coinex
راهنمای خرید تکراتو

ناچ آیفون 14 پرو نه تنها حذف نمی‌شود بلکه بزرگتر می‌شود!

طراحی جدید ناچ آیفون 14 پرو چگونه است؟ اگر از طرفداران آیفون هستید، با این خبر از تکراتو همراه شوید تا شکل ظاهری و شایعات پیرامون آیفون 14 را بررسی کنیم.

شایعات بسیاری در مورد طراحی جدید امسال آیفون وجود دارد و اگر این شایعات صحت داشته باشند، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که سری آیفون 14 پرو یک بروزرسانی بسیار جذاب باشد؛ مخصوصاً برای کسانی که قصد خرید آیفون 14 پرو و یا آیفون 14 پرو مکس را دارند.

پیش از این اخباری طراحی متفاوت ناچ نمایشگر در iPhone 14 Pro منتشر شده بود. این اخبار مدعی بودند که به جای یک ناچ بزرگ، دو حفره در بالای نمایشگر قرار می‌گیرد که یکی به‌صورت سوارخ پانچ و دیگری بریدگی قرصی شکل است. به نظر می‌رسد که اخبار جدید، خبرهای قبلی را تایید می‌کنند.

طراحی جدید ناچ آیفون 14 پرو

اتفاقی که در طراحی جدید آیفون 14 پرو احتمالا رخ بدهد این است که اپل، ناچ گوشی را حذف نمی‌کند و این موضوع شایعه‌ای بیش نیست. ناچ صفحه به نفع طراحی جدید سوراخ نمایشگر آیفون خواهد بود. همچنین تصاویر انتشار یافته از آیفون 14 نشان می‌دهد این قسمت شامل دو سوراخ دایره و کپسولی شکل است که اپل آن را جایگزین بریدگی دوربین در مرکز نمایشگر خواهد کرد.

ناچ آیفون 14 پرو نه تنها حذف نمی‌شود بلکه بزرگتر می‌شود!

 

تصویری که یکی از کاربران Weibo منتشر کرده و به صحت آن تأیید دارد، ظاهرا اندازه دقیق سوراخ نمایشگر دایره و کپسولی را نشان می‌دهد. این ادعا توسط Jon Prosser در یک ویدیو یوتیوب منتشر شده است. به نظر می‌رسد اپل ترکیبی از یک بریدگی سورخ دایره‌ای برای دوربین همراه با یک بریدگی قرص شکل برای خانه و اجزای کلیدی Face ID ارائه خواهد کرد.

یکی دیگر از تغییرات احتمالی در آیفون 14 این است که اپل قصد دارد تا گوشی را صاف‌تر کند. در واقع سازندگان این گوشی هوشمند، در نظر دارند که تمام ماژول‌های برجسته دوربین را در پشت گوشی حذف کنند تا برآمدگی دوربین از بین برود؛ طبیعتا بدنه ضخیم‌تری برای این طرح ارائه خواهد شد.

پس از فروش ضعیفی که اپل با طرح آیفون مینی داشت، مشخص شد که این اندازه دربین مشتریان محبوبیت ندارد و اکنون اپل قصد دارد روی اندازه‌های بزرگ‌تر تمرکز کند. ما انتظار داریم که آیفون 14 را با اندازه 6.1 اینچ، آیفون 14 پرو را با اندازه 6.1 اینچ، آیفون 14 مکس را با اندازه 6.7 اینچ و آیفون 14 پرو مکس را با اندازه 6.7 اینچی ببینیم.

اپل با حذف کردن قسمت‌هایی که شامل دوربین و یا سنسور نمی‌شود، قصد دارد که قطعات ناچ را حفظ کرده و آن‌ها را در صفحه نمایش اعمال کند. با وجود اینکه همه اطلاعات گفته شده در مورد طراحی آیفون 14، فقط احتمالات هستند، اما با احتمال قوی‌تر آیفون 14 با صفحه نمایش سوراخ‌دار عرضه خواهد شد.

رونمایی از طراحی جدید آیفون 14 پرو به صورت رسمی احتمالا در شهریور ماه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ناچ آیفون 14 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: 9to5mac

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر