;
coinex

بازیگران سریال آموزش رابطه (S.Education)

آموزش رابطه یک سریال درام کمدی انگلیسی است که از نتفلیکس پخش می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم به بازیگران سریال آموزش رابطه (S.Education) بپردازیم.

سریال معروف آموزش رابطه برای اولین بار در 11 ژانویه 2019 پخش شد، فصل دوم آن در 17 ژانویه 2020 منتشر شده و فصل سوم این سریال نیز در 17 سپتامبر 2021 اکران شده است. انتظار می‌رفت فصل سوم این سریال نیز در ماه ژانویه اکران شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا تاریخ پخش آن تغییر کرد. گفته شده که فصل چهارم این سریال نیز به زودی منتشر خواهد شد.

سریال آموزش رابطه یا همان S.Education به دلایل زیادی از جمله نویسندگی، گروه بازیگران و ارزش‌های تولیدی آن مورد توجه منتقدان زیادی قرار گرفته است. این سریال با استقبال بینندگان زیادی همراه شد به طوری که در فصل اول آن رقمش به 40 میلیون نفر رسید.

این سریال در کل یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های نتفلیکس از سال 2019 تا به الان بوده است. گفته شده در سریال آموزش رابطه از بازیگران این سریال، ایمی لو وود با بازی دقیق و حرفه‌ای خود توانسه جایزه تلوزیونی بفتا  BAFTA با عنوان بهترین بازیگر کمدی زن را دریافت کند. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی بازیگران سریال آموزش رابطه (S.Education) بپردازیم.

بازیگران سریال آموزش رابطه (S.Education)

مجموعه محبوب سریال آموزش رابطه از نتفلیکس باری دیگر با فصل سوم این سریال بازگشته است. در فصل سوم آن باری دیگر مدرسه Moordale برای دانش آموزان آن باز شده است. با تمامی اتفاقاتی که در فصل دوم سریال آموزش رابطه رخ داد، مدرسه تصمیم گرفت برای بهبود موسسه آموزشی خود از یک سرپرست جدید استفاده کند.

در فصل سوم این سریال تقریبا تمامی بازیگران آن که در فصل‌های اول و دوم حضور داشتند باری دیگر بازگشته‌اند و همچنین در فصل سوم آن برخی از بازیگران جدید به این سریال اضافه شده‌اند که ما در این قسمت ابتدا لیستی از این بازیگران را به شما ارائه می‌دهیم و سپس با بیوگرافی بازیگرهای سریال S.Education همراه شما خواهیم بود.

  • ایسا باترفیلد (Asa Butterfield) در نقش اوتیس میلبورن
  • اما مکی (Emma Mackey) در نقش میوی وایلی
  • جیلیان اندرسون (Gillian Anderson) در نقش جین میلبورن
  • شوتی گتوا (Ncuti Gatwa) در نقش اریک ایفیانگ
  • کانر سوییندلز (Connor Swindells) در نقش آدام گروف
  • جمیما کرکی (Jemima Kirke) در نقش هوپ
  • میمی کین (Mimi Keene) در نقش روبی متیوز
  • ایمی لو وود (Aimee Lou Wood) در نقش ایمی گیبز

لیستی از بازیگران سریال S.Education در اختیار شما قرار گرفت. در ادامه این مقاله به خلاصه‌ای از بیوگرافی هر کدام از این بازیگران به صورت جدا جدا خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال بازی مرکب (Squid Game)

 هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld)

ایسا باترفیلد (Asa Butterfield)

بازیگران سریال آموزش رابطه (S.Education)
بیوگرافی بازیگرهای سریال S.Education

ایسا باترفیلد یک بازیگر انگلیسی بوده که در 1 آوریل 1997 به دنیا آمده است و در حال حاضر 24 سال سن دارد. وی حرفه خود را از سن 7 سالگی شروع کرده و در برنامه‌های تلوزیونی زیادی شرکت کرده است. ایسا باترفیلد اولین سریال خود را با بازی در یک برنامه تلوزیونی به نام After Thomas در سال 2006 شروع و اولین فیلم خود را با بازی در فیلم Son of Rainbow آغاز کرده است.

اگرچه که ایسا باترفیلد شهرت خود را ابتدا با بازی در فیلم پسری با پیژامه راه راه یا همان The Boy in the Striped Pyjamas به دست آورده است اما وی در سال 2011 با بازی در فیلم هوگو با کارگردانی استیون اسپیلبرگ بسیار خوش درخشید و تبدیل به یک بازیگر بین المللی شد، این فیلم تا به الان نامزد 11 اسکار شده و 5 جایزه دریافت کرده است.

ایسا باترفیلد برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه منتقدان با عنوان بازیگر جوان شد. از آن پس به بعد ایسا باترفیلد در فیلم‌های معروفی از جمله X+Y ،Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children، خانه فردا، فضای میان ما و Slaughterhouse Rulez نقش آفرینی کرده است. بازی در سریال آموزش رابطه موجب افزایش شهرت او شده به طوری که ایسا باترفیلد تبدیل به یک بازیگر معروف هالیودی شده است.

بیشتر بخوانید:

هانا ودینگهام (Hannah Waddingham)

 بیلی آیلیش (Billie Eilish)

اما مکی (Emma Mackey)

بازیگران سریال آموزش رابطه (S.Education)
بیوگرافی بازیگرهای سریال S.Education

اما مکی یک بازیگر انگلیسی فرانسوی است که در 4 ژانویه 1996 به دنیا آمده است و 25 سال سن دارد. وی از آن دسته بازیگرانی است که در پیشه خود ورود فوق العاده‌ای داشته است. اما مکی در فرانسه به دنیا آمده ولی بعدها برای شرکت در دانشگاه در رشته ادبیات انگلیسی به لندن رفته است.

اما مکی اولین بار در سال 2016 با بازی در فیلم Badger Lane شناخته شد و سپس در سال 2018 در سریال Summit Fever بازی کرد اما می‌توان گفت که وی شهرت خود را بیشتر با بازی در سریال آموزش رابطه به دست آورده است. در واقع بازی در این سریال زندگی اما مکی را به کل تغییر داد زیرا بازی او مورد توجه منتقدان بسیار زیادی قرار گرفت.

اما مکی که یکی از بازیگران سریال آموزش رابطه (S.Education) به شمار می‌ر‌ود، با بازی در این سریال توانست نامزد جایزه بهترین بازیگر کمدی زن در بریتیش آکادمی اوارد (British Academy Television Awards) بشود. اما مکی به زودی در فیلم‌های جدید مرگ بر روی نیل و امیلی دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

 اما مکی (Emma Mackey)

سوفیا دی مارتینو (Sophia Di Martino) 

جیلیان اندرسون (Gillian Anderson)

بازیگران سریال آموزش رابطه (S.Education)
بازیگران سریال S.Education

جیلیان اندرسون یک بازیگر آمریکایی بوده که در 9 اگوست 1968 به دنیا آمده است و در حال حاضر 53 سال سن دارد. وی یکی از بازیگران مشهور و شناخته شده هالیود بوده که در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی در طول چندین سال ایفای نقش کرده است. وی پیشه هنرمندی خود را ابتدا به عنوان بازیگر تئاتر شروع کرد و در نمایش دوستان غایب (Absent Friends) حضور داشت.

جیلیان اندرسون برنده جایزه بهترین بازیگر جدید تئاتر شد. هر چند که این بازیگر در فیلم‌ها و سریال‌های معروف زیادی بازی کرده است اما می‌توان گفت وی شهرت خود را با بازی در سریال The X-Files به دست آورده است.

این سریال تبدیل به یک پدیده جهانی شد و برای جیلیان اندرسون جایزه‌های زیادی از جمله گلدن گلاب و امی به ترتیب با عنوان‌های بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر نقش اول را به ارمغان آورد. وی نیز یکی از بازیگران سریال آموزش رابطه (S.Education) محسوب می‌شود و به خوبی در این سریال ایفای نقش کرده است.

از آن زمان به بعد او در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی مانند آخرین پادشاه اسکاتلند، Johnny English Reborn ،The Fall و American Gods نقش آفرینی کرده و همچنین جایزه های زیادی را دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: جین سه یون (Jin se yeon)

شوتی گتوا (Ncuti Gatwa)

بازیگران سریال آموزش رابطه (S.Education)
بازیگران سریال S.Education

شوتی گتوا یک بازیگر اسکاتلندی است که در 15 اکتبر 1992 متولد شده است و در حال حاضر 28 سال سن دارد. وی نیز از بازیگران سریال آموزش رابطه (S.Education) بوده و به خوبی در نقش خود را در این سریال بازی کرده است.

شیوتی گتوا در اسکاتلند به دنیا آمده و در آنجا بزرگ شده است، وی همچنین تحصیلات خود را در دانشگاه سلطنتی اسکاتلند در رشته بازیگری در سال 2013 با موفقیت به پایان رسانده است.

اولین حضور گتوا در صدا و سیما در برنامه تلوزیونی باب سرورنت (Bob Servant) بود. وی همچنین در سال 2015 در برنامه تلوزیونی Stonemouth حضور داشت، از طرفی او در همین سال در برخی از برنامه‌های تئاتر نیز مشارکت کرد.

وی از سال 2019 در سریال آموزش رابطه حضور پیدا کرد. وی با بازی خود در این سریال جوایزی را دریافت کرد و نامزد بهترین کمدین مرد در بفتا اوارد (BAFTA Television Awards) شد.

بیشتر بخوانید: گروه کیپاپ کارد (KARD)

کانر سوییندلز (Connor Swindells)

بازیگران سریال آموزش رابطه (S.Education)
بازیگر های سریال آموزش رابطه

کانر سوییندلز یک مدل و بازیگر انگلیسی است که در 19 سپتامبر 1996 متولد شده است و در حال حاضر 26 سال سن دارد. وی نیز یکی از بازیگر های سریال آموزش رابطه است. این بازیگر پیشه بازیگری خود را زمانی که یک پوستر ادیشن را دید، به اصرار دوستش در آن ادیشن شرکت کرد.

وی در سال 2017 در دو برنامه تلوزیونی با نام‌های Harlots و Jamestown شرکت کرد. در همان سال 2017 وی در اولین فیلم خود را با نام VS بازی کرد.

اگرچه که وی از قبل از سریال آموزش رابطه در نقش های زیاد دیگری بازی کرده اما ایفای نقش در سریال آموزش رابطه به شهرت وی افزوده است. پس از این سریال وی در فیلم‌های معروف دیگری با نام‌های The Vanishing و Emma نقش آفرینی کرده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال موش (Mouse 2021)

جمیما کرکی (Jemima Kirke)

بازیگران سریال آموزش رابطه (S.Education)
بازیگر های سریال آموزش رابطه

جمیما کرکی یک بازیگر، ارتست و کارگردان انگلیسی آمریکایی است. وی در 26 آوریل 1985 به دنیا آمده است و در حال حاضر 36 سال سن دارد. وی یک نقاش بسیار حرفه‌ای و ماهر است که کارهای خود را در چندین نمایشنامه از خود به اجرا گذاشته است. وی همچنین خود صاحب چندین نمایشنامه نیز هست.

می‌توان گفت جمیما کرکی در حقیقت یک ارتیست واقعی است زیرا او در نمایشنامه‌های تئاتر نیز شرکت داشته و از بازیگران تئاتر بوده است. وی اولین بار عرصه بازیگری خود را در فیلم Tiny Furniture شروع کرد که توسط دوست خودش کارگردانی شده بود. در همان سال وی نقش بازیگر اصلی را در فیلم Girls دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال تاکسی درایور (Taxi Driver 2021)

میمی کین (Mimi Keene)

بازیگران سریال آموزش رابطه (S.Education)
بازیگر های سریال آموزش رابطه

میمی کین یک بازیگر انگلیسی است. وی همچنین از بازیگران سریال آموزش رابطه (S.Education) به حساب می‌رود. میمی کین در 5 اگوست 1998 به دنیا آمده است و در حال حاضر 23 سال سن دارد. وی پیشه بازیگری خود را در زمانی که فقط یک کودک بود آغاز کرد و به عنوان بازیگر کودک در نمایش‌های تلوزیونی ظاهر شد.

وی اولین نقش اصلی خود را در سال 2013 با بازی در نمایش معروف بی بی سی با نام EastEnders دریافت کرد. جدا از حرفه بازیگری وی در صنعت صداگذاری نیز فعالیت دارد.

او صدای خود را در مجموعه بازی‌های ویدیویی Castlevania به اشتراک گذاشته است. وی با بازی در سریال آموزش رابطه شهرت خود را افزایش داد. وی به احتمال زیاد در یکی از فیلم‌های نتفلیکس به نام Close ایفای نقش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: ونسا کربی (Vanessa Kirby) 

ایمی لو وود (Aimee Lou Wood)

بازیگران سریال آموزش رابطه (S.Education)

ایمی لو وود یک بازیگر انگلیسی است که در 3 فوریه 1995 متولد شده است. وی 26 سال سن دارد و از بازیگران سریال آموزش رابطه (S.Education) به شمار می‌رود. وی در سریال آموزش رابطه ابتدا برای نقش لیلی در ادیشن شرکت کرد اما در نهایت نقش ایمی را در سریال بازی کرد.

وی به دلیل بازی حرفه ای خود مورد توجه منتقدان زیادی قرار گرفت و جایزه بهترین بازیگر کمدین زن را در جشنواره تلوزیونی آکادمی انگلیسی به دست آورد. ایمی اولین نقش اصلی خود را در فیلم Living که در پاییز 2021 اکران می‌شود، بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: meaww , radiotimes

نظر شما در خصوص بازیگران سریال آموزش رابطه (S.Education) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر