;
coinex

تاریخ پخش سریال های شبکه نمایش خانگی [آپدیت آبان 1400]

این روزها سریال های نمایش خانگی طرفداران زیادی پیدا کرده است. با ما در معرفی و تاریخ پخش سریال های شبکه نمایش خانگی همراه باشید.

اگر از طرفداران سریال‌های نمایش خانگی باشید، در چند سال اخیر تغییرات آنها را لمس کرده‌اید. در چند سال گذشته بخش مهمی از صنعت تصویر را ساخت سریال برای شبکه‌های نمایش خانگی به‌دوش می‌کشد.

اما باید گفت در راستای راه افتادن صنعت نمایش خانگی فیلم و سریال‌های بسیاری فدا شدند  و موفقیت‌های مالی چندانی پیدا نمی‌کردند. اما کارگردانان و تهیه کنندگان پا پس نکشیدند و تلاش بسیاری در این راستا کردند.

در قدم اول سریال قهوه تلخ، شاهگوش و شهزار به عنوان یکی از پر فروش‌ترین آثار، نگاه‌های سرمایه‌گذاران و دست‌اندرکاران سینما و تلویزیون را به شبکه نمایش خانگی معطوف کرد.

تاریخ پخش سریال های شبکه نمایش خانگی

با پخش و نمایش این سریال‌ها بازگیران و کارگردانان به وضوح نشان دادند که پتانسیل شبکه نمایش برای کار و پول درآوردن چقدر بالاست. ضمن اینکه شبکه نمایش گیر و بندهای تلویزیون را نداشت و دست سازندگان برای پرداختن به موضوعات مورد علاقه‌شان بسیار بازتر به‌نظر می‌رسید.

در حال حاضر سریال‌های زیادی در شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شوند که اکثر آن‌ها موفقیت‌های بسیار و طرفدارن بسیار زیادی را کسب می‌کنند. به جرات می‌توان گفت در آینده‌ای نه چندان دور صنعت سینمای خانگی ایران پیشرفت بیشتری خواهد کرد.

در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی تعدادی از سریال‌ها نمایش خانگی و تاریخ پخش آن‌ها بپردازیم. اگر از طرفداران این سریال‌ها هستید در ادامه این جستار همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 1400

بهترین سریال های تابستان 1400

ساخت ایران 3

تاریخ پخش سریال های شبکه نمایش خانگی
تاریخ پخش سریال های شبکه نمایش خانگی / سریال های نمایش خانگی امسال
  • ژانر: کمدی، خانوادگی
  • کارگردان: بهمن گودرزی
  • بازیگران: امین حیایی، مجید صالحی، هومن برق نورد، عایشه‌گل جوشکن، عزت الله مهرآوران

سریال ساخت ایران یکی از پرطرفدارترین سریال ساخته شده است. دو فصل دیگر از این مجموعه ساخته شده که توانسته است در مدت کوتاهی طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. از زمانی که طرفداران متوجه ساخت جدید این سریال شده‌اند بی صبرانه در انتظار پخش این مجموعه شده‌اند.

امین حیایی شخصیت اصلی این مجموعه را همانند فصل‌های قبل برعهده دارد. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به مجید صالحی، هومن برق نورد، عایشه‌گل جوشکن، عزت الله مهرآوران اشاره کرد.

داستان این سریال با روایط زندگی غلام آغاز می‌شود. او در این فصل به جنوب ایران رفته و شغل غواصی را برعهده گرفته است. یک روز بهین که بدهی سنگینی بالا آورده، از او کمک می‌خواهد. غلام که به بهین علاقه دارد تصمیم می‌گیرد به او کمک کند.

اما حل مشکل بهین برای غلام دردسرهای زیادی را به دنبال دارد. به جرات می‌توان این مجموعه را یکی از بهترین سریال های نمایش خانگی طنز معرفی کرد. تاریخ پخش دقیق این سریال مشخص نیست ولی احتمال دارد در اواخر پاییز یا اوایل زمستان پخش خود را آغاز نماید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

بهترین سریال های ایرانی

یاغی

تاریخ پخش سریال های شبکه نمایش خانگی
تاریخ پخش سریال های شبکه نمایش خانگی / سریال های نمایش خانگی طنز / سریال های نمایش خانگی امسال
  • کارگردان: محمد کارت
  • تهیه کننده: سید مازیار هاشمی
  • بازیگران: پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، نیکی کریمی، امیر جعفری، علی شادمان، پژمان جمشیدی
  • ژانر: خانوادگی، اجتماعی

اگر بخواهیم یکی از جدیدترین اثار محمد کارت اشاره کنیم می‌توان سریال یاغی را نام برد. در این مجموعه دوست داشتنی بازیگران محبوبی همچون پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی به ایفای نفش پرداخته‌اند.

این سریال روایت‌گر زندگی کشتی گیری است که در محله جنوب شهر تهران زندگی میکند، دو نفر به نام‌های بهمن و نادر به سراغش می‌روند تا به راه خلاف هدایتش کنند.  همین موضوع باعث به وجود آمدن داستان‌های جدیدی در سریال می‌شود.

این مجموعه دوست داشتنی روایتی جذاب را می‌گوید که با دیدن آن به درک بیشتری از مشکلات جامعه پی می‌برید. اگر به سریال‌های خانوادگی اجتماعی علاقمندید این مجموعه را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های طنز ایرانی

بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی

جزیره

تاریخ پخش سریال های شبکه نمایش خانگی
تاریخ پخش سریال های شبکه نمایش خانگی / سریال های نمایش خانگی طنز
  • کارگردان: سیروس مقدم
  • تهیه کنندگان: منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری
  • ژانر: خانوادگی، اجتماعی
  • بازیگران: حمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، حمیدرضا پگاه، سامیه لک

سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم به عنوان یکی از بهترین سریال های خانگی 1400 شناخته می‌شود. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی است.

جزیره مکان نیست، بهانه کشمکش بین آدم هایی ست که سرنوشت خود را در آن جستجو می کنند و دست مایه ست برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند؛ آنها برای رسیدن به جزیره دست به هرکاری می زنند.

این افراد برای به دست آوردن جزیره هر کاری که فکر کنید می‌کنند تا بتواند به طور کامل این جزیره را تصاحب کنند. اگر به سریال‌هایی با ژانر خانوادگی اجتماعی علاقمند هستید این مجموعه دیدنی را از دست ندهید.

در این سریال محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، بهنام تشکر، کاظم سیاحی، مینا وحید، مهدی احمدی، امیر کاظمی، رویا جاویدنیا، السا فیروز آذر، زهیر یاری، شهروز دل افکار، پاوان افسر، شکوفه هاشمیان، شراره رنجبر،شادی مختاری به هنرمندی پرداخته‌اند. طبق اخبار به دست رسیده این مجموعه در اوایل آبان ماه پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

فصل سوم سریال عطیه (Atiye) نتفلیکس

فصل دوم سریال سندیتون (Sanditon) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

خسوف

تاریخ پخش سریال های شبکه نمایش خانگی
تاریخ پخش سریال های شبکه نمایش خانگی / سریال های شبکه خانگی جدید / سریال های نمایش خانگی طنز
  • کارگردان: مازیار میری
  • بازیگران: امین تارخ، مینو شریفی، سجاد بابایی
  • ژانرها: درام، اجتماعی، عاشقانه

یکی از بهترین و جدیدترین سریال های نمایش خانگی امسال سریال خسوف بوده. این مجموعه به کارگردانی مازیار میری و تهیه کنندگی همایون اسعدیان ساخته شده است.

در این سریال بازیگران محبوبی همچون امین تارخ، علی عمرانی، پوریا رحیمی‌سام، مینو شریفی، سجاد بابایی، پریا مجللی، المیرا دهقانی، مسعود کرامتی، ستاره اسکندری، شهره سلطانی، شمسی فضل‌الهی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شاید در ابندا با دیدن کمی از سریال فکر کنید با فیلنامه‌ای مشابه دیگر فیلم‌های ایرانی رو‌به رو می‌شوید اما در ادامه این طور نیست و شما با صحنه‌های متفاوت و جذاب بسیاری رو‌به‌رو خواهید شد.

این سریال زندگی پسری به نام امیر را روایت می‌کند که بر خلاف قولی که داده بود دل باخته دختر دیگری می‌شود. او و دختر دایی‌اش قول و قرارهایی با هم گذاشته بودند و تصیمیم داشتن ازدواج کنند که به طور اتفاقی امیر داستان به شخص دیگری علاقمند می شود. همین امر روند داستان را به طور کلی تغییر می‌دهد. همچنین لازم به ذکر است این مجموعه دوست داشتنی در اواخر مهر ماه پخش شده است.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال قورباغه ؛ تاریخ پخش، بازیگران و آخرین شایعات

زمان پخش فصل دوم سریال سیاوش [+داستان و بازیگران]

حرفه‌ ای

تاریخ پخش سریال های شبکه نمایش خانگی
تاریخ پخش سریال های شبکه نمایش خانگی / سریال های خانگی 1400 / سریال های شبکه خانگی جدید
  • کارگردان: مصطفی تقی‌زاده
  • بازیگران: سارا بهرامی، سیروان خسروی، ماهور الوند، زانیار خسروی، علی مصفا، مزدک میرعابدینی، علیرضا ثانی فر، بهاره کیان افشار، المیرا دهقانی
  • تهیه‌کننده: سعید خانی
  • ژانر: اجتماعی، اکشن

یکی دیگر از بهترین سریال های شبکه خانگی جدید سریال حرفه ای است. این سریال به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده و تهیه کنندگی سعید خانی ساخته شده است. در این مجموعه شاهد لحظات اکشن و مهیج بسیاری هستید.

در این سریال بازیگران محبوبی همچون سارا بهرامی، ماهور الوند، زانیار خسروی، علی مصفا، مزدک میرعابدینی، علیرضا ثانی فر، بهاره کیان افشار، المیرا دهقانی به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین در این سریال سیروان خسروی که یکی از بهترین خوانندگان پاپ است نیز به ایفای نقش پرداخته است.

در ابتدا قرار بود این مجموعه در سال 99 پخش شود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا مدتی‌ است که به تعبیق افتاده است اما چند ماهی است که عوامل پشت صحنه کار خود را شروع کرده و مشغول ضبط فیلم هستند.

این سریال داستان زندگی چند نفر را روایت می‌کند که پول هنگفتی را پیدا کرده‌اند. حال برای از بین بردن موانع و مشکلات و رسیدن به آن پول نقشه‌هایی بسیاری می‌کشند.

بعد از تلاش‌های بسیار این گروه توانستن نقشه بی نقصی بکشند. برای اجرای این نقشه ی ناب و پیچیده نیازمند یک آدمکش حرفه‌ای هستند. آن‌ها به دنبال یک فرد باهوش و زیرک و بی‌رحم هستند تا بتوانند به آن پول هنگفت دست پیدا کنند.

این سریال از آن دست سریال‌هایی است که ترس وحشت فراوان را به شما القا می‌کند. اگر از علاقمندان این سری ژانر‌ها هستید این مجموعه دیدنی را از دست ندهید چرا که این مجموعه یکی از بهترین سریال های خانگی 1400 شناخته شده است. همچنین لازم به ذکر است این مجموعه دوست داشتنی در اواخر مهر ماه پخش شده است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تاریخ پخش سریال های شبکه نمایش خانگی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر