coinex
راهنمای خرید تکراتو

رندرهای تبلت گلکسی تب A8 رسما منتشر شد

سامسونگ قصد دارد به عرضه تبلت اقتصادی خود بپردازد که قیمت مناسبی نیز دارد. اکنون رندرهای تبلت گلکسی تب A8 منتشر شده که طراحی آن را نشان می دهد.

سامسونگ به تازگی رندرهای جدیدی از تبلت اقتصادی خود یعنی گلکسی تب A8 منتشر کرد. این سری از محصولات سامسونگ مانند گوشی‌های رده A میان‌رده محسوب می‌شوند و از برچسب قیمتی مناسبی برخوردار هستند.

در سال 2019 شاهد رونمایی از گلکسی تب A8 بودیم که مدل قدیمی این تبلت بود و اکنون قرار است که نسخه 2021 آن وارد بازار شود. حالا ردندرهای این تبلت نشان می‌دهد که عزم کره‌ای ها برای عرضه آن جزم است.

رندرهای تبلت گلکسی تب A8

حدودا دو ماه پیش بود که برخی منابع شایعاتی در خصوص این تبلت منتشر نمودند. چند هفته پس از این خبر شاهد درز اطلاعات دقیقی درباره آن بودیم که تائید شد. حالا شاهد انتشار رندرهای این تبلت اقتصادی هستیم.

رندرهای تبلت گلکسی تب A8

صفحه نمایش این تبلت مجهز به پنل LCD با اندازه 10.5 اینچی است و قیمتی 260 دلاری دارد. در خصوص طراحی این تبلت نیز باید بگوییم که چیز خاصی را شاهد نیستیم و در کل طراحی آن ساده است.

همان‌طور که گفتیم نمایشگر این تبلت 10.5 اینچی است و نوع پنل آن ال سی دی خواهد بود. وضوح این نمایشگر 1920 در 1200 است و نرخ نوسازی آن به 60 هرتز می‌رسد. در اطراف این تبلت شاهد چهار بلندگوی دالبی اتموس هستیم.

تبلت گلکسی تب A8 مجهز به جک 3.5 میلی‌متری هدفون است و بدنه آن از آلومینیوم ساخته شده. قلب تپنده آن را تراشه یونیسوک تایگر تی 618 زنده نگاه می‌دارد. بر اساس برخی گزارشات این تبلت از دو ماه دیگر تولید انبوه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندرهای تبلت گلکسی تب A8 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر