coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

دوربین گلکسی زد فولد 4 با S22 برابری خواهد کرد

دوربین گلکسی زد فولد 4 از ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی از جمله دوربین تله‌فوتو و بزرگنمایی به اندازه 3 برابر برخوردار می‌شود؛ اما همچنان با دوربین گوشی S22 در یک سطح خواهد بود.

گوشی‌های تاشو سامسونگ توانستند موفقیت‌های بزرگی را به نام خود ثبت کنند و همچنین عملکرد خوبی را ارائه دهند، اما در رابطه با کیفیت دوربین نتوانستند آن طور که باید توقع کاربران را نسبت به پولی که هزینه کردند، برآورده سازند. حال شرکت سامسونگ در صدد رفع این نارضایتی است و سعی دارد تا با ارتقا و بهینه‌سازی دوربین گلکسی Z فولد 4، کیفیت این دوربین را به حداکثر خود برساند و به دوربین گوشی سری S22 نزدیک کند.

جزئیات دوربین گلکسی زد فولد 4

طبق گزارش‌ها، ماژول دوربین گلکسی Z فولد 4 دارای یک دوربین 10 مگاپیکسلی تله فوتو با قدرت زوم 3 برابری، دقیقا همانند سه مدل سری S22 است. این لنز درواقع مدل ارتقا یافته دوربین 12 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 2 برابری در گلکسی Z فولد 3 است. اگرچه رزولوشن دوربین گلکسی Z فولد 4 نسبت به نسخه قبلی پایین‌تر است، اما در عوض در زمینه قدرت زوم و بزرگنمایی جبران کرده است. باید بگوییم که هنوز اطلاعات کافی از دوربین اصلی و دوربین‌های واید و اولترا واید در دسترس نیست اما احتمالا از دوربین 50 مگاپیکسلی گوشی‌های S22 و S22 پلاس در Z فولد 4 استفاده خواهد شد. دوربین گلکسی Z فولد 4

در بخش دیگری از این گزارشات صحبت از یک دوربین 10 مگاپیکسلی به میان آمده، اما باید بگوییم که متاسفانه به طور واضح مشخص نشده است که این دوربین مربوط به پنل پشتی گوشی است یا اینکه در زیر صفحه‌نمایش تعبیه شده است. به هر حال اگر منظور، دوربین سلفی این گوشی باشد می‌توان گفت که در مقایسه با دوربین 4 مگاپیکسلی زیر نمایشگر گلکسی Z فولد 3، پیشرفت فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

گفتنیست که دوربین Galaxy Z Fold 3، باتوجه به قیمت این گوشی کیفیت قابل قبولی دارد اما این نکته را نیز باید در نظر گرفت که نسل دوربین‌های زیر نمایشگر تازه در آغاز راه خود هستند. پس اگر گزارشات بیان شده از دوربین سلفی Galaxy Z Fold 4 صحت نداشته باشد، می‌توانید با استفاده از همان دوربین‌های اصلی، تصاویر سلفی بهتری را ثبت نمایید.

در آخر باید بگوییم که مدل‌های تاشو Z فولد 3 و Z فلیپ 3 کمپانی سامسونگ در مرداد سال گذشته معرفی شدند؛ بنابراین پیش‌بینی می‌شود که نسل جدید این گوشی‌ها هم در تابستان امسال راه‌اندازی شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره دوربین گلکسی زد فولد 4 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر