;
coinex

آمار تعداد کاربران کلاب هاوس توسط این شبکه اجتماعی منتشر شد

آمار تعداد کاربران کلاب هاوس حکایت از رشد خیره کننده تعداد کاربران این سرویس نوظهور دارد. برخی این مسئله را به طور خاص معلول انتشار نسخه اندروید این سرویس میدانند.

بالاخره و بعد از مدت ها دل مشغولی کاربران پلتفرم اندروید، بالاخره و در حدود یک ماه پیش توسعه دهندگان و مالکان کلاب هاوس از انتشار نسخه اندروید کلاب هاوس در آینده نزدیک خبر دادند و این وعده در اندک زمانی عملی شد.

در ابتدای امر کلاب هاوس برای iOS منتشر شده بود و تنها کاربران این پلتفرم امکان استفاده از نسخه رسمی این سرویس نوظهور را داشتند. البته به لطف نسخه های غیررسمی چون کلاب هاوز این امکان برای تعداد زیادی از کاربران فراهم آمده بود تا به عضویت در این سرویس اقدام کنند.

آمار تعداد کاربران کلاب هاوس توسط این شبکه اجتماعی منتشر شد

اما حالا با نسخه رسمی اندروید همه کاربران اندروید قادر به حضور در این سرویس هستند. مسئله ای که شمار کاربران کلاب هاوس را به طرز چشمگیری افزایش داده است.

با وجود اینکه مدت زمان زیادی از انتشار نسخه رسمی اندروید کلاب هاوس نمی گذرد، سران و مالکان این سرویس تایید کرده اند که تعداد کاربران کلاب هاوس تنها در پلتفرم اندروید از مرز ۲ میلیون نفر گذشته است. بنابر گزارش ها، چنین موضوعی در حالی رخ می دهد که برای عضویت همچنان کاربران به دعوتنامه کلاب هاوس نیاز دارند و همچنان بازار جستجو برای کد دعوت رایگان کلاب هاوس و خرید دعوتنامه کلاب هاوس بسیار داغ است.

آمار تعداد کاربران کلاب هاوس توسط این شبکه اجتماعی منتشر شد

البته که به نظر قرار است به زودی این محدودیت عضویت رفع شود و کاربران دیگر نیازی به دعوتنامه برای حضور در این سرویس نخواهند داشت. چنین اقدامی می تواند به رشد آمار کاربران فعال کلاب هاوس کمک شایان توجهی کند.

در حال حاضر آمار مشخصی از تعداد کاربران کلاب هاوس در آیفون وجود ندارد اما به نظر می رسد تعداد کاربران iOS این پلتفرم جدید در حال حاضر بسیار بیشتر از اندرویدی ها باشد. کلاب هاوس در مدت اخیر رقبای قابل توجهی پیدا کرده است که از جمله باید به توییتر اسپیس، ویس چت تلگرام، لایو صوتی اینستاگرام و یا حتی در موردی خاص به هاتلاین فیسبوک اشاره کرد. اما باید دید عملکرد این سرویس نوظهور در مقابل رقبای سرسخت و قدرتمند خود چگونه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آمار تعداد کاربران کلاب هاوس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر