coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوگل پیکسل تاشو شباهت زیادی به گلکسی فولد دارد

گزارش ثبت پتنت گوگل نشان می‌دهد که این کمپانی در حال ساخت اولین گوشی تاشو خود است. بر این اساس مشخص شده که گوگل پیکسل تاشو ظاهری مشابه با گلکسی فولد دارد.

تاکنون در مورد اولین گوشی هوشمند تاشو گوگل، شایعات زیادی مطرح شده است. مثلا طبق شایعات قبلی، این گوشی قرار بود در سال پیش عرضه شود ولی تاکنون عرضه نشده است. بنابر گزارش‌های ارائه شده، این دستگاه، «پیکسل نوت پد» یا «پیکسل فولد» نام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

گوگل پیکسل تاشو

بر اساس گزارش‌های جدید به دست آمده، گوشی تاشو گوگل ، در سال جاری (2022) معرفی می‎شود اما کمپانی گوگل، تاکنون خبری مبنی بر عرضه گوشی پیکسل تاشو، منتشر نکرده است. طبق احتمالات، اولین گوشی تاشو گوگل طی رویداد رونمایی از گوشی‌های سری پیکسل 7 گوگل، عرضه می‌شود. این رویداد در اواخر پاییز امسال برگزار خواهد شد.

گوگل پیکسل تاشو

گوگل در تاریخ 27 ژوئن سال 2019، درخواست خود مبنی بر ثبت اختراع این محصول را به WIPO (اداره جهانی مالکیت فکری) فرستاده است. این حق اختراع، نمایشگر تاشو را به تصویر می‌کشد تا کاربران بتوانند گوشی خود را مانند کتاب باز کنند.

طبق گزارش‌های 91mobile، گوشی پیکسل تاشو توسط WIPO در تاریخ ژوئن 2021 به مرحله ثبت رسیده است. بر اساس تصاویر انتشار یافته، ظاهر گوشی تاشو گوگل، شبیه به زد فولد سامسونگ است.

گوگل پیکسل تاشو ، دارای طراحی نوت بوک مانند است و از قسمت وسط بسته می‌شود و در اطراف نمایشگر خود، حاشیه‌های ضخیمی دارد. در اکثر گوشی‌های معنطف، در قسمت میانی، چین خوردگی‌هایی به چشم می‌خورد و باید دید در این باره گوگل چه اقدامی انجام می‌دهد. با وجود شباهت طراحی ظاهری این محصول با سری گلکسی زد فولد سامسونگ، به احتمال زیاد این محصول دوربین سلفی داخل حفره پانچ خواهد داشت و نه مانند زد فولد 4، دوربین زیرنمایشگر.

احتمال این که گوگل پیکسل تاشو ، یک نمایشگر ثانویه بیرونی داشته باشد، بالاست. این نمایشگر انجام وظایف اولیه را بر عهده خواهد داشت. گوگل پیکسل تاشو

طبق افشاگری‌های پیشین در مورد گوشی منعطف گوگل ، این گوشی یک صفحه نمایش بیرونی به ابعاد 5.8 اینچی دارد که از صفحه نمایش زد فولد 4، کوتاه‌ها و عریض‌تر است. وسیع بودن تصویر گوگل پیکسل تاشو نسبت به زد فولد سامسونگ نیز جزو تفاوت‌های این دو گوشی است.

تراشه موجود در این گوشی، به احتمال زیاد، Tensor و دوربین اصلی آن 12 مگاپیکسلی خواهد بود و به یک سنسور IMX363 سونی مجهز شود. همچنین احتمال این که دارای یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی IMX386 هم در کنار دوربین اصلی وجود داشته باشد. دوربین سلفی گوشی منعطف گوگل نیز 8 مگاپیکسلی IMX355s خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گوگل پیکسل تاشو چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر