;
coinex

فصل چهارم انیمه overlord ؛ [تاریخ پخش + داستان]

تبریک به علاقه‌مندان انیمه overlord، زیرا این انیمه به طور رسمی در فصل چهارم تمدید می‌شود. در این مقاله قصد داریم به فصل چهارم انیمه overlord بپردازیم.

انیمه overlord یا ارباب، یک سریال انیمه ژاپنی بوده که بر اساس رمان موفق ژاپنی با همین اسم توسط کوگانه مارویاما ساخته شده است. این رمان ژاپنی برای اولین بار در سال 2012 منتشر شد. فصل اول انیمه ارباب در سال 2015 در ژاپن به نمایش درآمده و در 13 قسمت ساخته شده است.

انیمه ارباب تا به الان توسط استودیو مدهاوس در 3 فصل ساخته شده است. overlord یک انیمه مهیج و شناخته شده در ژانر فانتزی تخیلی بوده که در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد. داستان این انیمه جذاب درباره یک گیمر به نام مومونگا بوده که پس از مدتی متوجه می‌شود که در بازی آنلاین ایگدراسیل پس از آن که سرورهای آن به طور کامل از کار افتاده بودند، گیر کرده است.

انیمه ارباب فصل چهارم نیز به زودی از همین استودیو منتشر می‌شود زیرا که در 8 می 2021 به طور رسمی اعلام شده که فصل چهارم انیمه overlord ، ساخته خواهد شد. حالا که از پخش فصل جدید این انیمه مطمئن شدیم سوال اصلی بسیاری از طرفداران این است که فصل 4 انیمه overlord کی میاد ؟ در ادامه با تاریخ شروع فصل چهارم انیمه overlord همراه ما باشید.

فصل چهارم انیمه overlord

طرفداران این سریال برای تاریخ شروع فصل چهارم انیمه overlord لحظه شماری می‌کنند. فصل آخر این انیمه با عنوان فصل سوم انیمه اورلرد در سال 2019 منتشر شد. این انیمه در عرض مدت خیلی کوتاهی موفقیت‌های زیادی کسب کرده و با استقبال شدیدی از طرف هواداران همراه بوده است.

قطعا یکی از دلایل موفقیت این انیمه، نمایشنامه قوی آن است، در واقع داستان این انیمه سال 2126 را به نمایش می‌گذارد و در آن نشان می‌دهد که بازی‌های آنلاین کنترل تمام دنیا را در دست گرفته‌اند. نمایشنامه این انیمه به صورت کاملا حرفه‌ای پیش می‌رود و فصل سوم این انیمه را در زمانی به پایان می‌رساند که هنوز سوال‌های بسیار زیادی بی پاسخ مانده‌اند.

به دلیل وجود ابهام در داستان فصل آخر این انیمه، تهیه‌کنندگان انیمه ارباب تصمیم به ساخت انیمه ارباب فصل چهارم گرفتند. علاوه بر آن، استقبال طرفداران نیز در تصمیم آن‌ها بی‌اثر نبوده است. امتیاز IMBD انیمه اورلرد 7.8 از 10 بوده و برخی طرفداران از این انیمه به عنوان یک شاهکار یاد می‌کنند.

فصل 4 انیمه overlord کی میاد ؟ هرچند که هنوز تاریخ دقیقی مبنی بر تاریخ پخش فصل چهارم انیمه overlord اعلام نشده است اما با توجه به برخی عوامل می‌توانیم پیش‌بینی از تاریخ شروع فصل چهارم انیمه ارباب داشته باشیم. در ادامه قصد داریم به تاریخ شروع فصل چهارم انیمه overlord بپردازیم. همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های جادویی

تاریخ پخش فصل سوم انیمه مرد تک مشتی (One Punch Man)

تاریخ شروع فصل چهارم انیمه overlord

فصل چهارم انیمه overlord
فصل 4 انیمه overlord کی میاد

پس از 2 سال از آخرین فصل انیمه اورلرد بلاخره فصل چهارم آن در راه است. مانند فصل‌های قبلی این انیمه، فصل چهارم نیز با تهیه‌کنندگی نائویوکی ایتو، زیر نظر استودیو مدهاوس ساخته خواهد شد. انیمه اورلرد در 3 فصل قبلی خود، 13 قسمت داشته است، با توجه به این موضوع احتمالا فصل چهارم انیمه ارباب نیز از 13 قسمت تشکیل بشود.

فصل اول این انیمه در تاریخ 7 جولی تا 29 سپتامبر 2015 در حال پخش بود. در 25 فوریه و 11 مارچ 2017 دو فیلم از این انیمه منتشر شد که داستان آن‌ها، خلاصه‌ای از فصل اول این انیمه است. فصل دوم این انیمه در بازه، 9 ژانویه تا 3 آوریل 2018 و فصل سوم این انیمه از 10 جولای تا 2 اکتبر 2018 پخش شد.

همانطور که گفتیم تاریخ پخش فصل چهارم انیمه overlord هنوز به طور رسمی مشخص نشده است. در برخی از منابع در ارتباط با تاریخ پخش این انیمه اعلام شده که تاریخ شروع فصل چهارم انیمه overlord در پاییز 2021 خواهد بود. اما همانطور که می‌دانید ممکن است این تاریخ اعلام شده به تعویق بیافتد.

معمولا 6 تا 9 ماه پس از اعلام تمدید یک سریال انیمه، فصل جدید آن منتشر می‌شود. با توجه به این موضوع پیش‌بینی شده است که فصل چهارم انیمه اورلرد در ژانویه 2022 یا اوریل 2022 پخش خواهد شد. در ادامه قصد داریم به داستان، شخصیت و تریلر انیمه overlord فصل چهارم بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های چینی

ترتیب تماشای انیمه فیت (Fate)

داستان انیمه ارباب فصل چهارم

فصل چهارم انیمه overlord
فصل 4 انیمه overlord کی میاد

همانطور که اشاره کردیم، انیمه اورلرد در ابتدا به شکل لایت ناول منتشر شده است. لایت ناول در واقع نوعی سبک در رمان‌های ژاپنی بوده که بعدها پس از ژاپن، در چین و کره نیز استفاده شده.

لایت ناول اورلرد چپتر به چپتر بوده و ولوم بندی شده است. خوشبختانه رمان اورلرد کمی زودتر از انیمه آن منتشر شده به همین دلیل است که می‌توانیم پیش‌بینی از داستان فصل چهارم انیمه ارباب داشته باشیم.

تا به الان در رمان اورلرد 14 ولوم منتشر شده است. چیزی که می‌دانیم این است که تا انته‌های فصل سوم این انیمه حدود 9 ولوم از رمان پوشش داده شده و تنها حدود 5 ولوم از آن باقی مانده است بنابراین انتظار داریم، انیمه ارباب فصل چهارم به ولوم 10، 11 و 12 بپردازد. شروع فصل چهارم انیمه اورلرد از ولوم 10 خواهد بود که نام جلد آن حاکم توطئه است.

همانطور که قبل‌تر نیز اشاره کردیم، داستان کلی این انیمه درباره بازی آنلاین ایگدراسیل بوده که سرورهای آن به صورت ناگهانی قطع می‌شوند. یکی از شخصیت‌های این انیمه به نام مومونگا به دلیل علاقه خود به این بازی در سیستم باقی می‌ماند و سپس تبدیل به یک جادوگر قدرتمندی می‌شود که به شکل اسکلت است.

مومونگای جوان که حالا تبدیل به یکی از شخصیت‌های بازی انلاین شده، در آن جامعه نه دوستی دارد و نه خانواده‌ای بنابراین تلاش می‌کند خود را با محیط آنجا سازگار کرده و کنترل دنیای جدید را به دست بگیرد. مومونگا در آن محیط نام خود را به اینز ال گاون تغییر می‌دهد.

پس از آن که مومونگا با شرایط سازگار شد، آن محیط را تبدیل به بهشتی برای تمام نژادها کرده و سپس این بهشت را به امپراطوری‌ای برای اتحاد ماجراجویان تبدیل می‌کند. در همین حین، رهبران دیگر کشورها در حال توطئه برای مخالفت با اینز و ملتش هستند.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل دوم انیمه Darling In The Franxx [+تریلر و داستان]

بهترین انیمه های مدرسه ای و دبیرستانی

فصل چهارم انیمه overlord

طبق پیش‌بینی‌ها انجام شده از داستان فصل چهارم انیمه اورلرد، بسیاری اعتقاد دارند که فصل چهارم این انیمه به عملکرد اینز در آینده می‌پردازد. درواقع حدسیات بر این اساس است که اینز در فصل چهارم شروع به مدیریت بحران و کاهش منبع در پادشاهی خود می‌کند. او همچنین ممکن است قصد داشته باشد که انجمن‌های ماجراجویی خود را تقویت کند.

پس از کشف پادشاهی جادوگران، اینز به اتاق شهردار می‌رود تا تاج و تخت شهر E-Rantel تصاحب کند. او برخی از مسائل را با کمک آلبدو و دیگر نگهبانانش حل و فصل می‌کند. در فصل چهارم این انیمه انتظار می‌رود که آلبدو علاقه شدیدش را به اینز، ارباب محبوبش نشان دهد.

قطعا فصل چهارم انیمه اورلرد به برخی از مسائل فصل سوم آن نیز خواهد پرداخت، علاوه بر آن شخصیت‌های جدیدی نیز در این فصل معرفی می‌شوند تا گزارش‌ها و اطلاعات به دست آمده از چالش‌های پیش‌رو را به اینز برسانند. همچنین ما حدس می‌زنیم که در فصل چهارم شخصیت پاندورا نیز برجسته‌تر شود.

پاندورا اینز را با سوال‌های خود به چالش می‌کشاند و از او درباره برنامه‌های آینده‌اش می‌پرسد اما اینز هنوز مطمئن نیست که چه برنامه‌هایی برای آینده خواهد داشت اما حدس می‌زنیم که او در فصل جدید به این مسائل رسیدگی کند. در ادامه با شخصیت‌ های انیمه overlord همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های ژانر شیطانی 

بهترین انیمه های کوتاه

شخصیت های انیمه overlord

فصل چهارم انیمه overlord

انیمه ارباب شخصیت‌هایی را به بینندگان معرفی می‌کند که برعکس بسیاری از انیمه‌های معروف جنبه سوپرقهرمانی ندارند بنابراین آن‌ها محبوبیت خود را از طریق دیگری به دست می‌آورند. درواقع این انیمه مجموعه‌ای از شخصیت‌های منفی را به تصویر کشیده و از این طریق مخاطبان را جذب می‌کند. در این قسمت قصد داریم به چند شخصیت محبوب انیمه ارباب بپردازیم.

دمیورگ: نگهبان قلعه نازاریک است. وی در برابر افرادی که در آن قلعه با او زندگی می‌کنند و به کمکش نیاز دارند می‌تواند یک شیطان مهربان باشد اما این روی مهربان و آرام او زمانی که با دشمن روبرو شود، به یک باره تغییر کرده و روی سادیسمی‌ای را از خود در برابر آن‌ها نشان می‌دهد.

او به راحتی دشمنانش را جلوی دوستان آن‌ها شکنجه می‌کند و هیچ پشیمانی از این کار ندارد. دیمورگ از درد و رنج دشمنانش لذت می‌برد و دوست دارد به زندانیان خود پیش از بلعیدنشان حس امیدواری بدهد.

ناربرال گاما: یک خدمتکار در نبردها است. شخصیت او در این انیمه به شکلی بوده که از انسان‌ها نفرت شدیدی دارد، با وجود این ویژگی کمی دشوار است که او را به عنوان یک شخصیت دوست داشتنی در نظر بگیریم. هرچند که نفرت بیش از اندازه او به انسان‌ها باعث نمی‌شود که آن‌ها را با خونسردی بکشد اما این حس نفرت در او همیشه وجود داشته است.

بعلاوه نابرال گاما یکی از خدمتکاران وفادار اینز است او درواقع جزو اولین نفراتی بود که اینز را در تلاش برای قهرمان شدن همراهی کرد. این حس وفاداری درون او به قدری زیاد و شدید است که هر کسی را که به اربابش توهین کند از بین می‌برد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های شوجو

بهترین انیمه های ایسکای 

فصل چهارم انیمه overlord

شالتیر بلادفالن: یک خون آشام نگهبان است. تنها ویژگی مثبت این شخصیت انیمه اورلرد آن بوده که به شدت به اینز و کسانی که همراه اینز هستند صادق و وفادار است اما این ویژگی مثبت او فقط در برابر اینز، ارباب او صدق می‌کند زیرا شالتر بلادفالن برخی از زیردستان خود را فقط به دلیل اینکه در انجام کاری شکست خورده بوده‌اند را کشته است.

از جمله ویژگی منفی و آزاردهنده این شخصیت می‌توان به کم صبر بودن وی اشاره کرد. او به کسانی که ناامیدش کرده باشند رحم نکرده و آن‌ها را تکه‌ تکه می‌کند. از آنجایی که شالتر بلادفالن یک خون آشام واقعی است دیدن خون باعث می‌شود که او کنترل خود را از دست بدهد.

پاندورا: انسانی است که نمی‌داند چگونه عقب نشینی کند. این موضوع باعث می‌شود که او شخصیت سرگرم‌کننده‌ای در این انیمه داشته باشد، به خصوص زمانی که در حال انتقاد از دیگران است. او همچنین ترسی ندارد که نظر خود را در امور کارها اعلام کند یا در ارتباط با آن‌ها اعتراض کند.

همه این‌ها نشان‌دهنده شجاعت او نسبت به دیگر شخصیت‌ها است. با این وجود، شخصیت او نیز دارای برخی ویژگی‌های آزاردهنده بوده که به عنوان مثال می‌توان به دخالت بی‌جا در امور کا‌رها اشاره کرد. این ویژگی‌های او که در تضاد شخصیت‌های دیگر این انیمه است موجب جذاب‌تر شدن انیمه اورلرد می‌شود.

آلبدو: سرپرست همه نگهبانان قلعه نازاریک بوده و از شخصیتی نسبتا دوست داشتنی در این انیمه برخوردار است. او نیز از گفتن نظر خود هیچ هراسی ندارد و اگر به عنوان سرپرست احساس کند برنامه آن‌ها خوب پیش نخواهد رفت، بدون ترس نظرش را بیان می‌کند. آلبدو بسیار باهوش بوده و نظراتش حتی ارباب خود را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

اینز با دیدن استعدادهای آلبدو او را به عنوان سرپرست نگهبانان خود شناخته است. در حال حاضر، آلبدو از اعضای اصلی شورا نیز محسوب می‌شود. از ویژگی‌های منفی این شخصیت می‌توان به حسود بودن او اشاره کرد زیرا که آلبدو علاقه شدیدی به اینز داشته و به او بسیار وابسته است. آلبدو زمانی که احساس کند شخصی نزدیک به اینز شده، تغیان می‌کند.

اینز: ارباب قلعه نازاریک است. از ویژگی‌های این شخصیت می‌توان به خودخواهی‌اش اشاره کرد، در واقع او فقط به پیشرفت قدرت‌هایش اهمیت می‌دهد. ناگفته نماند که اینز ویژگی‌های خوبی نیز دارد به عنوان مثال او به تمام نگهبانان قلعه اهمیت می‌دهد و زمانی که نگهبانان اعتماد او را جلب کنند می‌تواند بسیار با ملاحظه باشد.

بیشتر بخوانید:

نقد انیمه شیطان کش

بهترین انیمه های شونن

فصل چهارم انیمه overlord

آئورا بلا فیوره: نادیده گرفتن آئورا بلا فیوره بسیار سخت است زیرا او به عنوان یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های این انیمه در نظر گرفته می‌شود. اکثر نگهبانان تا حدی خشن رفتار می‌کنند اما آئورا همیشه در بین آن‌ها شاد است. علاوه بر این، آئوزا بسیار به اینز وفادار بوده و در بین همه هدف‌های مخصوص به خود را دارد.

آئورا از محافظان دوقلو قلعه نازاریک بوده که می‌تواند حیوانات جادویی را کنترل کند. او قصد دارد تمام موجودات منحصر به فرد را جمع‌ آوری کند. آئورا یک برادر دوقلو داشته و نسبت به او کمی سخت‌گیر است.

کوکیتوس: یکی دیگر از محافظان قعله نازاریک در طبقه پنجم است. او همچون یک سامورایی از زمان‌های قدیم بوده و مانند یک جنگجوی واقعی رفتار می‌کند. او همیشه در حال پیشرفت و تحول است و برعکس دیگر نگهبانان قادر بوده در مقابل اینز بایستد و از او سرپیچی کند.

سباس تین: رهبر شش ستاره پروین است و شخصیت بسیار متفاوتی نسبت به بقیه دارد. او نیز مانند کوکیتوس همچون یک قهرمان است. او برای کمک به دیگران از هیچ راهی دریغ نمی‌کند حتی اگر کارش موجب خشم اینز شود.

سباس تین، همیشه در قبال افراد ضعیف احساس مسئولیت می‌کند. بی‌شک همین ویژگی‌های منحصر به فرد سباس تین باعث شده تا او به دوست داشتنی‌ترین شخصیت قلعه نازاریک تبدیل شود. در ادامه قصد داریم به تریلر فصل چهارم انیمه اورلرد بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل دوم انیمه شیطان کش (Demon Slayer)

بهترین انیمه های زمستان 2021

تریلر انیمه overlord فصل چهارم

فصل چهارم انیمه overlord

از آنجایی که تاریخ پخش فصل چهارم انیمه overlord به صورت تقریبی اعلام شده، بسیاری از طرفداران این انیمه و همچنین منتقدان آن انتظار پخش تریلری در خصوص فصل چهارم انیمه اورلرد را دارند اما باید بگوییم که هنوز تریلر انیمه overlord فصل چهارم منتشر نشده است.

متاسفانه به دلیل پاندمی ویروس کرونا تاریخ پخش و اکران بسیاری از انیمه‌های ژاپنی به تعویق افتاده است و با وجود ادامه روند افزایشی شیوع این ویروس انتظار می‌رود که این تاخیرها ادامه داشته باشد. ما امیدواریم که تاخیری در پخش فصل چهارم انیمه اورلرد ایجاد نشود.

هرچند که هنوز هیچ خبری از تریلر فصل چهارم انیمه ارباب در میان نیست اما حدس می‌زنیم که با نزدیک شدن به تاریخ پخش اعلام شده این انیمه، تریلری از آن منتشر شود. امکان آن وجود دارد که در اواخر سال 2021 شاهد تریلر انیمه overlord فصل چهارم باشیم.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: cbr , animenextseason

نظر شما در خصوص فصل چهارم انیمه overlord چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    والا به خدا

    پاسخ

    سره فصله 4 پیر شدیم معلوم نیست کی میخواد بیاد

    پاسخ