coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

دیدن استوری اینستاگرام بدون فهمیدن [10 روش مشاهده مخفیانه استوری]

برای دیدن استوری اینستاگرام بدون فهمیدن طرف، راه‌های متفاوتی وجود دارد که ما در این نوشتار به آموزش دیدن استوری به صورت ناشناس می‌پردازیم.

قابلیت استوری اینستاگرام این امکان را به کاربران می دهد تا فیلم های کوتاه یا عکس های دلخواهشان را در استوری هایی که تا ۲۴ ساعت در معرض نمایش قرار دارند با دیگران به اشتراک بگذارند.

افرادی که استوری می گذارند می توانند بفهمند که چه کسانی استوری آنها را مشاهده کرده اند. اگر می خواهید نحوه مشاهده استوری در اینستاگرام بدون سین خوردن را بدانید، در ادامه نوشتار آموزش دیدن مخفیانه استوری با ما همراه باشید.

دیدن استوری اینستاگرام بدون فهمیدن

این روزها بسیاری از افراد وقت خود را صرف دیدن استوری های متنوع می کنند که البته یکی از جنبه های روانی استوری که احتمالا خودتان هم در جریان هستید، اینه که فقط می خواهیم حلقه رنگی استوری را غیر فعال کنیم و به همین خاطر شده الکی استوری رو باز می کنید و به سرعت نور اسلاید می زنید تا فقط اون حلقه رنگی از بالای صفحه تایم لاین اینستاگرام محو شود.

تعداد محتواهایی که در استوری در طول روز به اشتراک گذاشته می‌شود، به مراتب از تعداد پست‌ها بیشتر است. همانطور که شما تعداد کسانی را که پست شما را دیده‌اند می‌توانید ببینید، در استوری هم امکان دیدن مخاطبینی که استوری شما را دیده‌اند، وجود دارد. که بعضی وقت ها دیدن استوری اینستا به صورت ناشناس به فکر ما می آید.

گاهی اوقات ممکن است به دلایل مختلف، شما بخواهید استوری کسی را ببینید بدون این‌که او بفهمد. دیدن استوری اینستاگرام بدون فهمیدن راحت تر از چیزیست که فکرش را می کنید، برای این کار در بعضی از موارد حتی نیاز نیست وارد اکانت اینستاگرامتان شوید. به این ترتیب می توانید کاملا ناشناس و مخفیانه استوری های دیگران را ببینید.

پس اگر قصد دیدن استوری اینستا بدون فهمیدن طرف را دارید، نگران نباشید زیرا امکان پذیر است. گاهی نیاز داریم استوری دوستان و کانتکت های اینستاگرام خود را مشاهده کنیم اما نمی خواهیم آن شخص متوجه شود و بفهمد که ما استوری او را مشاهده کرده ایم. در این صورت لازم است از ترفند های دیدن استوری اینستاگرام بدون فهمیدن و آموزش دیدن مخفیانه استوری استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

معنی She/Her و He/Him در بیو اینستاگرام

بهترین برنامه های دانلود از اینستاگرام

اپلیکیشن (GBInsta)

راهکار های متنوعی برای دیدن استوری اینستاگرام بدون فهمیدن وجود دارد. اپلیکیشن GBInsta یکی از برنامه های فوق العاده ای بوده که با استفاده از آن می توانید به راحتی آب خوردن استوری ها اینستاگرام را تماشا کنید بدون اینکه آن طرف متوجه شود و همین قضیه باعث می شود تا به صورت ناشناس هر چند تا که استوری باشد را ببینید. برای آموزش دیدن استوری به صورت ناشناس این نوشتار را دنبال کنید.

برای شروع وارد وب سایت https://gbapps.net/download-gb-instagram-apk شوید سپس همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ باید روی دکمه بنفش رنگ Downlaod GB Instagram کلیک کنید تا بلافاصله بر روی گوشی شما نصب شود. یادتان باشد که حتما روی این دکمه کلیک کنید چرا که دومین دکمه برای دانلود یک اپ دیگر است.

دیدن استوری اینستاگرام بدون فهمیدن [10 روش مشاهده مخفیانه استوری]
دیدن استوری اینستاگرام بدون فهمیدن
برای دیدن استوری اینستا بدون فهمیدن طرف بعد از نصب اپلیکیشن باید در آن وارد حساب اینستاگرام خود شوید که به همین منظور گزینه ای در پایین صفحه با عبارت Sign in قرار دارد که با استفاده از آن می توانید نام کاربری و رمز حساب خود را برای ورود به اکانت وارد نمایید.

پس از اینکه وارد حساب خود شده اید، بلافاصله به صفحه پروفایل اینستاگرام بروید و همانطور که در تصویر مشخص کرده ایم، در اپ GB اینستاگرام، یک گزینه به شکل دو چرخ دنده در بالای صفحه قرار دارد که در قدم اول باید روی آن کلیک کنید.

در صفحه بعدی شما برای دیدن استوری اینستاگرام بدون فهمیدن با گزینه های بسیاری رو به رو می شوید و از آنجایی که قصد داریم تا قابلیت ناشناس دیدن استوری اینستاگرام را فعال کنیم، باید روی گزینه Privacy کلیک کنید که به فارسی همان حریم خصوصی خودمان می شود.

در صفحه بعدی شما تنها با گزینه رو به رو هستید که با عبارت Hide view stories  قابل مشاهده میباشد؛ یادتان باشد که قبل از اینکه استوری ها را با قصد مخفیانه می خواهید ببینید، حتما باید تیک این گزینه را فعال کنید و سپس به صورت اتومات هر چقدر استوری ببینید، بدون سین انجام می شود.

در نظر داشته باشید که فقط از این اپلیکیشن برای موضوع دیدن استوری اینستاگرام به صورت مخفی و پنهان استفاده کنید و الباقی کار ها را از داخل اینستاگرام اصلی انجام دهید.

بیشتر بخوانید:

اینستاگرام کودکان چیست

نحوه غیرفعال کردن لایک اینستاگرام چگونه است؟

اینترنت خاموش یا استفاده از حالت هواپیما

برای دیدن استوری اینستاگرام بدون فهمیدن فرض می کنیم برنامه اینستاگرام را روی گوشی تان از قبل نصب کرده اید و الان می خواهید استوری شخصی را بدون اینکه خودش متوجه شود ببینید. خب، مستقیم ترین روش برای انجام این کار استفاده از حالت هواپیما یا Airplane mode گوشی است.

فرقی نمی کند از گوشی اندروید استفاده کنید یا آیفون، هردوی این گوشی ها حالت هواپیما را در خودشان دارند. آموزش دیدن مخفیانه استوری خیلی ساده است.

شما فقط باید اینستاگرامتان را باز کنید و وارد حساب کاربری تان بشوید. چند ثانیه صبر کنید تا تمام استوری های موجود در گوشی تان بارگیری بشوند. بعد حالت هواپیما را روشن کنید و دوباره برای دیدن استوری ها به اینستاگرام بروید.

دیدن استوری اینستاگرام بدون فهمیدن [10 روش مشاهده مخفیانه استوری]
دیدن استوری اینستاگرام بدون فهمیدن
از آنجایی که همه استوری ها از قبل روی گوشی تان دانلود شده اند حالا می توانید آنها را بدون نیاز به اینترنت مشاهده کنید. علاوه بر این چون حالت هوایپما روشن است، پروفایل شما برای شخصی که استوری گذاشته نشان داده نمی شود و او نمی تواند بفهمد که شما استوری اش را دیده اید.

اگر می خواهید سطح امنیت دیدن استوری اینستاگرام بدون فهمیدن را بالا ببرید و مطمئن شوید که ردی از خودتان باقی نگذاشته اید، بعد از دیدن استوری ها برنامه اینستاگرام را کاملا ببندید و اجازه ندهدید حتی در پس زمینه اجرا شود.

بیشتر بخوانید:

ریمیکس اینستاگرام چیست؟

لایو روم اینستاگرام چیست؟

افزونه مرورگر وب Firefox

برای دیدن استوری اینستاگرام بدون فهمیدن در صورتی که مروگر شما Firefox است می توانید از StoriesWatcher استفاده کنید.

این افزونه به شما امکان می دهد استوری های اینستاگرامی را بدون ورود به سیستم و مهمتر از همه بدون اینکه دیده شوید مشاهده کنید. به این ترتیب حتی اگر همه استوری را هم دیده باشید اسم شما جزو بازدید کنندگان استوری برای طرف مقابل نشان داده نمی شود.

بیشتر بخوانید:

مسنجر رومز اینستاگرام چیست؟

کلاهبرداری تیک آبی اینستاگرام

افزونه Chrome IG Story در مرورگر کروم

IG stories for Instagram افزونه ای برای مروگر گوگل کروم است که که به شما امکان دیدن استوری اینستا بدون فهمیدن طرف را می دهد تا هر نوع استوری اینستاگرام را بدون نیاز به حساب کاربری مشاهده کنید.

بعد از نصب این افزونه روی مرورگر خودتان، می توانید به راحتی به استوری های اینستاگرام را در صفحه کامپیوترتان مشاهده کنید و مهمتر از همه اینکه پروفایل شما جزو بازدید کنندگان استوری برای آن شخص نشان داده نمی شود.

دیدن استوری اینستاگرام بدون فهمیدن [10 روش مشاهده مخفیانه استوری]
دیدن استوری اینستاگرام بدون فهمیدن
در آموزش دیدن استوری به صورت ناشناس شما با کمک این افزونه مطمئن باشید که کاملاً مخفیانه می توانید Story های سایرین را ببینید. با نصب این افزونه به آسانی می توانید Story های سایر کاربران را بدون متوجه شدن آنها تنها با فشردن آیکون چشم کنار استوری مشاهده کنید.

متأسفانه برای کاربران iOS و اندروید، این امکان اکنون تنها با نصب افزونه Chrome IG Story که توسط Alec Garcia توسعه یافته است، بر روی نسخه دسکتاپ کروم قابل استفاده است.

اگر نمی خواهید افزونه های مرورگر وب را نصب و استفاده کنید می توانید از سایت های آنلاین هم برای دیدن مخفیانه استوری های اینستاگرام کمک بگیرید. در ادامه این روش را هم توضیح می دهیم.

بیشتر بخوانید:

قابلیت Recently Deleted اینستاگرام چیست؟

بازیابی پست های حذف شده اینستاگرام

سایت های آنلاین برای مشاهده مخفیانه استوری های اینستاگرام

در صورتی که نمی خواهید حالت هواپیمای گوشی تان را فعال کنید می توانید با استفاده از ابزارهای آنلاین هر نوع استوری مورد نظرتان را به صورت مخفیانه مشاهده کنید.

روش های آنلاین زیادی برای این کار وجود دارد که هم رایگان هستند و هم اینکه با استفاده از آنها برای دیدن استوری ها لازم نیست وارد حساب کاربری تان بشوید.

سایت Instagram Storiy Viewer یکی از این موارد است که به شما امکان دیدن استوری اینستا بدون فهمیدن طرف را می دهد تا بدون اینکه دیده شوید استوری های افراد مختلف را مشاهده کنید.

با استفاده از این سایت حتی می توانید استوری های اینستاگرام را دانلود هم بکنید. فرقی نمی کند این استوری ها عکس باشند یا فیلم؛ با این روش می توانید همه آنها را دانلود کنید.

دیدن استوری اینستاگرام بدون فهمیدن [10 روش مشاهده مخفیانه استوری]

در ادامه آموزش دیدن استوری به صورت ناشناس تنها کاری که باید بکنید این است که نام کاربری مورد نظر فردی که می خواهید استوری هایش را ببینید در کادر جستجوی این ابزار وارد کنید.

به این ترتیب شما می توانید بلافاصله تمام استوری های این کاربر که طی ۲۴ ساعت گذشته منتشر کرده است را مشاهده نمایید.

اگر می خواهید استوری های گذشته این فرد را ببینید ابزار آنلاین دیگری هم برای این کار وجود دارد و آن هم سایت Instagram Stories Data است.

تنها نکته منفی این روش این است که شما با این ابزارهای آنلاین فقط می توانید استوری های حساب های عمومی (public accounts)  را مشاهده کنید. اگر می خواهید استوری های یک اکانت خصوصی یا پرایوت را مشاهده کنید باید از روش های دیگری که در این مقاله به آن اشاره می کنیم استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام

نحوه ارسال پیام ناپدید شونده در اینستاگرام 

اپلیکیشن StorySaver برای اندروید و آیفون

برای دیدن استوری اینستاگرام بدون فهمیدن، ارزش دارد که از اپلیکیشن های مخصوص این کار استفاده کنید. برای کاربران اندروید، اپلیکیشن رایگانی به نام StorySaver وجود دارد که می توانند آن را دانلود و نصب کنند و برای مشاهده مخفیانه استوری های دیگران با این برنامه مراحل زیر را دنبال کنند.

وقتی وارد این اپلیکیشن می شوید باید اطلاعات مربوط به حساب کاربری خودتان در اینستاگرام را وارد کنید. پس از ورود به سیستم، لیستی از تمام کاربرانی که آنها را دنبال می کنید و در حال حاضر استوری فعالی دارند برایتان نمایش داده می شود.

تنها کاری که باید بکنید این است که روی اسم فرد مورد نظرتان بزنید تا استوری های او نشان داده شوند. علاوه بر این می توانید نام شخص مورد نظرتان را در کادر جستجو وارد و استوری های او را مشاهده کنید.

دیدن استوری اینستاگرام بدون فهمیدن [10 روش مشاهده مخفیانه استوری]

به محض دیدن استوری ها، گزینه هایی برای بازپخش ، ذخیره یا اشتراک آنها در اختیارتان گذاشته می شود. علاوه بر آموزش دیدن استوری اینستا به صورت ناشناس یک نماد چشمی شکل هم در این قسمت وجود دارد.

اگر می خواهید بازدیدهای شما شمارش شوند، کاری به این نماد نداشته باشید و روی آن ضربه نزنید. یادتان باشد که با این برنامه فقط می توانید استوری های دوستانتان که در همان لحظه فعال هستند را مشاهده کنید.

اگر سیستم عامل گوشی شما iOS است می توانید از اپلیکیشن مشابه دیگری برای دیدن استوری اینستا بدون فهمیدن طرف استفاده کنید.

این برنامه Story Reposter نام دارد که نه تنها به شما اجازه می دهد استوری های دیگران را به صورت مخفیانه ببینید، بلکه می توانید آنها را مجددا در صفحه فید اینستاگرامتان بازنشر یا ری پست(repost)  و یا اینکه استوری ها را در گوشی تان ذخیره نمایید.

بیشتر بخوانید:

5 روش دانلود هایلایت اینستاگرام 

 دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس

مشاهده استوری های اینستاگرام با سیری (مخصوص گوشی آیفون)

اگر از iOS 13 استفاده می کنید، برای دیدن استوری اینستاگرام بدون فهمیدن به دانلود برنامه خاصی نیاز ندارید. از طریق stock app و Shortcuts می توانید استوری های اینستاگرام دیگران را به صورت ناشناس تماشا کنید و کارهای زیاد دیگری هم انجام بدهید. در آموزش دیدن مخفیانه استوری با این روش جذاب با ما همراه شوید.

در صورتی که به هر دلیلی نمی توانید Shortcuts را در آیفون یا آی پد خودتان پیدا کنید، می توانید آن را به طور رایگان از اپ استور دانلود بکنید.

بعد از نصب برنامه Shortcuts،  این لینک را با Safari باز کنید تا بتوانید با استفاده از برنامه Shortcuts استوری های دیگران را مشاهده یا دانلود کنید.

دیدن استوری اینستاگرام بدون فهمیدن [10 روش مشاهده مخفیانه استوری]

در نحوه مشاهده استوری در اینستاگرام بدون سین خوردن فقط کافیست این میانبر را اجرا کنید. سپس از شما خواسته می شود که نام کاربری یا لینک پروفایل مورد نظرتان را وارد نمایید. سپس اپلیکیشن Shortcuts تمام استوری های موجود کاربر را پیدا می کند و یک پیش نمایش سریع از آنها ارائه می دهد.

علاوه بر این می توانید روی گزینه Share ضربه بزنید تا استوری اینستاگرام را در iPhone Camera Roll یا iCloud ذخیره کنید. ضمنا حواستان باشد که موقع اجرای این میانبر حتما VPN را خاموش کنید؛ در غیر این صورت نمی توانید پست ها یا استوری های اینستاگرام را بدون ورود به سیستم مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

آموزش دسته بندی پست ها در اینستاگرام

 آموزش آپلود فیلم افقی در IGTV اینستاگرام

یک حساب کاربری دیگر در اینستاگرام بسازید

در صورتی که هیچ کدام از روش های بالا برایتان موثر و متقاعد کننده نبود، نگران نباشید. ما برای دیدن استوری اینستاگرام بدون فهمیدن گزینه اضافی دیگری هم برایتان داریم.

یکی از روش های قدیمی برای دیدن استوری های یک شخص به طور ناشناس این است که حساب کاربری دیگری در اینستاگرام باز کنید و به جای اینکه استوری ها را با اکانت اصلی تان مشاهده کنید، از این حساب دوم برای این کار استفاده کنید.

دیدن استوری اینستاگرام بدون فهمیدن [10 روش مشاهده مخفیانه استوری]

موقع ساخت اکانت، سعی کنید پروفایلتان را با موضوعاتی که مورد علاقه آن شخص است هماهنگ کنید. به این ترتیب حتی اگر حساب فرد مورد نظرتان خصوصی باشد احتمال اینکه به شما اجازه بدهد پست ها و استوری هایش را مشاهده کنید بیشتر می شود و دیگر نیازی به طی مراحل اضافی برای دیدن استوری های او ندارید.

بیشتر بخوانید:

آموزش دانلود و ذخیره ویس دایرکت اینستاگرام در اندروید و آیفون

5 ترفند برای کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام

ربات Instasave_bot در تلگرام

در نحوه مشاهده استوری در اینستاگرام بدون سین خوردن لازم است ابتدا در تلگرام از ربات @Instasave_bot استفاده کنید. برای آموزش دیدن مخفیانه استوری دوستان خود، اول باید شما آدرس پروفایل اینستاگرام شخص مورد نظر را به شکل(http://instagram.com/username)  برای ربات اسال نمایید.

دیدن استوری اینستاگرام بدون فهمیدن [10 روش مشاهده مخفیانه استوری]

پس از آن، خود ربات عکس پروفایل را به همراه استوری آن شخص برای شما ارسال می کند. اما توجه داشته باشید که این روش فقط برای اکانت هایی قابل استفاده است که به صورت عمومی قابل مشاهده باشند.

بیشتر بخوانید:

میزان مصرف اینترنت اینستاگرام

میزان مصرف اینترنت لایو اینستاگرام

زیر چشمی نگاه کردن

یکی از ترفند‌های ساده و کاربردی البته قدیمی و بدون نیاز به نرم‌افزار جانبی برای دیدن استوری اینستاگرام بدون فهمیدن، روش زیرچشمی نگاه کردن است، ابتدا وارد اینستاگرام شوید.

سپس استوری فرد مورد نظر خود را پیدا کرده و استوری شخص بعد و یا قبل از آن را باز کنید. انگشت خود را به آرامی به چپ یا راست (بسته به باز کردن استوری قبل یا بعد) بکشید.

دیدن استوری اینستاگرام بدون فهمیدن [10 روش مشاهده مخفیانه استوری]

با این راه نحوه مشاهده استوری در اینستاگرام بدون سین خوردن را یاد گرفتید. توجه داشته باشید نباید انگشت خود را رها کنید، البته این روش معایب خود را دارد، شما می‌توانید فقط استوری اول شخص موردنظر خود را ببینید؛ اما اگر شخص بیش از یک استوری داشت نمی شود دید.

بیشتر بخوانید:

نحوه فعال کردن زیرنویس خودکار استوری اینستاگرام

غیرفعال کردن اعلان اینستاگرام

نگاه کردن استوری سپس بلاک کردن

از این روش قطعی می‌توانید استفاده کنید. برای نحوه مشاهده استوری در اینستاگرام بدون سین خوردن ابتدا اینستاگرام را باز کنید.

سپس استوری شخص موردنظر خود را ببینید و او را بلاک کنید، 5 دقیقه بعد از بلاک کردن او را از بلاک خارج کنید. البته این راه تنها برای اکانتی قابل استفاده است که او را دنبال نمی کنید و اکانتش نیز عمومی است.

ما در این نوشتار روش های آموزش دیدن استوری اینستا به صورت ناشناس را بررسی کردیم. اگر خودتان این روش ها را روی اکانت اینستاگرامتان امتحان کنید متوجه می شوید که تعداد بازدید کنندگان استوری هیچ تغییری نمی کند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دیدن استوری اینستاگرام بدون فهمیدن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر