;
coinex

تاریخ پخش فصل دوم سریال دختر پشت پنجره ؛ داستان، بازیگران و هر آنچه باید بدانیم

برای اطلاع از تاریخ پخش فصل دوم سریال دختر پشت پنجره و جزئیات آن، نوشتار جدید تکراتو را دنبال کنید. سریال دختر پشت پنجره به طور مفصل بررسی شده است.

سریال دختر پشت پنجره اوایل زمستان ۲۰۲۱ از شبکه کانال D پخش شد. این سریال ترکی با پخش قسمت‌های اولی خود، توجه مخاطب را به شدت جلب کرد. ظرف مدت زمان کوتاهی، آمار بازدید آن بالا رفت. به همین دلیل سازندگان سریال، تصمیم به ساخت فصل دو آن را نیز گرفتند. این سریال با ۹ قسمت، فصل یک خود را به اتمام رساند.

تاریخ پخش فصل دوم سریال دختر پشت پنجره موضوعی است که مخاطب کنجکاو است بداند. بعد از فصل یک در صحنه عروسی نالان و سدات، بیننده منتظر تماشای ادامه این سریال بی‌نظیر است. تاریخ پخش فصل دوم سریال دختر پشت پنجره و خلاصه داستان فصل یک آن در نوشتار جدید تکراتو مشخص شده است. همراه ما باشید.

تاریخ پخش فصل دوم سریال دختر پشت پنجره

داستان بازیگران و هر آنچه باید بدانیم

بورجو بیریجیک پرنسس داستان ما
بورجو بیریجیک پرنسس داستان ما

بورجو بیریجیک و فیاض شریف‌اوغلو در سریال اتاق قرمز پارتنر بودند. بعد از اینکه از طرف مخاطب پسندیده شدند، در سریال دختر پشت پنجره، که بر اساس یکی دیگر از آثار دکتر گولسرن بودایجی‌اوغلو هست، به عنوان کاراکترهای اصلی ایفای نقش نمودند. بورجو در سریال محصول نتفلیکس با نام “فاطما” نیز حضور داشت و به عنوان کاراکتر اصلی، نقش فاطمه را اجرا نمود.

در دختر پشت پنجره، بورجو کاراکتر نالان و فیاض کاراکتر سدات را برعهده دارند. نور سورر در نقش فریده ایپک اوغلو ایفای نقش نموده است. وی در سریال محبوب گودال نیز حضور داشت. که پس از اتمام نقشش در آن سریال به کادر سریال دختر پشت پنجره پیوست.

دکتر گولسرن بودایجی‌اوغلو، رمان‌های بسیاری نوشته است، که الهام سریال‌های ترکی شده‌اند. سریال‌های عروس استانبول، خانه تولدت سرنوشت توست، اتاق قرمز، آپارتمان بی گناهان و دختر پشت پنجره، بر اساس رمان‌های ایشان نوشته و ساخته شده‌اند.

در ادامه به بیان خلاصه فصل یک سریال Camdaki Kiz پرداخته‌ایم. پس از آن نیز اگر کنجکاو هستید که بدانید فصل دوم دختر پشت پنجره کی میاد ما را همراهی کنید. تاریخ پخش فصل دوم سریال دختر پشت پنجره در ادامه مقاله برای شما مشخص شده است.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال بیداری سلجوقیان بزرگ

تاریخ پخش فصل دوم سریال آپارتمان بی گناهان

خلاصه فصل یک سریال دختر پشت پنجره

Burcu Biricik و زیبایی مسحور کننده او
Burcu Biricik و زیبایی مسحور کننده او

نالان زن جوان زیبایی است، که با نگاه گرم خود عشق همه را در نگاه اول به دست می‌آورد. او تنها فرزند خانواده‌اش هست به همین علت، لای پر قو بزرگ شده است. او در ثروت تمام بزرگ شد و از بهترین مدارس فارغ‌التحصیل شد. نالان به عنوان معمار در شرکت کوراوغلو، که صاحب بزرگ‌ترین هتل زنجیره‌ای ترکیه هستند مشغول بود.

او و سدات، پسر خانواده کواوغلوها عاشق هم می‌شوند و تصمیم به ازدواج آن‌ها گرفته می‌شود. اما نالان به گونه‌ای بزرگ شده است که نمی‌تواند به مردان نزدیک شود. (مثل اکثر دختران این سرزمین که سرکوب شده‌اند) با اینکه نالان و سدات دست به دست هم و با امید، وارد این ماجرا شدند، اما سدات با شخص دیگری نیز رابطه دارد.

بیشتر بخوانید:

فصل پنجم سریال سیب ممنوعه (Yasak Elma)

بهترین سریال های تاریخی ترکیه

سدات و نالان در مرحله آشنایی
سدات و نالان در مرحله آشنایی

خانواده کوراوغلو تمام تلاششان را می‌کنند تا این آبروریزی برملا نشود. اما مادر نالان شاهد همه چیز می‌شود. اما صدایش در نمی‌آید. نالان و سدات هر دو رازهایی از گذشته دارند، که زندگی آن‌ها را تحت تاثیر می‌گذارد. ضمن اینکه فریده نیز از نالان چیزهایی را پنهان کرده است.

فصل یک با عروسی نالان و سدات تمام می‌شود. مخاطب بی‌صبرانه منتظر ادامه ماجرای بین سدات و نالان و تاریخ پخش فصل دوم سریال دختر پشت پنجره است.

نالان اکنون از قفس خانه خود، وارد قفس عمارت خانواده کوراوغلو شده است. جایی که مظفر، برادر سدات علاقه بسیاری به نالان دارد، اما آن را پنهان می‌کند. شاید مظفر تنها شخصی باشد که به خوبی نالان را درک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

فصل سوم سریال عثمان (Kuruluş: Osman)

بهترین سریال های 1400

مظفر پسر بزرگ خانواده با بازی انیس آریکان
سریال ترکی دختر پشت پنجره

مظفر به خاطر مشکل جسمی که دارد‌، از کودکی پنهان شده است، و در جامعه نگاه عجیبی به او می‌شود. این باعث شده است که اعتماد به نفس پایینی داشته باشد و منزوی زندگی کند.

اما قلب مهربان او، پیوسته از نالان مراقبت می‌کند. با تماشای فصل دوم سریال دختر پشت پنجره این سریال زیبا، که بر اساس داستان‌های واقعی نوشته شده است، لذت کافی ببرید. برای اطلاع از تاریخ پخش فصل دوم سریال دختر پشت پنجره همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تابستان 1400

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

تاریخ شروع فصل دوم سریال دختر پشت پنجره

نمایی از خیالات نالان به همراه سدات
فصل دوم دختر پشت پنجره کی میاد

سریال ترکی دختر پشت پنجره که کارگردانی آن را ندیم گوچ و نویسندگی آن را صدا آلتایلی تورگوتلو برعهده دارند، داستان آن برگرفته از ماجراهای واقعی است.

دکتر گلسرن بودایجی‌اوغلو، داستان‌های بیمارانش را در غالب یک رمان با همین نام منتشر کرده است. فصل اول سریال دختر پشت پنجره با ۹ قسمت در دهم ژوئن ۲۰۲۱ خاتمه یافت.

اما بیننده منتظر است که بداند فصل دوم دختر پشت پنجره کی میاد و تاریخ شروع فصل 2 سریال دختر پشت پنجره چه زمانی است. در این مقاله سعی شده است تا به سوال تاریخ شروع فصل دوم سریال دختر پشت پنجره پاسخ داده شود. طبق اخبار مرتبط با سریال ترکی دختر پشت پنجره و پست‌هایی که اخیرا بازیگران و عوامل سریال منتشر کرده‌اند، این سریال اواسط شهریور ماه منتشر می‌شود.

اما مخاطب می‌خواهد تاریخ پخش فصل دوم سریال دختر پشت پنجره به طور دقیق بداند. مژده را به طرفداران این سریال می‌دهیم. روز گذشته با انتشار تریلر فصل دوم سریال دختر پشت پنجره مشخص شد که، تاریخ شروع فصل دوم سریال دختر پشت پنجره مصادف با هجدهم شهریور ۱۴۰۰ خواهد بود. این سریال هر پنجشنبه شب، طبق روال سابق، از شبکه کانال D منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

بهترین سریال های HBO در سال 2021

فریده مادر نالان با بازی نور سورر
تاریخ شروع فصل 2 سریال دختر پشت پنجره

با اطلاع از تاریخ پخش فصل دوم سریال دختر پشت پنجره می‌توانید با خیال راحت، منتظر پخش سریال محبوب خود باشید. زمان کمی تا آغاز این سریال محبوب مانده است. داستان از جایی که مانده بود ادامه پیدا خواهد کرد.

باید دید چه بر سر نالان خواهد آمد. آیا می‌تواند به تنهایی در عمارت کوراوغلو سر کند؟ مقابله با تابوهایی که مادرش در ذهنش ایجاد کرده است، یقینا سخت خواهد بود. در ضمن در طرف دیگر سدات هست، که علاقه‌ای به نالان ندارد و فکر ذکرش نزد شخص دیگری است.

و اما مظفر، او چگونه می‌تواند انقدر نزدیک نالان باشد و عشقش را بیان نکند؟ او نهایت سعی‌اش را خواهد کرد که از نالان محافظت کند؟ مظفر به فریده این قول را داده بود که نالان را در این مسیر تنها نگذارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های عاشقانه 2021

بهترین انیمیشن های سریالی 2020 

صحنه‌ای از مراسم عروسی نالان و سدات
تاریخ شروع فصل 2 سریال دختر پشت پنجره

دکتر بودایجی‌اوغلو در حساب اینستاگرام خود نوشته بود:

مخاطبان اعتراضات بسیاری نمودند که میزان خشونت و ناراحتی در این سریال و سریال آپارتمان بی گناهان بسیار است. به گونه‌ای که در مسائل مبالغه شده است.

اما باور بدارید که حقایق زندگی، از آنچه که در سریال مشاهده می‌نمایید، ده‌ها برابر تلخ‌تر است. من بخش جزئی از ماجرای واقعی را نوشته‌ام و در نوشتن آن مخاطب را نیز در نظر گرفته‌ام.

اما به دلیل درخواست‌های مخاطبان، تهیه‌کنندگان سریال تصمیم گرفتند، که از سناریست‌های سریال بخواهند، اتفاقات را کمی سبک‌تر کنند. به همین دلیل این دو سریال با روند ملایم‌تری ادامه خواهند یافت.

طبق گفته ایشان، به نظر می‌آید که روند سناریو اندکی تغییر کرده است و قضایا کمی نرم‌تر شده‌اند. آن میزان از ناراحتی و غم را نخواهیم دید. به لطف مخاطب نالان و صفیه و گلبن و هان و نریمان، زندگی بهتری خواهند داشت. اما چه بر سر صفیه‌ها و نالان‌ها و گلبن‌ها در دنیای واقعی می‌آید؟ به داد آن‌ها چه کسانی خواهند رسید؟

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تاریخی

بهترین سریال های سیتکام

عوامل سریال Camdaki Kiz

خواهر سدات و نالان، درحال حاضر شدن برای عروسی
سریال Camdaki Kiz
  • کارگردان: ندیم گوچ
  • نویسنده: صدا آلتایلی تورگوتلو
  • ژانر: درام، اجتماعی، روانشناسی
  • محصول: ۲۰۲۱ ترکیه
  • بر اساس: رمان دختر پشت پنجره، اثر دکتر گولسرن بودایجی‌اوغلو
  • ستارگان: بورجو بیریجیک، فیاض شریف‌اوغلو، هانده آتایز، تامر لونت، نور سورر، دوریم یاکوت
  • تعداد قسمت: فصل یک ۹ قسمت، فصل ۲ از هجدهم شهریور ۱۴۰۰
  • شبکه: کانال D ، هر پنجشنبه شب

بیشتر بخوانید:

.

منبع: superhaber , onedio

نظر شما در خصوص دانلود تاریخ پخش فصل دوم سریال دختر پشت پنجره چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    چرا باید سریالی بسازند که نشون بده اگر یک دختر زندگی پاکی داشته و روابط آزاد نداشته در ازدواجش دچار اینقدر مشکل می شه.

    پاسخ

    تضعیف آرمان های اسلامی، تضعیف بنیان خانواده، خاک بر سر کردن ما😂 خیلی اهداف شومی دارن

    پاسخ

    چرا نباید بسازند

    پاسخ

    برای اینکه صورت سوال تو مشکل داشته … مسئله داشتن زندگی پاک نیست … مادر این خانواده بیماری داشته،‌ بعد از اینکه به دخترش تجاوز شد و مرد از نظر روحی و روانی دچار اختلال شد. این فرد اول بچه رو قبول نمیکرد، بعد هم که قبول کرد، تا سنین جوانی هم در همه امورش دخالت کرد، هم یکبار با روی خوش بهش لبخند نزد، هم مانع از تفریحش شد (حتی با پدرش)، هم به شدت خشونت به خرج داد و شکنجه و حبس می‌کرد، هم تهدید های احساسی میکرد، هم محبت نمی‌کرد، هم کوچکترین اعتمادی به فرزندش نداشت، هم راهنمایی نمی‌کرد، هم خرافاتی بود و هزارتا موارد دیگه … این سریال ساخته شده که نگاه های سطحی و باورهای جمعی رو آگاه تر و بازتر کنه … مسئله باورهای شما نیست که زندگی پاکه و … مسئله داشتن یک زندگی سالم با روح و روان سالم و روابط اجتماعی سالمه … یک دختر یا یک پسر اول باید تو خونه مورد احترام باشه که بتونه فردا توی اجتماع برای خودش احترام و ارزش قائل باشه … باید خودش رو دوست داشته باشه و اعتماد به نفس داشته باشه … باید نحوه برخورد با افراد در اجتماع رو بدونه … اینطور نیست که بگیم چون ارتبط و روابط آزاد نداشته پس دختر صالحیه … این دختر به دلایلی که نام بردم، توانایی تصمیم گیری نداره … انقدر بی اعتماد به نفسه که وقتی شوهرش بهش خیانت میکنه، فکر میکنه مقصر خودشه … ضمن اینکه خود اون پسر هم در شرایط خانوادگی صحیحی بزرگ نشده

    پاسخ