coinex
راهنمای خرید تکراتو

تریلر جدید فیلم پروژه آدام (Adam Project) را ببینید [+پوستر]

کمپانی نتفلیکس (NETFLIX) تریلر جدید فیلم پروژه آدام (Adam Project) را با بازی رایان رینولدز محبوب منتشر کرد. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

فیلم «پروژه آدام» یک فیلم علمی تخیلی است که توسط کمپانی نتفلیکس ساخته و منتشر می‌شود. فیلم «Adam Project» ساخته شاون لوی است. اخیرا تریلر جدیدی از این فیلم منتشر شده است. برای تماشای آن همراه ما باشید.

تریلر جدید فیلم پروژه آدام (Adam Project)

فیلم «پروژه آدام» ساخته «شاون لوی» است و «رایان رینولدز» به دنبال کار های موفقی مانند فیلم شش زیر زمینی «Underground 6» و فیلم اعلان قرمز «Red notice» که با نتفلکیس گذرانده، در این اثر نقش آفرینی کرده است. این فیلم به عنوان سومین کار وی با سرویس آنلاین نتفلیکس محسوب می‌شود. همچنین این فیلم شامل دومین همکاری وی با شان لوی است. اولین همکاری این دو به زمان ساخت فیلم مرد آزاد «Free Guy» برمی‌گردد.

فیلم «پروژه آدام » روایت گر شخصی است که به زمان سفر می‌کند و با خود جوانش و پدرش همکاری می‌کند تا بتوانند آینده را تغییر دهند. «رایان رینولدز» در نقش مرد مسافر زمان، «واکر اسکوبل» در نقش نسخه جوان تر وی، مارک فلو نیز در نقش پدر وی است.

شان لوی سازنده فیلم در فیلم هایی که می‌سازد از چاشنی نوستالژی نیز استفاده می‌کند. از جمله آثار برجسته این کارگردان هنرمند می‌توان به فیلم فولاد ناب (Real Steel) و سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) اشاره کرد. این فیلم اشاراتی مختصر به به جنگ ستارگان دارد و همانطور که در ادامه در تریلر خواهید دید ادای احترامی به فیلم جنگ ستارگان آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) صورت گرفته است.

تریلر جدید فیلم پروژه آدام (Adam Project)
پوستر فیلم Adam Project

فهرست بازیگران:

  • رایان رینولدز
  • جنیفر گارنر
  • زوئی سالدانیا
  • مارک رافلو
  • کاترین کینر
  • الکس مالاری جونیور
  • واکر اسکوبل

براساس اعلام نتفلیکس علاوه برا انتشار تریلر پوستر نیز منتشر شده است. قرار است فیلم «پروژه آدام» در تاریخ 11 مارس 2022 (جمعه 20 اسفند 1400) از روی این سرویس قابل دریافت می‌باشد.

در ادامه تریلر جدید Adam Project را مشاهده ‌می‌کنید:

در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید با مراجعه به صفحه فیلم های اکشن و رزمی و بهترین فیلم های اکشن 2022 و یا دسته بهترین فیلم ها و سریال های 2022 در سایت فیگار با مهم‌ترین‌ها و محبوب‌ترین های سینمای جهان و هر آنچه که در ژانر ترسناک و علمی تخیلی در دنیای سینما باید بدانید آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره تریلر جدید فیلم پروژه آدام (Adam Project) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر