;
coinex

ارز دیجیتال مارلین (Marlin) ؛ قیمت، نحوه خرید و بهترین کیف پول رمزارز POND

ارز دیجیتال مارلین یکی از جدیدترین رمزارزهای دنیای کریپتوکارنسی است که اخیرا محبوبیت زیادی یافته است. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

با توچه به افزایش چشمگیر محبوبیت رمزارزها و البته رشد بازار این فناوری جدید که تعداد سرمایه گذاران آن را افزایش داده است، پروژه های کریپتوکارنسی جدیدی همواره راه اندازی می شوند.

عموم این پروژه های پرتعداد دنیای کریپتوکارنسی مدعی رفع مشکل عموم یا برخی مشکلات پروژه های پیشین را دارند. در این بخش قصد داریم به معرفی ارز دیجیتال مارلین و دیگر اطلاعات آن بپردازیم.

ارز دیجیتال مارلین از جمله پروژه های جدیدی است که اخیرا محبوبیت زیادی یافته در رتبه ۳۵۷ بازار رمزارزهاست. با توجه به اهداف و چشم اندازی که از سوی تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال مارلین منتشر شده است، عرضه کل ارز دیجیتال مارلین 10,000,000,000 POND است که از این مقدار تا این لحظه 774,908,425 POND به گردش درآمده است. در ادامه به ارز دیجیتال Marlin ، نحوه خرید ارز Marlin و قیمت رمز ارز مارلین خواهیم پرداخت.

ارز دیجیتال مارلین (Marlin)

توکن POND

ارز دیجیتال مارلین یک پروتکل باز است که زیرساخت شبکه قابل برنامه ریزی با عملکرد بالا را برای دیفای و Web 3.0 فراهم می‌کند. ارز دیجیتال مارلین در بازار کریپتوکارنسی با نماد POND شناسایی می شود.

گره های موجود در شبکه ارز دیجیتال Marlin به نام Metanodes شناخته می شوند و با MarlinVM کار می کنند که یک رابط روتر مجازی برای توسعه دهندگان فراهم می کند تا پوشش های سفارشی (customized overlays) را ایجاد کرده و محاسبات edge را انجام دهند.

ارز دیجیتال Marlin قصد دارد یک وب غیرمتمرکز ارائه کند جایی که برنامه ها از طریق بلاکچین ایمن می شوند و از نظر عملکرد برای کاربرانی که به وب 2.0 عادت دارند غیرقابل تشخیص هستند. پلتفرم و توکن Marlin در شبکه اتریوم ایجاد شده و قراردادهای هوشمند مارلین توسط گره های اتریوم حفاظت می شود. اما بنیانگذاران توکن مارلین چه کسانی هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

بنیانگذاران توکن مارلین چه کسانی هستند؟

ارز دیجیتال مارلین (Marlin) ؛ قیمت، نحوه خرید و بهترین کیف پول رمزارز POND

توکن مارلین حاصل ایده توسعه دهندگانی از جمله Siddhartha ، Prateesh و Roshan است که همه آنها تجربه زیادی در حوزه بلاکچین و به طور خاص شبکه های نظیر به نظیر دارند. Siddhartha مسئول توسعه Zilliqa اولین بلاکچین با بهره وری بالا است و همچنین تجربه کار در مایکروسافت و ادوبی را دارد و نویسنده ۲ حق ثبت اختراع ایالات متحده است.

Prateesh پژوهشگری در انستیتوی فناوری ماساچوست (MIT) است که در گرایش شبکه های رایانه ای فعالت می کند. او علاقه مند به پلتفرم های منبع باز گسترده است. این پروژه در توسعه خود از محققان پیشین بنیاد اتریوم، برندگان مدال های جهانی برنامه نویسی، توسعه دهندگان باتجربه فیسبوک، سیسکو و بوش استفاده می کند.

پراتیش مدیرعامل سابق بیت تورنت و اساتید ام آی تی و پرینستون را از مشاوران خود از جمله نویسندگان مقالات P2P اصلی مانند Chord DHT برشمرده است. توکن Marlin توسط افرادی مانند Binance Labs ، Electric Capital و Michael Arrington پشتیبانی می شود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

چه چیزی توکن Marlin را منحصر به فرد می کند؟

ارز دیجیتال و توکن POND از معدود پروژه های لایه ۰ است که در بهینه سازی لایه شبکه متمرکز شده است. مشابه با  Filecoin که انگیزه IPFS است ، توکن POND ادعا می کند که معادل libp2p است. این امر سبب شده که ارز دیجیتال POND در وب غیرمتمرکز همه موجود باشد چراکه هر برنامه peer-to-peer برای عملکرد به شبکه بین گره های توزیع شده متکی است.

ارز دیجیتال POND به عنوان یک پروژه لایه 0 و مطابق با ایده آل های جامعه خود از طریق مکانیزمی به نام FlowMint در میان سازندگان توکن های مختلف پلتفرم لایه ۱ توزیع می شود. در نتیجه می توان ارز دیجیتال POND را با تبدیل به MPOND از طریق bridge علاوه بر جذب MPOND به سمت Marlin Metanodes که پاداش POND دریافت می کند ، بدست آورد.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال پیمان

توکن سهام قابل معامله (Tradable Stock Token) چیست

نوسانان و آینده قیمت رمز ارز مارلین

ارز دیجیتال مارلین (Marlin) ؛ قیمت، نحوه خرید و بهترین کیف پول رمزارز POND

در حال حاضر ارزش کل بازار این ارز دیجیتال معادل 74,866,630 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز 32,566,894 بوده است. هم اکنون ارز دیجیتال Marlin با ارزشی معادل 0.095894دلار خرید و فروش و معامله می‌شود. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت رمز ارز مارلین نسبت به روز گذشته 4.7 درصد، افزایش یافته است.

بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشته قیمت رمز ارز مارلین یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود. اما آینده قیمت رمز ارز مارلین چگونه خواهد بود؟

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

آینده و پیش بینی قیمت مارلین

ارز دیجیتال مارلین (Marlin) ؛ قیمت، نحوه خرید و بهترین کیف پول رمزارز POND

همانطور که گفتیم رمزارز مارلین نوید یک وب غیرمتمرکز را می دهد. جایی که برنامه ها از طریق بلاکچین ایمن می شوند و از نظر عملکرد برای کاربرانی که به وب 2.0 عادت کرده اند غیرقابل تشخبص باشد. مارلین از معدود پروژه های لایه 0 است که در بهینه سازی لایه شبکه متمرکز شده است.

به نظر با توجه به اینکه این رمرزارز این روزها از جمله ارزهای ترندی دنیای کریپتپو است یعنی می تواند آینده درخشانی داشته باشد و بر این اساس پیش بینی قیمت مارلین حائز اهمیت خواهد بود. با توجه به اهداف و برنامه های مشخصی که در رودمپ مارلین ارائه شده می توان به این امیدوار بود که پوند در شمار ۱۰۰ رمزارز برتر بازار قرار بگیرد.

برای سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال توصیه ما این است که اگر به آینده آن امیدوار هستید با مبلغ کمی سرمایه گذاری را آغاز کرده و اصول اساسی سرمایه گذاری را رعایت کنید.

 بیشتر بخوانید:

بهترین توکن های NFT کدامند

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید

پیش بینی قیمت مارلین (Marlin)

ارز دیجیتال مارلین (Marlin) ؛ قیمت، نحوه خرید و بهترین کیف پول رمزارز POND

قیمت عموم دارایی های دیجیتال به عوامل متعددی بستگی دارد و نیازمند بررسی های دقیق و تحلیل تکنیکال و فاندامنتال است. پیش بینی قیمت مارلین نیز از این قاعده مستثنی نیست و به عوامل متعددی بستگی دارد. به علاوه برای بازه های زمانی بلند مدت فاندامنتال روش بهتری است.

پایگاه اینترنتی معتبر دیجیتال کوین پرایس به عنوان یکی از مراجع مهم قیمت گذاری دنیای کریپتو،‌ پیش بینی قیمت مارلین در سالیان آتی را اینگونه برآورد کرده است:

  • پایان 2022 : 0.3011 دلار
  • پایان 2025 : 0.9169 دلار
  • پایان 2026 : 1.3211 دلار
  • پایان 2028 : 2.7154 دلار

بیشتر بخوانید:

توکن دفینیتی ICP چیست

میم کوین چیست

بهترین کیف پول مارلین

همانطور که گفتیم رمزارز POND با استاندارد ERC20 و در شبکه اتریوم تعریف شده است. در نتیجه هر والتی که از این شبکه پشتیبانی کند می تواند در ذخیره و نگه داری ارز دیجیتال مورد بحث به کار برود. اما بهترین کیف پول های مارلین عبارتند از:

کیف پول‌های سخت افزاری؛ لجر (Ledger) یا ترزور (Trezor)

ارز دیجیتال مارلین (Marlin) ؛ قیمت، نحوه خرید و بهترین کیف پول رمزارز POND

همواره یکی از بهترین پیشنهادها در دنیای ارزهای دیجیتال استفاده از کیف پول های سخت افزاری است. کیف پول ارز دیجیتال لجر یا کیف پول ترزور از بهترین موارد در این دسته هستند.

کیف پول های سخت افزاری برای محافظت از دارایی کاربران در برابر انواع حملات از فناوری های رمزنگاری شده پیشرفته ای استفاده می کنند. این نوع کیف پول ها حتی در صورت دزدیده شدن یا خرابی نیز امکان بازیابی دارایی ها از طریق عبارات یادآور را فراهم می کنند.

بیشتر بخوانید:

توکن شیبا چیست و نحوه خرید ارز دیجیتال Shiba Inu

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

کیف پول تراست والت

تراست والت بدون شک از برترین کیف پول های بازار برای نگه داری مارلین و سایر ارزهای دیجیتال است که اپلکیشن مخصوص اندروید و آیفون نیز دارد. این کیف پول به لحاظ امنیتی نیز در دسته خود از برترین های دنیا محسوب می شود.

کیف پول اتمیک والت

اتمیک والت کیف پول محبوبی در دنیای ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی است که نسخه موبایل و دسکتاپ نیز دارد. اتمیک از محبوبترین نرم افزارها برای ذخیره ارزهای دیجیتال است که به ادعای تیم توسعه دهنده آن بر مبنای سه اصل امنیت ناشناس بودن و تمرکززدایی ایجاد شده است.

کیف پول Coinomi

ارز دیجیتال مارلین (Marlin) ؛ قیمت، نحوه خرید و بهترین کیف پول رمزارز POND

کوینومی از دیگر کیف پول های ارز دیجیتال است که برای پلتفرم های مختلف ارائه شده است. نسخه اندروید آی او اس، ویندوز و حتی لینوکس دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ارز دیجیتال مارلین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر