;
coinex

قسمت اول نیمه نهایی عصر جدید کی پخش می‌شود؟

زمان پخش قسمت اول نیمه نهایی عصر جدید با تغییر در کنداکتور شبکه مواجهه شد. تغییرات ایجاد شده در کنداکتور شبکه سه به خاطر پخش بازی فوتبال است.

برنامه عصر جدید با ساختار مشابه برنامه‌های استعدایابی دیگر کشورهای جهان پا به تلویزیون گذاشت و خیلی زود طرفداران پرو پا قرصی پیدا کرد. بنابر آمارها و نظرسنجی‌های صدا و سیما، برنامه عصر جدید پربیننده‌ترین برنامه سیما است؛ به طوری که سازندگان را متقاعد به ادامه ساخت این برنامه کرد.

سازندگان فصل سوم برنامه با تغییر ترکیب داوران و قوانین، نشان دادند در تولید این برنامه مصمم هستند. به سبب همین تغییرات، در این فصل اتفاقات جذاب و غیرمنتظره‌ای رخ داد (مردی که از میان حضار روی سن آمد و آهنگ آرتوش را با صدای فوق‌العاده‌اش خواند را به یاد بیاورید) که توقع مخاطبان از مرحله نیمه نهایی را بالا برده است.

زمان پخش قسمت اول نیمه نهایی عصر جدید طبق اعلام شبکه:

فصل سوم عصر جدید به مرحله نیمه نهایی خودش رسید. طبق اعلام کنداکتور شبکه سه، قرار بود از شنبه 24 ازدیبهشت قسمت اول نیمه نهایی عصر جدید پخش شود؛ اما با توجه به پخش فوتبال حساس پرسپولیس- سپاهان، زمان پخش قسمت اول نیمه نهایی عصر جدید یک  روز زودتر؛ یعنی در 23 اردیبهشت اعلام شده است. قسمت دوم یکشنبه 25 اردیبهشت روی آنتن شبکه سه خواهد رفت. با این حال، علاقمندان برنامه می‌توانند تکرار قسمت اول مرحله نیمه نهایی را پس از مسابقه فوتبال روز شنبه مشاهده کنند.

زمان پخش قسمت اول نیمه نهایی عصر جدید

البته که در هفته‌های آینده، قسمت‌های جدید مرحله نیمه نهایی برنامه عصر جدید مطابق همان روال همیشگی در روزهای شنبه و یکشنبه پس از خبر ساعت 22 روی آنتن شبکه سه خواهد رفت. مرحله نیمه نهایی فصل سوم عصر جدید در 6 قسمت پخش خواهد شد. در این مرحله، همچون مراحل قبل، ژاله صامتی، امین حیایی، کارن همایونفر و مجید اسماعیلی به عنوان داور حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد زمان پخش قسمت اول نیمه نهایی عصر جدید چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر