coinex
راهنمای خرید تکراتو

داستان فیلم بتمن (Batman 2022) رسما منتشر شد

داستان فیلم بتمن 2022 منتشر شده و در این خلاصه ماجرای شوالیه تاریکی را می بینیم که ظاهری ناامید و ناراحت دارد. در ادامه خلاصه ای از داستان را می خوانیم.

داستان جدیدی از بتمن منتشر شده که نشان می‌دهد شوالیه تاریکی زوایای تاریکی دارد که تاکنون دیده نشده است. بتمن داستان جدید سرخورده و عصبانی است و بر خلاف تصور قهرمانی است که جنبه‌های تاریک نیز دارد.

خلاصه‌ای از داستان بتمن منتشر شده است. پیش تر درباره تریلرهای منتشر شده از این داستان صحبت کرده بودیم اما امروز می‌خواهیم به داستان این فیلم بپردازیم و ببینیم که شوالیه تاریکی داستان به چه سرانجامی خواهد رسید. در ادامه با ما همراه باشید تا به خلاصه‌ای از این فیلم بپردازیم.

داستان فیلم بتمن

همان‌طور که خواندبم به تازگی خلاصه‌ای از داستان بتمن منتشر شده است که نشان می‌دهد مت ریوز یا همان بروس وین تا چه اندازه ناامید و با حرارت است. در تریلری که از این فیلم منتشر شد، اطلاعات بسیار زیادی دیدیم که زوایای مختلف داستان را پوشش می‌داد.

داستان فیلم بتمن

در ادامه خلاصه از داستان را می‌خوانیم:

The Batman یک فیلم هیجان‌انگیز و اکشن است که داستان بتمن را در سال‌های اولیه زندگی‌اش به تصویر می‌کشد. او در تلاش برای ایجاد تعادل بین خشم و عدالت است و به صورت همزمان در حال بررسی یک راز نگران‌کننده است که گاتهام را به وحشت انداخته. رابرت پتینسون تصویری خام و با حرارت از شخصیت بتمن را در قالب یک قهرمان ناامید و درمانده ارائه می‌کند که متوجه است خشم او اگر لبریز شود، شخصیت بهتری نسبت به قاتل زنجیره‌ای بی‌رحمی که در حال دنبال کردن او است، نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص داستان فیلم بتمن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر