coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده UFC 272 (یو اف سی) ؛ مبارزه ماسویدال و کاوینگتون [15 اسفند 1400]

پخش زنده UFC 272 بین ماسویدال و کاوینگتون را با ما ببینید. ماسویدال و کاوینگتون از دوستان قدیمی، اکنون قرار است به‌عنوان رقیب با یکدیگر به مبارزه بپردازند.

کاوینگتون نیز از زمان ایجاد اختلاف، باشگاه سابق خود را ترک نمود. او اکنون تمرین‌ها و فعالیت‌های خود را در MMA Masters پیگیری می‌کند. رقابت این دو نفر به دلیل موضوعات به وجود آمده، بسیار جذاب از آب در خواهد آمد. باید دید کدامیک از مدعیان وزن متوسط در این رقابت پیروز خواهد شد. در ادامه، با پخش زنده مسابقه ufc بین ماسویدال و کاوینگتون با ما همراه باشید.

پخش زنده UFC 272 بین ماسویدال و کاوینگتون

ماسویدال که سریع ترین ناک اوت را در ufc در اختیار دارد، امید زیادی برای پیروزی بر حریف خود دارد. گامبرد توانست کمربند قهرمانی BMF را با شکست نیت دیاز به دست آورد. او در 45 درصد از مبارزات خود با ناک اوت و ناک اوت فنی به پیروزی رسیده است. در 49 درصد بازی ها نیز رای داوران سبب شده تا ماسویدال مبارزه را با برد پشت سر بگذارد و 6% بردهای این مبارز نیز با سابمیش رقم خورده است.

مسابقه ufc بین ماسویدال و کاوینگتون 5 مارس 2022

ماسویدال در حالت سرپا 70% ضربات خود را به‌درستی روانه حریفان می‌کند. در ufc239 او توانست بن اسکرن را ظرف مدت 0.05 ناک اوت نماید و از این حیث رکودار شود. در سوی دیگر، کاوینگتون قرار دارد که 50% مبارزات خود را با رای داوران برده است.

این بازیکن در 25% مبارزات با ناک اوت پیروز شده است و 25% باقی مانده را نیز با سابمیش پشت سر گذاشته است. 75% ضربات کاوینگتون در حالت ایستاده به درستی با حرفان برخورد می کند. باید ببینیم در مسابقه این دو مبارز در شهر لاس وگاس چه کسی با پیروزی زمین بازی را ترک می کند. پخش زنده UFC 272 بین ماسویدال و کاوینگتون 5 مارس 2022 را از تکراتو ببینید.

لینک پخش زنده پخش زنده UFC 272 بین ماسویدال و کاوینگتون

پخش زنده یو اف سی 272 را از لینک زیر دنبال کنید. این بازی ساعت 02:30 بامداد آغاز می‌شود. سایر بازی‌ها نیز از همین لینک پخش خواهد شد.

توجه: لینک‌ها سالم و تست شده هستند. لطفاً پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

UFC Live Stream Covington Vs. Masvidal

جدال هم تیمی های سابق

هم تیمی‌های سابق تیم برتر آمریکا، یعنی ماسویدال و کاوینگتون به‌عنوان رقیب رو به روی یکدیگر قرار می‌گیرند. دو مبارز برای به چنگ آوردن عنوان قهرمانی، با یکدیگر رقابت می‌کنند. ماسویدال و کاوینگتون رابطه نزدیکی با یکدیگر داشتند و حتی از هم به‌عنوان برادر یاد می کردند.

مسابقه ufc بین ماسویدال و کاوینگتون 5 مارس 2022

اما برخی صحبت‌های کاوینگتون و ابراز وجودهای وی سبب شد، ماسویدال و افراد دیگر در رقابت‌های ufc تا حد زیادی تحقیر شوند. با خدشه‌دارشدن دوستی میان این دو مبارز سرسخت، اکنون ماسویدال که در ATT عضو شده است با کاوینگتون مبارزه خواهد کرد.

نظر شما در مورد مسابقه ufc بین ماسویدال و کاوینگتون 5 مارس 2022 چیست؟ پخش زنده رویدادهای دیگر را از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر