coinex
راهنمای خرید تکراتو

آینده و پیش بینی قیمت Axie Infinity در سال 2021 و سال های بعد

آینده و پیش بینی قیمت Axie Infinity اکنون مورد توجه تریدرها در بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. امروز بیشتر در اینباره صحبت خواهیم کرد، با ما باشید.

ارزهای رمزنگاری شده به‌تدریج توانسته‌اند در آگاهی جریانات اصلی نفوذ کرده و مورد توجه بسیاری قرار بگیرند. با اینحال، بسیاری از این ارزهای دیجیتال در آغار راه خود و در آزمایش زمان شکست خورده و به مرور محو می‌گردند. اما اکنون در میان افزایش چشم‌گیر تعداد ارزهای رمزپایه در سال کنونی، شاید Axie Infinity یکی از شگفت‌انگیزترین آنها باشد. این رمزارز در سال 2018 به وجود آمده است.

این دارایی جدید با تمرکز بر آنجه توده‌ها مشتاقانه دنبال آن هستند، ایجاد شده است. بله داریم از سرگرمی صحبت می‌کنیم. Axie Infinity درواقع یک توکن بازی است که هدف آن ارائه ترکیبی از مزایایی ارزهای رمزنگاری شده و بازی می‌باشد. کل بازی Axie براساس الگوریتم‌های بلاکچین ساخته شده است. ما امروز در این مقاله تلاش خواهیم کرد درباره آینده ارز Axie Infinity ، پیش بینی قیمت ارز دیجیتال Axie Infinity و دیگر جزئیات مربوط به آن صحبت نماییم.

آینده و پیش بینی قیمت Axie Infinity

همانطور که گفته شد این رمزارز براساس ترکیبی از سرگرمی و سازوکار بلاکچین ساخته شده است. بنابراین هر کس در این بازی شایستگی بالاتری داشته باشد و امتیازات بیشتری کسب کند، درآمد او نیز بیشتر خواهد شد. این ایده انقلابی چند وقتی است توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. بنابراین ما نیز تصمیم گرفتیم به‌طور مفصل درباره چیست Axie Infinity، آینده ارز Axie Infinity ، پیش بینی قیمت ارز دیجیتال Axie Infinity و دیگر مسائل مربوط به آن با شما صحبت نماییم. اگر علاقمند به این ایده جذاب شدید، مقاله را تا پایان پیگیری کید.

Axie Infinity چیست؟

این رمزارز یک بستر تجارت بلاکچین و همزمان بازی جنگی است که تا حد زیادی توسط بازیکنان اداره و کنترل می‌شود. Axie Infinity از بازی‌های مشهوری مانند پوکمان و تاماگوچی الهام گرفته است. در بستر این رمزارز بازیکنان می‌توانند به‌ جمع‌آوری منابع، پرورش، نبرد تجارت توکنی بپردازند که Axies نام دارد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2021

Axies ها در بازی اشکال متفاوتی دارند. درواقع بیش از 500 نوع از این توکن که شامل آبزیان، جانوران، پرندگان، حشرات، گیاهان و خزندگان است، وجود دارد. هر کدام از این اشکال در چهار مقیاس مختلف شامل رایج، نادر، فوق نادر و افسانه‌ای ارائه شده است. این نکته لازم به ذکر است که توکن‌های Axies می‌تواند ترکیبی از اجزای و صورت‌های موجود را داشته باشند که اغلب آنها نادر می‌باشد.

هر Axie درواقع یک توکن NFT با ویژگی‌های و نقاط قوت مختلف است. علاوه‌براین می‌توان آنها را در نبردهای 3 دربرابر 3 وارد کرد و تیم برنده که امتیازات بیشتری کسب کرده است می‌تواند از این برد برای بالا بردن تعداد توکن‌های خود و یا تکامل اعضای فیزیکی آن استفاده نماید. همچنین می‌توان این Axies‌ها را برای تولید مثل پرورش داد و آنها در بازار استفاده یا فروخت. همانطور که مشخص است این ایده مسلما خارق‌العاده است و به‌طور یقین بر آینده و پیش بینی قیمت Axie Infinity تاثیر مثبتی خواهد داشت.

آینده و پیش بینی قیمت Axie Infinity

اکوسیستم Axie Infinity همچنین دارای توکن مدیریت منحصر به فرد است که به Axie Infinity Shards (AXS) معروف می‌باشد. از این توکن منحصر به فرد برای مشارکت در تصمیمات اجرایی استفاده شد و صاحبان آن قدرت تاثیرگذاری در وجوه خزانه کامیونتی را دارا می‌باشند.

اکنون پس از صحبت درباره چیستی و پیشینه‌ای از این رمزارز قصد داریم در ادامه بحث آینده و پیش بینی قیمت Axie Infinity درباره وضعیت کنونی بازار این توکن به صحبت بپردازیم، لطفا در ادامه ما را همراهی کنید. همچنین پیش از این به بازی Axie Infinity و آموزش آن پرداخته بودیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

وضعیت کنونی Axie Infinity در بازار رمزارزها

طبق گزارش کوین کودکس در هفته گذشته قیمت این توکن 28 دلار بوده است. (افزایش قیمت 31 درصدی در یک روز) در همین زمان کل حجم معاملات در 24 ساعت نیز به 2،162،534،250 دلار رسیده که بسیار شگفت‌انگیز می‌باشد. اگرچه قضاوت تنها بر این پایه کار بسیار نادرستی اما خب می‌توان از این ارزیابی حدس زد که آینده ارز Axie Infinity بسیار مثبت و حتی شاید درخشان است.

علاوه بر این باید گفت که تاکنون کل توکن صادر شده در گردش این رمزارز 60,907,500 عدد می‌باشد. درحال حاضر، برترین صرافی‌های دیجیتال که می‌توانید در آنها به خرید و فروش این رمزارز بپردازید شامل بایننس، Huobi Global، FTX، Upbit و Bitcoin.com Exchange. می‌باشد.

اکنون پس از صحبتی مختصر درباره وضعیت فعلی Axie Infinity در بازار، قصد آن را داریم در ادامه بحث آینده و پیش بینی قیمت Axie Infinity به صحبت درباره تحلیل فنی و تکنیکال قیمت این رمزارز بپردازیم. ما را در ادامه همراهی نمایید.

تحلیل فنی از قیمت رمزارز Axie Infinity

درحال حاضر توکن Axie Infinity رتبه 50 را در قیمت کوین کودکس دارا است. اما آیا آخرین به‌روزرسانی‌ها، توسعه و تغییرات در بلاکچین این بستر به افزایش قیمت این رمزارز کمک می‌کند؟ در ادامه با توجه به نمودارها به‌ بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

آینده و پیش بینی قیمت Axie Infinity

در نمودار بالا که در بازه زمانی روزانه تنظیم شده است، می‌توانیم الگو روند در کانال صعودی را مشاهده کنیم. کانال صعودی در یک جهت موازی به سمت بالا درحال هدایت است. اما این نکته لازم به ذکر است که این الگو نشان‌دهنده صعودی کوتاه مدت می‌باشد.

نکته دیگری که از تحلیل این نمودار می‌توانیم دریابیم آن است که در ابتدا این ماه توکن Axie Infinity توانسته موقعیت نزولی خود را به یک روند صعودی تبدیل نماید. یکی از دلایلی که برای این امر می‌توان در نظر گرفت، حجم بالای تجارت در این دوره زمانی است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

آینده و پیش بینی قیمت Axie Infinity

شاخص قدرت نسبی (RSI) بالای 74.24 است. معنای این عدد آن است که توکن Axie درحالت خرید بیش از حد قرار دارد. بنابراین معامله‌گران باید هنگام تجارت با این توکن محتاطانه عمل نماید تا از ضررهای هنگفت پرهیز شود.

اجازه دهید به نمودارهای میانگین تحرک ساده (SMA) و میانگین تحرک نمایی (EMA) این توکن نیز نگاهی بیاندازیم.

آینده و پیش بینی قیمت Axie Infinity

از ابتدای سا 2021 قیمت این توکن شاهد حرکات صعودی بسیاری بوده است که بالاتر از حرکات قبلی آن است. به‌علاوه این اروند با نوسانات، تجمیع و اصلاحات دنبال خواهد شد. با در نظر گرفتن این موضوع می‌تواند انتظار داشت که Axie Infinity در سال 2021 بازاری رقابتی را داشته باشد. به‌طورکلی با توجه به روند صعودی و خرید بیش از حد این توکن آینده ارز Axie Infinity مثبت می‌باشد. اما باید معامله‌گران هنگام خرید و فروش این توکن توجه مخصوصی را مبذول دارند تا مبدا ضرر کنند.

اکنون پس از صحبت درباره تحلیل فنی قیمت رمزارز Axie Infinity می‌خواهیم در ادامه بحث آِینده و پیش بینی قیمت Axie Infinity به بحص اصلی یعنی پیش بینی قیمت ارز دیجیتال Axie Infinity بپردازیم. برای دانستن تمام جزئیات مربوط به این رمزارز ما را در ادامه دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت دنت 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

پیش بینی قیمت Axie Infinity در سال 2021

نمودار زیر نشان می‌دهد که توکن Axie Infinity در چند روز گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. علاوه‌بر این روند قیمت آن نیز صعودی است. اگر این روند ادامه یابد، ممکن است این توکن بتواند سطح مقاومت 34 دلاری خود را پشت سر گذاشته و بالاتر برود. اکثر کارشناسان و سایت‌های معتبر درباره پیش بینی قیمت Axie Infinity نیز چنین باوری دارند که این رمزارز می‌تواند سطح مقاومت را بشکند و به‌طورکلی آینده ارز Axie Infinity را مثبت ارزیابی کرده‌اند.

آینده و پیش بینی قیمت Axie Infinity

اما توجه به این نکته نیز لازم به ذکر است که در حالت بدبیانه ممکن است در صورت توجه سرمایه‌گذران متعدد به این رمزارز، Axie Infinity از موقعیت صعودی خود خارج شود. به‌عبارت ساده‌تر در این حالت ممکن است قیمت این توکن به 22.8 دلار رسید و سیگنالی نزولی را به بازار بفرستد.

با اینحال همانطور که گفتیم در اکثر ارزیابی‌ها از پیش بینی قیمت Axie Infinity برای سال 2021 صعودی است. همچنین امکان بالایی برای رسیدن به قله قیمتی جدید نیز وجود دارد.

اکنون پس از صحبت درباره پیش بینی قیمت توکن اکسی در سال 2021 ، قصد آن را داریم که در ادامه بحث آینده و پیش بینی قیمت Axie Infinity به پیش بینی‌ها از قیمت این توکن در سال 2022 بپردازیم. ما را در ادامه همراهی کنید.

پیش بینی قیمت Axie Infinity در سال 2022

اگر این روند صعودی قیمت ادامه یابد، آنگاه به احتمال زیاد رمزارز Axie Infinity تا پایان سال 2022 به 64 دلار خواهد رسید. علاوه‌بر این، برخی پیش بینی‌های خوش‌بینانه حتی تا آنجا پیش رفتند که ادعا کردند ممکن است در نیمه اول سال 2022 رشد سریع قیمت این رمزارز را به 70 دلار برساند. همانطور که گفته شدT آینده ارز Axie Infinity در سال 2022 مثبت خواهد بود.

اکنون پس از صحبت درباره پیش‌بینی قیمت Axie Infinity در سال 2022 می‌خواهیم در ادامه درباره آینده و پیش بینی قیمت Axie Infinity در سال 2023 به بحث بنشینیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت وینک 2021

پیش بینی قیمت بیت تورنت 2021

آینده و پیش بینی قیمت Axie Infinity در سال 2023

اگر همه‌چیز طبق روال پیش رود و این رمزارز بتواند سطح پشتیبانی را در حدود MA-200 نگه دارد، آنگاه می‌توان انتظار داشت که در سال 2023 قیمت رمزارز Axie Infinity سطح مقاومت 85 دلار بشکند و حتی از این قیمت نیز بالاتر رود. همانطور که گفتیم این پیش‌بینی بستگی به روند این رمزارز در بازار دارد. اما اگر خوشبین باشیم می‌توانیم بگوییم که در این سال حتی قیمت بیشتر از سال 2022 خواهد گشت.

اکنون پس از صحبت درباره آینده و پیش بینی قیمت Axie Infinity در سال 2023، می‌خواهیم درباره پیش‌بینی‌ها در سال پس از آن یعنی 2024 صحبت کنیم. ما را در ادامه همراه کنید.

آینده و پیش بینی قیمت Axie Infinity

آینده و پیش بینی قیمت Axie Infinity در سال 2024

اگر به‌روزرسانی‌ها و توسعه‌های انجام شده بر روی این پروژه رمزارز ادامه پیدا کند و ادغام‌ها و مشارکت‌های جدیدی نیز شکل گیرد. آنگاه می‌توان انتظار داشت که قیمت این رمزارز افزایش بیشتری پیدا کرده و به 98 دلار برسد. اکثر کارشناسان که درباره آینده و پیش بینی قیمت Axie Infinity نظر دادند. نیز معتقدند که امکان این اتفاق ابدا دور از دسترس نخواهد بود.

اکنون پس از صحبت درباره آینده و پیش بینی قیمت Axie Infinity در سال 2024 برای تکمیل بینش شما نسبت به آینده این رمزارز درباره پیش‌بینی‌های انجام شده در سال 2025 نیز صحبت خواهیم کرد. ما را در ادامه همراهی نمایید.

آینده و پیش بینی قیمت Axie Infinity در سال 2025

در چهار سال آینده یعنی در پایان سال 2025 می‌توان انتظار داشت که قیمت این رمزارز تا 120 دلار نیز افزایش یابد. اگرچه ممکن است این عدد کمی خوش‌بینانه به‌نظر آید. اما رسیدن به این سطح چندان برای Axie Infinity با توجه به ایده و پشتیبانی و بروزرسانی‌های انجام شده دور از دسترس به نظر نمی‌رسد.

اکنون پس از صحبت مفصل درباره پیشینه و چیستی رمزارز Axie Infinity، وضعیت کنونی این رمزارز در بازار، تحلیل فنی قیمت آن و آینده و پیش بینی قیمت آن در چند سال آینده، برای تکمیل بحث به برخی از پرسش‌های متداول خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کیشو اینو 2021

پیش بینی قیمت ایاس 2021

چگونه می‌توانیم توکن Axie Infinity را خریداری نماییم؟

مانند دیگر دارایی‌های دیجیتال در دنیای ارزهای رمزنگاری شده، Axie Infinity در بسیاری صرافی‌های معتبر قابل معامله می‌باشد. بنابراین کاربران می‌توانند توکن‌های AXS را از طریق بازارهای مبادله‌ای مانند بایننس، آپبیت، اف-تی-ایکس، هوبی گلوبال و بیت کوین اکسچنج دات کام خریداری نمایند.

ما به طور مفصل درباره آینده و پیش بینی قیمت Axie Infinity در طول مقاله به صحبت پرداختیم. ولی آنچه می‌توانیم در اینباره بیافزایم آن است که این رمزارز اکنون روند صعودی دارد و احتمال آنکه بتواند سطح مقاومت 34 دلاری خود را شکسته و تا 50 دلار پیش برود، چندان بعید به‌نظر نمی‌رسد. البته این بستگی به آن دارد که بازار به روند صعودی خود ادامه دهد.

آیا Axie Infinity یک سرمایه‌گذاری مناسب در سال 2021 است؟

Axie Infinity یکی از ارزهای رمزنگاری شده درحال رشد سال جاری به‌حساب می‌آید. بنابراین با توجه به دستاوردهای ثبت شده این رمزارز در چند ماه نخست امسال می‌توان گفت که Axie Infinity یک سرمایه‌گذاری مناسب در سال می‌باشد. با اینحال تریدرها باید به این نکته توجه کنند که هنگام سرمایه‌گذاری باید تمام جوانب احتیاط را درنظر گرفت و اگر امکان داشت با متخصصی در اینباره مشورت نمود. اما خب قطعا همانطور که گفتیم چشم‌انداز این رمزارز در سال جاری بسیار مثبت می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت مونرو 2021

پیش بینی قیمت شیبا اینو 2021

جمع‌بندی

ارزهای رمزنگاری شده به‌تدریج توانسته‌اند در آگاهی جریانات اصلی نفوذ کرده و مورد توجه بسیاری قرار بگیرند. با اینحال، بسیاری از این ارزهای دیجیتال در آغار راه خود و در آزمایش زمان شکست خورده و به مرور محو می‌گردند. اما اکنون در میان افزایش چشم‌گیر تعداد ارزهای رمزپایه در سال کنونی، شاید Axie Infinity یکی از شگفت‌انگیزترین آنها باشد. این رمزارز در سال 2018 به وجود آمده است. این دارایی جدید با تمرکز بر آنجه توده‌ها مشتاقانه دنبال آن هستند، یعنی سرگرمی ایجاد گردیده است. Axie Infinity درواقع یک توکن بازی است که هدف آن ارائه ترکیبی از مزایایی ارزهای رمزنگاری شده و بازی می‌باشد. کل بازی Axie براساس الگوریتم‌های بلاکچین ساخته شده است.

آینده و پیش بینی قیمت Axie Infinity

همانطور که در مقاله توضیح داده شده آینده درخشانی حداقل در سال 2021 برای این رمزارز در انتظار است. همچنین با توجه به تحولات در اکوسیستم و همچنین بازار کلی رمزنگاری ممکن است شاهد پیشرفت چشم‌گیر این رمزارز در آینده میان‌مدت نیز باشیم. پیش‌بینی می‌شود که قیمت این رمزارز در سال 2021 به 50 دلار نیز برسد. بنابراین می‌توان ادعا کرد که Axie Infinity یک سرمایه‌گذاری خوب در کنار ارزهای رمزنگاری اصلی دیگری مانند بیت کوین و اتریوم می‌باشد. ما در طول مقاله علاوه بر آنچه اکنون پیرامون این رمزارز، آینده و پیش‌بینی قیمت آن گفته شد را به بحث گذاشتیم. تا بدیت طریق به سرمایه‌گذاران مشتاق بینشی دقیق‌تر نسبت به این رمزارز را عرضه داریم. امیدواریم که توانسته باشیم تا حد ممکن یاری رسانیم. اگر نکته یا مسئله‌ای وجود دارد که به آن نپرداختیم، خوشحال می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: coinquora

نظر شما درباره آینده و پیش بینی قیمت Axie Infinity چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر