coinex
راهنمای خرید تکراتو

دوربین شیائومی 12 اولترا را لایکا (Leica) طراحی می‌کند

دوربین شیائومی 12 اولترا با برند لایکا، یک پیشرفت چشمگیر برای این کمپانی چینی است. این گوشی از مشخصات رده‌بالایی برخوردار شده و به‌زودی کار خود را آغاز می‌کند.

شیائومی معمولا گوشی‌های خود را به مشخصات و سخت‌افزارهای پیشرفته مجهز کرده و با قیمتی مقرون‌به‌صرف عرضه می‌کند. شیائومی می 11 اولترا تنها یکی از گوشی‌های این برند محبوب است که در لیست بهترین دوربین گوشی 2021 و بهترین گوشی‌های شیائومی 2021 قرار دارد.

اوایل سال 2021 بود که برخی شایعات از اتمام همکاری هوآوی و لایکا خبر دادند و به نظر می‌رسید که این برند آلمانی، قصد دارد شریک‌های تجاری دیگری برای خود پیدا کند. برخی شایعات هم از همکاری لایکا با شیائومی و برند آنر خبر دادند و تقریبا می‌توان نتیجه گرفت که بخشی از این شایعات درست بوده‌اند.

دوربین شیائومی 12 اولترا را لایکا (Leica) طراحی می‌کند

دوربین شیائومی 12 اولترا با برند لایکا

گزارشی که توسط Digital Chat Station در وب‌سایت ویبو منتشر شده، از یک پیشرفت چشمگیر در طراحی دوربین شیائومی 12 اولترا خبر داده است. این‌طور که به نظر می‌رسد، لایکا با شیائومی قرارداد همکاری بسته و دوربین پرچمدار جدید این کمپانی را طراحی خواهد کرد.

گفته می‌شود که شیائومی 12 Ultra در سه ماهه اول 2022 معرفی می‌شود. این گوشی با مشخصات رده‌بالایی که دارد، قطعا جایگاه ویژه‌ای در لیست بهترین گوشی‌های 2022 خواهد داشت.

هنوز مشخص نیست که لایکا دقیقا چه تغییراتی را در تنظیمات دوربین شیائومی 12 Ultra ایجاد می‌کند؛ با این‌حال می‌توان پیش‌بینی کرد که بهینه‌سازی‌هایی در بخش فیلتر و کیفیت رنگ و تنظیمات کلی ایجاد خواهد شد.

شیائومی یکی از شرکت‌های فعال و پررنگ در بازار گوشی‌های هوشمند است و به‌زودی گوشی‌های برند ردمی خود با نام ردمی نوت 11 تی را روانه بازار خواهد کرد. اخیرا اخباری هم درباره امتیازهای ناامید کننده شیائومی 11T در بنچمارک DxoMark منتشر شده که تعدادی از طرفدارها را مایوس کرده است.

این گوشی هوشمند در بخش قابلیت‌های عکاسی، کیفیت رنگ و روشنایی عکس در شب عملکرد قابل توجهی ندارد. اما در بخش ثبت ویدیو، بهتر از عکس عمل می‌کند. بررسی‌های بنچمارک نشان می‌دهد که این عملکرد نسبتا ضعیف، به دلیل قدرت کمتر پردازنده است.

امیدواریم همکاری لایکا و شیائومی برای مدت طولانی‌تری ادامه داشته باشد و این دو شرکت بتوانند راهی پیدا کنند تا گوشی‌های میان‌رده شیائومی هم به دوربین‌های لایکا مجهز شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دوربین شیائومی 12 اولترا با برند لایکا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر