خواهد شد.

در این بخش از فصل پنجم، شخصیت های لوسیفر، آمانادیل و مایکل با پدر خود اوقات خود را می گذراند. تام الیس، بازیگر نقش لوسیفر در مصاحبه ای در ماه اوت از کیفیت خوب نیمه دوم فصل پنج این سریال ابراز رضایت کرد و آن را باعث افتخار دانست. او همچنین دو قسمت اول این هشت قسمت را اپیزودهای مورد علاقه خود خواند.

یکی از این دو قسمت، اپیزود موزیکالی است که جو هندرسون، ایلدی مودروویچ و شروین شلاتی در رویداد دی سی Fandome آن را معرفی کردند. هندرسون و مودروویچ شورانرهای سریال و شلاتی کارگردان قسمت مذکور هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های چینی

بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021

The Kominsky Method

پخش در نتفلیکس: از 28 می

بهترین فیلم و سریال های نتفلیکس می 2021 ؛ فیلم جدید Netflix چی ببینیم؟

حالا مدت زیادی از پخش فصل دوم این سریال به عنوان یکی از بهترین سریال های کمدی خارجی می گذرد و طرفداران انتظار فصل سوم آن را دارند. فصلی که از قضا فصل پایانی این سریال خواهد بود.

روش کامینسکی یک اثر کمدی درباره یک بازیگر و مدیربرنامه های اوست که در سال های پایانی عمر خود مانند دو دوست با مشکلات زندگی در لس آنجلس مقابله می کنند. شهری که بیش از هرچیزی به جوانان بها می دهد.

مایکل داگلاس، بازیگر فیلم وال استریت و آلن آرکین بازیگر فیلم روس ها می آیند، روس ها می آیند، کاتلین ترنر بازیکر فیلم پگی سو ازدواج کرد، نانسی تراویس بازیگر سریال آخرین پای مرد و سارا بیکر بازیگر سریال لوئی از جمله بازیگران فصل جدید سریال روش کامینسکی هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی 2020

بهترین سریال های جم تی وی (GEMTV)

Master of None

پخش در نتفلیکس: می 2021 

بهترین فیلم و سریال های نتفلیکس می 2021 ؛ فیلم جدید Netflix چی ببینیم؟

فصل سوم سریال تحسین شده عزیز انصاری و آلن یانگ با نام Master of None بعد از مدت ها وقفه به نتفلیکس بازگشته است. بنابر آخرین اخبار منتشر شده، نائومی آکی، بازیگر فیلم The Rise of Skywalker در فصل جدید این مجموعه حضور خواهد داشت. فصل سوم این سریال در شهر لندن جریان دارد.

شاید جالب باشد بدانید این سریال بر اساس تجربه های شخصی عزیز انصاری در طول زندگی اش ساخته شده و داستان بازیگری 30 ساله به نا دو را در نیویورک روایت می کند که در تصمیم گیری برای زندگی حرفه ای و شخصی خود مشکل دارد.

در فصل دوم، دو پس از سفر به خارج از کشور به نیویورک بازگشته است و در زندگی شخصی با چالش های جدید مواجه می شود. حال باید ادامه این وضعیت را در فصل سوم انتظار داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فیلم و سریال های می 2021 نتفلیکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر