coinex
راهنمای خرید تکراتو

افشاگران وجود گلکسی S22 FE با تراشه دایمنسیتی 9000 را تکذیب می‌کنند

اخیرا گزارش شده بود که سامسونگ قصد دارد در برخی گوشی‌های خود از جمله گلکسی S22 FE و گلکسی S23 از تراشه‌های مدیاتک استفاده کند؛ اما این ادعا تکذیب شده است.

برخی افشاگرهای معروف که نام chunvn8888 و Yogesh Brar هم در میان آنها دیده می‌شود، اعلا کرده‌اند که گلکسی S22 FE به تراشه مدیاتک مجهز نمی‌شود؛ نه امسال، و نه در سال‌های آینده.

تکذیب وجود تراشه مدیاتک در گلکسی S22 FE

در گزارش قبلی نوشته شده بود که سامسونگ می‌خواهد نیمی از تولیدات گوشی گلکسی S22 FE را به تراشه مدیاتک مجهز کند. این گزارش به اسم دقیق تراشه اشاره نکرده بود؛ اما با توجه به اینکه گوشی Galaxy S22 FE در تابستان یا اوایل پاییز راه‌اندازی می‌شود، می‌توان پیش‌بینی کرد که منظور از تراشه مدیاتک، همان دایمنسیتی 9000 است.

افشاگران وجود گلکسی S22 FE با تراشه دایمنسیتی 9000 را تکذیب می‌کنند

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، گلکسی S22 FE از مدیاتک دایمنسیتی 9000 برخوردار نمی‌شود و سامسونگ در این گوشی هم احتمالا از تراشه‌های اگزینوس و اسنپدراگون استفاده می‌کند.

سامسونگ تراشه‌های خودش را می‌سازد

گزارش قبلی که توسط یک خبرگزاری کره‌ای منتشر شده بود، ادعای دیگری را نیز مطرح کرده است. این خبرگزاری اعلام کرد که گوشی گلکسی اس 23 در بازار آسیا با تراشه مدیاتک راه‌اندازی می‌شود. در این گزارش مشخص نشد که آیا تراشه مدیاتک، جایگزین یکی از تراشه‌های اگزینوس و اسنپدراگون می‌شود یا اینکه قرار است نسخه مجهز به مدیاتک نیز به جمع دو مدل دیگر اضافه شود.

با توجه به عدم موفقیت تراشه اگزینوس در سال‌های اخیر، می‌توان نتیجه گرفت که احتمالا در نسل بعدی سری S، به جای تراشه‌ اگزینوس از مدیاتک استفاده شود. هرچند که سامسونگ برای این استراتژی هم برنامه‌ریزی نکرده است.

سامسونگ قصد دارد تراشه‌ای را مخصوص گوشی‌های پرچمدار خود تولید کند و مدیر بخش موبایل این کمپانی این موضوع را تایید کرده است. هنوز نمی‌دانیم که این تراشه جدید را خود سامسونگ تولید می‌کند یا اینکه با شرکت دیگری همکاری خواهد کرد. شاید شایعات مبنی بر تراشه‌های مدیاتک، درواقع نشان‌دهنده همکاری سامسونگ با این شرکت تایوانی باشد. در حال حاضر، هیچ جزییاتی از این موضوع در دست نیست.

سامسونگ به‌خوبی می‌داند که تراشه‌های اگزینوس عملکرد درستی ندارند و باید قبل از اینکه خیلی دیر شود، این مشکل را برطرف کند. در غیر اینصورت، هدف این شرکت برای افزایش تولید تراشه‌های داخلی در گوشی‌های هوشمند، هیچ‌وقت به نتیجه نمی‌رسد.

یبشتر بخوانید:

نظر شما درباره تراشه گوشی‌های جدید سامسونگ چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: 9to5google

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر