;
coinex

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فصل دوم سریال لوکی منتشر شد

با توجه به فیلمبرداری فصل دوم سریال لوکی ، تصاویری از پشت صحنه و مراحل تولید منتشر شده که لوکی و سیلوی با یکدیگر ملاقات می‌کنند.

سریال لوکی یکی از پرطرفدارترین سریال های مارول محسوب می‌شود. فصل دوم این سریال که به علت شیوع کرونا به تعویق افتاده بود حالا در حال فیلمبراری و تولید است.

در تصاویری که از پشت صحنه این سریال منتشر شده می‌بینیم که لوکی با بازی تام هیدلستون با سوفیا دی مارتینو در نقش سیلوی دیدار می‌کند. سریال لوکی که نام آن برگرفته از شخصیت خود لوکی در دیگر سری فیلم‌های مارول مانند ثور است؛ ماجرای لوکی، خدای شرارت را بیان می کند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2022

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فصل دوم سریال لوکی

در تصویر دیگری که از مراحل تولید و پشت صحنه سریال منتشر شده شاهد حضور ایجنت موبیس هستیم که اوون ویلسون بازیگری این نقش را بر عهده دارد.

فصل دوم لوکی در 6 قسمت تولید خواهد شد و نویسندگی آن را اریک مارتین بر عهده خواهد داشت. اریک مارتین که تجربه نویسندگی دو قسمت از فصل اول و سریال Heels را در کارنامه خود دارد گزینه مناسبی برای ادامه این سریال به نظر می‌رسد.

ترکیب جاستین بنسن و ارون مورهد که قبلا در سریال Moon Knight با یکدیگر همکاری کرده‌اند برای کارگردانی بعضی از قسمت‌های فصل دوم سریال لوکی نیز در کنار هم خواهند بود.

سریال لوکی قرار است در تابستان 2023 از دیزنی پلاس پخش شود. در این سریال محبوب که به نظر می‌رسد با روایتی از دنیای مولتی ورس شروع شود بازیگرانی همچون همچون تام هیدلستون، سوفیا دی مارتینو، اوون ویلسون، گوگو امبتا را، رافائل کاسال، وونمی موساکو و تارا استرانگ ایفای نقش خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تصاویر منتشر شده از پشت صحنه فصل دوم سریال لوکی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر