coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تصاویر جدیدی از سریال Moon Knight فاش شد

سریال Moon Knight از مورد انتظارترین سریال های سال است که گاه و بیگاه اطلاعاتی از آن منتشر می شود. اخیرا تصاویر جدیدی از سریال Moon Knight منتشر شده است.

اخیرا از پشت صحنه فیلم‌برداری سریال Moon Knight با بازی اسکار آیزاک در نقش مارک اسپکتور ملقب به شوالیه ماه، یک ویدیو و یک تصویر مفهومی لو رفته و پخش شده است.

در این تصویر می‌توان لباس و ظاهر کامل شوالیه ماه را دید که شنل این شخصیت نیز در این تصویر برخلاف تصویر لو رفته قبلی، قابل دیدن است. در این تصویر ظاهرا او در حال مبارزه در یک ساختمان است و لباس آن با ایده ای از نسخه Earth X طراحی شده که گویا منبع الهام اصلی آن هم بوده است.

تصاویر جدیدی از سریال Moon Knight فاش شد

گویا مارول خواهان استفاده گسترده از موارد ماوراالطبیعه در سریال Moon Knight است که لباس مومیایی شکل آن توانسته به خوبی به ریشه این شخصیت در مصر اشاره کند. این طرحی متفاوت در مقایسه با بسیاری از آثار ابرقهرمانی است که نشان دهنده آن است که مارول قصد نداشته در لباس مسیر آثار قبلی خود را دنبال کند.

همچنان سریال Moon Knight مراحل تولید و فیلمبرداری خود را در بوداپست در کشور مجارستان ادامه می دهد و تا امروز تصویری از پشت صحنه آن پخش نشده بود اما اکنون‌ فیلمی از پشت صحنه سریال مون نایت در بوداپست پخش شده که در آن شاهد حضور مون نایت هستیم.

البته بدلکار در این صحنه به‌جای اسکار آیزاک حضور داشته است. در این فیلم شاهد یک صحنه تعقیب و گریز هستیم و شوالیه ماه نیز در ادامه به بالا یک ساختمان می‌رود.

بازیگرانی که تاکنون اسم آن ها در این سریال تایید شده است شامل اسکار آیزاک، ایتن هاوک و می کالاماوی می باشد. کارگردانان این سریال محمد دیاب، جاستین بنسن و ارون مورهد خواهند بود که دیاب، علاوه بر کارگردانی در نقش شورانر هم در سریال مون نایت حضور خواهد داشت.  نویسنده سریال The Umbrella Academy، جرمی اسلیتر، سرپرستی نویسندگان و نگارش فیلمنامه این سریال را انجام داده است. قرار است این سریال در ۶ قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه ای تولید و در ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس پخش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تصاویر جدیدی از سریال Moon Knight چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر