coinex
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ گلکسی A13 فایوجی در فهرست گیک‌بنچ!

کمپانی سامسونگ قرار است از گوشی میان رده جدید خود با نام سامسونگ گلکسی A13 فایوجی رونمایی به عمل آورد و امروز این گوشی در سایت گیک‌بنچ فهرست شد.

خبرهای شنیده شده حاکی از تست شدن سامسونگ گلکسی A13 5G توسط وبسایت قدرتمند گیک بنچ است. گلکسی توانسته در آزمون تک هسته ای امتیاز 465 و در آزمون چند هسته ای امتیاز 1106 را کسب کند.

سامسونگ گلکسی A13 با شبکه اینترنت فایوجی، باتری 5000 میلی آمپری در ساعت و دوربین اصلی 50 مگاپیکسل واقع در پنل پشتی تجهیز شده است. سامسونگ در صدد است از یک میان رده دیگر رونمایی به عمل آورد. در ادامه برای اطلاع از جزئیات با تکراتو همراه باشید.

سامسونگ گلکسی A13  فایوجی

کمپانی سامسونگ همواره یکی از برترین برندهای موجود در بازار بوده که از بارزترین ویژگی های آن می توان به کیفیت و طراحی زیبا اشاره کرد. این کمپانی اخیرا قصد دارد گوشی گلکسی A13  را روانه بازار کند. این گوشی توسط سایت گیک بنچ تست شده است و می توان با مراجعه به این سایت گوشی گلکسی A13 را با نام و شماره SM-A136U مشاهده کرد.

سامسونگ گلکسی A13 فایوجی
مشخصات فنی گلکسی A13 / قیمت گلکسی A13 / تاریخ رونمایی از گلکسی A13

 

گلکسی A13 در آزمون های گیک‌بنچ امتیازات خوبی کسب کرده است. کد ARM MT6833V در اطلاعات مندرج در جدول گیک بنچ نشان دهنده تراشه دایمنسیتی 700 مدیاتک است. این تراشه نمونه ارزان قیمت چیپست 720 است که امکان استفاده آسان و مقرون به صرفه از شبکه ارتباطی فایوجی را به ما می دهد. اندروید پیش فرض این گوشی 11 و رم 4 گیگابایت است.

سامسونگ گلکسی A13 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسل و مجهز به سنسور ایزوسل است. این گوشی میان رده با قیمت حدودی ۲۰۰ دلار وارد بازار می شود که در مقایسه با گوشی های هم رده خود قیمت و کیفیت مناسبی دارد. شنیده ها حاکی از عرضه شدن این محصول شرکت سامسونگ در اوایل سال 2022 است ولی جزئیات بیشتری در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سامسونگ گلکسی A13  فایوجی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر