coinex
راهنمای خرید تکراتو

شرکت های چینی در تلاش برای تصاحب سهم سامسونگ در بازار میان رده ها

ارائه گوشی‌های مقرون به صرفه به بازار، نمونه‌ای دیگر از تلاش شرکت‌های چینی تولیدکننده گوشی برای تصاحب سهم سامسونگ در بازار میان‌رده‌ها است.

با آنکه شرکت‌های چینی همچنان در تلاش هستند تا جایگاه سامسونگ را از آن خود کنند، هنوز موفق به تسلط به شرکت سامسونگ نشده‌اند. درواقع هواوی به دلیل ممنوعیت‌های تجاری، اخیرا از رقابت عقب‌نشینی کرده است و شیائومی نیز همچنان در جایگاه سوم در فهرست برترین فروشندگان گوشی‌های هوشمند قرار دارد. ام طبعا این شرکت‌های چینی برای تصاحب سهم سامسونگ به ارائه استراتژی‌های گوناگون ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سری A سامسونگ

شرکت‌های چینی در پی تصاحب سهم سامسونگ در بازار میان‌رده‌ها

در واقع این شرکت‌ها با ارائه برنامه‌های کاری قدیمی توسعه‌ی محصولات ارزان‌قیمت با مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند، قصد دارند تمرکز خود را تماما بر روی دستگاه‌های مقرون به‌صرفه‌تر بگذارند.

همچنین از حجم تبلیغات گوشی‌های پرچم‌دار خود کاسته و به تبلیغات گوشی‌های ارزان‌قیمت و اقتصادی می‌افزایند. طبق گزارش‌های منتشر شده در ویبو، برخی دیگر از این شرکت‌های سازنده نیز قصد بازگرداندن قیمت گوشی‌های میان‌رده خود تا سطح قیمتی 150 دلار را در سال آینده دارند.

شرکت های چینی در تلاش برای تصاحب سهم سامسونگ در بازار میان رده ها

به منظور عملی شدن این هدف و شروع رقابت سرسختانه با سامسونگ، این شرکت‌ها قصد دارند علاوه بر افزایش حجم تولید محصولات خود، به بهبود کیفیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گوشی‌ها نیز بپردازند. از جمله این اقدامات، می‌توان به استفاده از اجزای باکیفیت بالاتر مانند قاب‌های فلزی و همچنین بهره‌گیری از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، در گوشی‌های ارزان‌تر اشاره کرد.

البته که سامسونگ هم نیز هر سال سطح کیفی خود را نسبت به سال گذشته بالاتر می‌برد. گفتنی است که در حال حاضر حتی گوشی‌های میان‌رده سامسونگ نیز دارای استاندارد مقاومت در برابر گردو غبار و آب هستند. این موضوع کار را برای رقبای سامسونگ سخت‌تر می‌کند. به هر حال انتخاب با خود این شرکت‌ها است؛ یا می‌بایست کیفیت و ویژگی‌های محصولات خود را بالاتر ببرند و یا از رقابت با غول فناوری کره‌ای دست بکشند.

به طور کل این شرکت‌های چینی با مشاهده موفقیت شرکت سامسونگ در گوشی‌های سری گلکسی A، قصد تمرکز بر گوشی‌های ارزان‌قیمت خود و شکست تسلط سامسونگ در سال 2023 را دارند. سامسونگ نیز احتمالا تغییراتی را در گوشی‌های میان‌رده خود ایجاد کند و دوربین تشخیص عمق را از مدل‌های 2023 سری گلکسی A را حذف کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رقابت شرکت‌های چینی با غول فناوری کره‌ای در سال 2023 چیست؟ به نظر شما شرکت‌های چینی در تصاحب سهم سامسونگ موفق خواهند شد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر