;
coinex

معرفی پروژه وریل: مهم ترین ویژگی های این پروژه کدامند؟

پروژه وریل یکی از پر سود ترین پروژه های غیر متمرکزی است که با استفاده از آن شما می توانید فعالیت های مختلفی را انجام دهید.

پروژه وریل یکی از بهترین پروژه هایی است که با استفاده از آن شما می توانید به درامد دلاری برسید. قبل از بررسی این پروژه و این بازی بلاکچین جالب، بیایید نگاهی به مفاهیم اساسی تر NFT بیندازیم. تعداد پروژه های غیر متمرکز موجود در دنیای بلاک چین روز به روز بیشتر شده و انتخاب شما به عنوان کاربر افزایش پیدا می کند. حال این سوال به وجود می آید که بهترین پروژه برای سرمایه گذاری کدام است؟ اگر شما هم به دنبال پاسخ این سوال هستید، در ادامه با تیم ما همراه باشید.

معرفی پروژه وریل

پروژه وریل یک پروژه نوین در دنیای بازی بلاکچین به حساب می آید. وریل یک پروژه مسابقه ای ماشینی است که می تواند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد. این Game جالب که قدرت عملکردی بالایی دارد، می تواند برای کاربران سود زیادی را به همراه داشته باشد. جالب است بدانید که این پروژه به طور کامل غیر متمرکز بوده و بر روی شبکه  بایننس اسمارت چین قرار گرفته است. با استفاده از آن شما به راحتی و فقط با بازی کردن می توانید به درامد دلاری برسید. شاید از خود بپرسید که بازی این پروژه چگونه است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم ماشین سواری! شما خیلی راحت در مسابقات رانندگی مختلف شرکت می کنید و برنده می شوید. به عنوان جایزه هم TOKEN دریافت می کنید. شما می توانید ماشین خریداری کنید، ماشین خود را ارتقا دهید و با دیگر کاربران در یک مسابقه شرکت کنید.

معرفی پروژه وریل

شاید اگر چند سال پیش کسی به شما می گفت که فقط با بازی کردن به درامد دلاری بالا دسترسی پیدا می کنید، او را مسخره می کردید. ولی امروزه با ایجاد NFT و به روز شدن دنیای بلاکچین، این امر کاملا ممکن شده است. برای اینکه به نحوه عملکرد پروژه وریل برسیم در ابتدا باید نگاه کوتاهی به تعریف پروژه های غیر متمرکز بیندازیم.

یک پروژه غیر متمرکز چه ویژگی هایی دارد؟

یک پروژه غیر متمرکز، به پروژه خاصی گفته می شود که توسط هیچ شخص یا نهادی کنترل نمی شود. پروژه های غیر متمرکز صاحب حقیق یا حقوقی نداشته و توسط کاربران خود مدیریت می شود. به همین علت هم احتمال دزدی، کلاهبرداری و … در این پروژه ها به صفر می رسد. چرا که کسی نیست تا پروژه را مدیریت کند. هنگامی که توسعه دهندگان پروژه را به اتمام رسانده و منتشر کردند، دیگر هیچ اجازه تغییر و مدیریتی در آن ندارند. به این پروژه ها، پروژه های غیر متمرکز گفته می شوند. این پروژه ها می توانند قالب های مختلفی را به خود بگیرند. برخی از آنها در قالب وب سایت های خرید و فروش بوده و برخی ها هم توکن های معمولی هستند.

ولی پروژه وریل، یک پروژه ویژه است. این پروژه در قالب بازی طراحی شده است. کاربران با شرکت در مسابقات ماشینی مختلف و بازی کردن درآمد کسب می کنند. مسلما این پروژه غیر متمرکز توسط هیچ سازمان، نهاد و تیم خاصی مدیریت نشده و به طور کامل توسط خود کاربران اداره می شود. پس، این پروژه می تواند یک محل خوب برای سرمایه گذاری باشد. اکو سیستم این پروژه به گونه ای طراحی شده است که کاربران خیلی راحت می توانند نسبت به خرید و فروش ماشین، ارتقای ماشین و دریافت تجربه و امتیاز اقدام نمایند. به همین علت، کل اکوسیستم بازی توسط خود کاربران مدیریت می شود.

نحوه سرمایه گذاری و شرکت در این پروژه

برای شرکت در پروژه وریل، شما باید یک سری مراحل خاص را دنبال کنید. در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که این پروژه بر روی شبکه  بایننس اسمارت چین قرار گرفته و توکن آن با استفاده از صرافی پنکیک سواپ قابل تهیه است. برای استفاده از صرافی پنکیک سواپ شما خیلی راحت می توانید از کیف پول های مختلف استفاده کنید. از  آنجایی که این پروژه غیر متمرکز است، هیچ شخصی آن را مدیریت نکرده و توکنی که شما تهیه می کنید، فقط در جهت اداره اکوسیستم بازی و تهیه ماشین کاربرد خواهد داشت.

هنگامی که شما از صرافی پنکیک سواپ مقدار توکن مورد نظر خود را تهیه کردید، نوبت به بازی کردن می رسد. در این پروژه توسعه دهندگان سعی داشته اند تا یک بازار قوی برای کسب درآمد ایجاد کنند. به همین علت برای اینکه شما بتوانید در مسابقات شرکت کنید، باید با استفاده از VRIL TOKEN خود یک ماشین تهیه کنید. VRIL TOKEN نام توکنی است که کاربران می توانند آن را از صرافی پنکیک سواپ تهیه کنند.

معرفی پروژه وریل

پروژه وریل مالکیت توکن ها و ماشین های خریداری شده را بر اساس الگوریتم های خاص رمز گذاری کرده و نگهداری می کند. هر ماشین یک سری اطلاعات خاص همچون شتاب، قدرت، ارتفاع و … دارد. همه این مختصات قابل ارتقا هستند یعنی کاربران با بازی کردن می توانند ماشین خود را قوی تر کنند. در قرارداد هوشمند این پروژه ذکر شده که با ارتقای ماشین، شما شانس بیشتری را برای کسب درامد دلاری و برنده شدن در مسابقات خواهید داشت. پس از هر مسابقه شما مقداری XP یا تجربه دریافت می کنید. این تجربه ها بعدا برای ارتقای ماشین های مختلف کاربرد دارند. شما می توانید هم اکنون به دنیای وریل وارد شوید.

ایردراپ چیست؟

ایردراپ به معنای لغتی یعنی وسیله ای که از هوا به صورت مجانی به دست افراد می رسد. ایردراپ به فعالیتی گفته می شود که در طی آن یک پروژه تازه تاسیس مقداری از توکن های خود را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می دهد. ایر دراپ به کاربران اجازه می دهد تا با انجام یک فعالیت خاص، مقدار خاصی توکن را به دست آورند. معمولا ارزش توکن برابر با ارزش بازار آن است. اگر شما هم دوست دارید تا توکن وریل را به صورت کاملا رایگان به دست آورید، می توانید از ایر دراپ استفاده کنید. چرا که در حال حاضر تیم وریل در حال ایر دراپ می باشد.

شرایط ایردراپ وریل

همانطور که گفته شد پروژه وریل در حال حاضر در وضعیت ایردراپ قرار گرفته است. تیم توسعه دهنده آن تصمیم گرفته اند تا تعدادی از ماشین ها و مقداری از توکن هایV-NRG  که به عنوان سوخت ماشین ها استفاده میشود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهند. ولی، هدف این تیم از ایردراپ تبلیغ هم بوده است. برای شرکت در این ایردراپ شما فقط باید یک کار ساده را انجام دهید. تنها کافی است یک  عدد ویدیو آموزشی و معرفی پروژه وریل با زبان کشور خودتان درست کنید. با درست کردن ویدیو و ثبت آن در شبکه های اجتماعی، شما می توانید NFT وریل را دریافت کنید. ارزش این NFT هم اکنون بین 100 تا 250 دلار است. یعنی با صرف کمی وقت و ایجاد یک ویدیو آموزشی، شما می توانید خیلی راحت بین 100 تا 250  دلار سود دریافت کنید. شرکت در این ایردراپ کاملا رایگان و بدون محدودیت بوده و شما با خیال راحت می توانید با استفاده از آن و با فروش اینNFT ها  بخشی از نیاز های مالی خود را رفع کنید.

برای شرکت در این ایردراپ شما فقط باید یک فعالیت ساده را انجام دهید. شما باید یک ویدیو آموزشی در مورد پروژه وریل درست کنید و آن را در شبکه های اجتماعی خود منتشر نمایید. سپس لینک ویدیو و آدرس کیف پولتان را برای تیم وریل info@vrilya.io  ایمیل کنید تا هدیه خود را دریافت کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر