;
coinex

تریلر و تاریخ اکران فیلم Morbius [+بازیگران و داستان]

فیلم Morbius یکی از پر طرفدارترین فیلم‌هاست. اخیرا تریلر و تاریخ اکران فیلم Morbius منتشر شده است. برای اطلاع از جزئیات با ما باشید.

یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی بوده که به کارگردانی دنیل اسپینوزا و نویسندگی مت سازما، بارک شارپلس ساخته شده است.

در این فیلم مهیج و جذاب بازیگران محبوبی همچون جرد لتو، مت اسمیت، آدریا آرجونا، جرد هریس، ال مادریگال، تایریس گیبسون به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در ادامه این نوشتار قصد داریم به معرفی بازیگران فیلم موربیوس و داستان فیلم موربیوس بپردازیم. برای اطلاع از جزئیات تریلر و تاریخ اکران فیلم Morbius با تکراتو همراه باشید.

تریلر و تاریخ اکران فیلم Morbius

فیلم Morbius یکی از بهترین کارهای دنیل اسپینوزا است. موربیوس یک فیلم رو به انتشار آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی است که بر پایه‌ی شخصیت به همین نام از مارول کامیکس ساخته شده‌ است.

تولید این فیلم بر عهده‌ی کلمبیا پیکچرز با مشارکت مارول است. این فیلم که در آینده توسط سونی پیکچرز ریلیزینگ توزیع می‌شود، قرار است سومین فیلم در دنیای مرد عنکبوتی از سونی باشد.

طبق اخبار به دست رسیده تاریخ اکران فیلم موربیوس برای ۲۸ ژانویه ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده است. برای اطلاع از جزئیات تریلر و تاریخ اکران فیلم Morbius با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

فصل سوم سریال عطیه (Atiye) نتفلیکس

فصل دوم سریال سندیتون (Sanditon) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

داستان فیلم موربیوس

تریلر و تاریخ اکران فیلم Morbius
تاریخ اکران فیلم موربیوس

همانطور که از اسم این سریال پیداست یک فیلم ابرقهرمانی بوده که زندگی یک خون‌آشام را روایت می‌کند. او یکی از محبوبترین هیولاهای دنیای مارول و کامیک است که در سال 2015 در رتبه دهم فهرست بهترین هیولاهای مارول کامیکس قرار گرفته است.

هنگامی که در سال 1971 برای اولین بار اسم موربیوس در سری کتاب‌های اسپایدر-من شگفت‌انگیز آورده شد، هیچ کس فکر نمی‌کرد که این شخصیت ضد قهرمان که به سختی از مرد عنکبوتی شکست خورده است، اینقدر محبوب شود.

خالقان او در ابتدا تنها به دنبال شخصیتی بودند که برازنده قد علم کردن در برابر مرد عنکبوتی باشد. ولی بعداً متوجه بعدهای دیگر این ضد قهرمان مشهور شدند. تا اینکه در نوامبر سال 2018 کمپانی سونی از احتمال ساخت فیلم موربیوس خبر داد.

شاید برای شما هم جالب باشید که موربیوس اولین ابرشرور کمیک مرد عنکبوتی است که توسط Stan Lee (استن لی) خلق نشده است.

داستان فیلم موربیوس درباره خون آشام بوده که بیشتر زندگی‌اش را با یک بیماری ژنتیکی خونی گذرانده که او را بسیار ضعیف و ناتوان کرده است.

در راه جستجو برای درمان این بیماری، موربیوس تصادفاً خود را به یک خون‌آشام زنده تبدیل می‌کند، یا همانطور که خودش این شرایط را با نام «pseudo-vampirism» خطاب می‌کند.

توانایی‌های موربیوس بسیار خاص‌اند. علاوه بر میل شدید او به خون، قابلیت‌هایی همچون سرعت زیاد، چابک بودن و همچنین توانایی شفای هر زخمی تنها در چند ساعت، جزو قدرت‌های او محسوب می‌شوند.

او همچنین دارای توانایی دید در شب، حس بویایی بسیار قوی، هیپنوتیزم کردن افراد، خلق یک خون‌آشام، و قدرت پرواز است.

برخلاف خون‌آشام‌های سنتی، Morbius نسبت به جادو، سیر، صلیب، و دیگر علائم مورد استفاده در برابر خون‌آشام‌ها، مصون و ایمن است.

تمامی طرفداران این ژانر بی صبرانه در انتظار پخش این مجموعه دیدنی هستند. در ادامه به معرفی بازیگران فیلم موربیوس می‌پردازیم. همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال قورباغه ؛ تاریخ پخش، بازیگران و آخرین شایعات

زمان پخش فصل دوم سریال سیاوش [+داستان و بازیگران]

جرد لتو

تریلر و تاریخ اکران فیلم Morbius
تریلر و تاریخ اکران فیلم Morbius

یکی از بازیگران فیلم موربیوس جرد لتو بوده و در کنار جرفه بازیگری یک موسیقی دان حرفه‌ای هم هست. او فعالیت خود را در اوایل دهه 1990 در نقش اردن کاتالانو در مجموعه تلویزیونی آغاز کرد.

لتو پیش از آنکه به مطالعه‌ی رشته‌ی هنر بپردازد به عنوان یک مدل بازیگر شناخته می‌شد، فیلم‌های معروفی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته شامل دختر، ازهم‌گسیخته، روانی آمریکایی، جوخه انتحار، الکساندر، مرثیه برای یک رؤیا، ارباب جنگ و آقای هیچ‌کس است.

از جوایز مهم او در عرصه بازیگری می‌توان به برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و برنده جایزه سینمایی و تلویزیونی ام‌تی‌وی برای فیلم باشگاه خریداران دالاس نام برد.

بیشتر بخوانید:

سریال How I Met Your Father ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آشنایی با پدر

سریال The Last of Us ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آخرین بازمانده از ما

مت اسمیت

تریلر و تاریخ اکران فیلم Morbius
تاریخ اکران فیلم موربیوس

مت اسمیت یکی دیگر از بازیگران فیلم موربیوس که توانسته است در این مجموعه به خوبی بدرخشد و طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. او فعالیت هنری خود را از سال 2003 آغاز کرده و تاکنون مشغول فعالیت است.

آدریا آرجونا

تریلر و تاریخ اکران فیلم Morbius
تریلر و تاریخ اکران فیلم Morbius

یکی دیگر از بازیگران فیلم موربیوس آدریا آرجونا بوده که فعالیت هنری خود را از سال 2012 آغاز کرده و تاکنون مشغول فعالیت است.

از جمله آثار او می توان به آزمایش بلکو در نقش لئاندرا فلورز، پایه مهمانی در نقش آماندا، حاشیه اقیانوس آرام: طغیان در نقش ژول ریس، مرز سه‌گانه در نقش یووانا، شش زیرزمینی در نقش فایو اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

سریال The Irregulars ؛ بازیگران، تاریخ پخش و نقد سریال غیرعادی ها

ال مادریگال

تریلر و تاریخ اکران فیلم Morbius
تریلر و تاریخ اکران فیلم Morbius

ال مادریگال هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا بوده که به ایفای نقش در فیلم دیدنی موربیوس پرداخته است. اکثر فعالیت‌های او در ژانر کمدی بوده که همین موضوع باعث شده است طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به نمایش روزانه و راه بازگشت اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

سریال ارباب حلقه ها (Lord of the Rings) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) ؛ تاریخ پخش، داستان، بازیگران، نقد و بررسی

تایریس گیبسون

تریلر و تاریخ اکران فیلم Morbius

تایریس گیبسون خواننده ریتم و بلوز و بازیگر آمریکایی است. او فعالیت هنری خود را 1994 آغاز کرده و تاکنون مشغول فعالیت است.

از جمله کاری‌های او می‌توان به پسربچه ، ۲سریع و ۲خشمگین، چهار برادر، تبدیل‌شوندگان، مسابقه مرگ، تغییرشکل‌دهندگان: انتقام شکست‌خوردگان، لژیون، تغییرشکل‌دهندگان: تاریکی ماه و سریع و خشمگین اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

سریال The Witcher: Blood Origins ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی (Rick And Morty) [+تریلر و داستان]

عوامل فیلم Morbius

تریلر و تاریخ اکران فیلم Morbius

  • کارگردان: دنیل اسپینوزا
  • تهیه‌کننده: آوی آراد، مت تولماچ، لوکاس فاستر
  • نویسنده: مت سازما، بارک شارپلس
  • بازیگران: جرد لتو، مت اسمیت، آدریا آرجونا، جرد هریس، ال مادریگال، تایریس گیبسون
  • موسیقی: یون اکستراند
  • فیلم‌بردار: الیور وود
  • شرکت تولید: کلمبیا پیکچرز، مارول انترتینمنت
  • توزیع‌کننده: گروه سینمایی سونی پیکچرز

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل دوم سریال بربرها (Barbarians) [+تریلر و داستان]

فصل پنجم سریال سیب ممنوعه (Yasak Elma) ؛ داستان، زمان پخش و بازیگران

تریلر فیلم Morbius

تریلر و تاریخ اکران فیلم Morbius

همانطور که کمی قبل گفتیم این مجموعه دیدنی یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی بوده که طرفداران فیلم و سریال‌های مارول بی‌صبرانه در انتظار پخش این مجموعه هستند.

این فیلم دیدنی مهیج قرار است برای ۲۸ ژانویه ۲۰۲۲ پخش شود. از آنجایی که این مجموعه طرفداران بسیار زیادی دارد ما در ادامه تریلر فیلم Morbius را در اختیار شما قرار داده‌ایم. برای تماشای تریلر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

برای تماشای اولین تریلر فیلم Morbius در یوتیوپ در اینجا کلیک کنید

برای تماشای دومین تریلر رسمی فیلم موربیوس در یوتیوب اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تریلر و تاریخ اکران فیلم Morbius چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر